1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

my friend at forgot password

Discussion in 'Forgot server password?' started by Bl4ckNess, Oct 22, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bl4ckNess

Bl4ckNess Woodcutter

hello, can you reset passwold of my firend? because he doesn't find him anymore.
    and he can not go to the forum because of the bug, so he can not ask you himself

bonjour, pouvez vous reset le mot de passe de mon amie ? il ne le retrouve plus, et il ne peux pas vous le demander lui même, car le forums bug pour lui.

his nickname : bibouwhite

• Friendly Friendly x 1
  2. ClockWound

Staff Member Mod Forum Guard

Hello Bl4ckNess,

Thanks for making a post about your friends problem.
    Its really good that you try to help him, and that kind of behaviour is appriciated.
    Resetting a password is possible, but there is a problem.
    You ask this for your friend, and your friend can't go to the forum because of a so called bug.
    Because of this we don't have the actual confirmation from your friend that everything is all right and that your information is legit.
    Although I personally believe every word in your post, I would like to get the confirmation of your friend on the forum before we reset the password.
    Just to be 100% save and sound.

So tell me about that bug, why can't your friend post on the forum? We will be more then happy to help your friend solve this issue.
    Looking forward to your response
    !

~ClockWound

____________________________________________________________________________________________________________________

This is the same post with the same text, but translated into French, for the comfort of Bl4ckNess:

____________________________________________________________________________________________________________________

Bonjour Bl4ckNess,

Merci d'avoir écrit un article sur le problème de vos amis.
    C'est vraiment bien que vous essayiez de l'aider et ce genre de comportement est apprécié.
    La réinitialisation d'un mot de passe est possible, mais il y a un problème.
    Vous demandez ceci à votre ami, et votre ami ne peut pas aller sur le forum à cause d'un soi-disant bug.
    Pour cette raison, votre ami ne nous a pas confirmé que tout va bien et que vos informations sont légitimes.
    Bien que je crois personnellement à chaque mot de votre message, j'aimerais obtenir la confirmation de votre ami sur le forum avant de réinitialiser le mot de passe.
    Juste pour être 100% enregistrer.

Alors parlez-moi de ce bug, pourquoi votre ami ne peut-il pas poster sur le forum? Nous serons plus qu'heureux d'aider votre ami à résoudre ce problème.

Dans l'attente de votre réponse!
    Cette section de l'article est traduite à l'aide de Google Translate, il peut donc y avoir des erreurs de grammaire.

~ClockWound

3. Bl4ckNess

Bl4ckNess Woodcutter

I understand,
    c'est juste qu'il n'arrive pas a écrire sur le forum, donc je vais bientot aller chez lui, pour voir le problème et essayer de le réglé.
    il c'est bien enregistré et login mais il me dit qu'il n'arrive pas a écrire.
    merci quand même :grinning:
    il vous fera un ms des que le problème sera réglé.

4. ClockWound

Translation of post above:

I understand,
    Its just that bibouwhite can't write on the forum, because of an error.
    Before we ask for help to a staff member, i'm gonna go home and try to fix the problem myself first.
    bibouwhite can't "write" when he logs in.
    Thanks anyway!
    I will send a message to keep you updated on the problem once I tried to fix it myself.

Hey Bl4ckNess,

Happy to hear you understand that we can't instandly reset bibouwhite's password.
    You can keep us updated via this post! Good luck on fixing the error yourself.
    If you have a difficult time with fixing it, feel free to ask a staff member for help!

For now thats all, we hope we see bibouwhite on the forum soon!

~ClockWound

PS: Please translate your post to English next time. It's more then okay to type your post in French aswell as in English (like I do), but English is nessecary because that way everyone understands your post.

This is the same post with the same text, but translated into French, for the comfort of Bl4ckNess:

Hey Bl4ckNess,

Heureux de vous entendre comprendre que nous ne pouvons pas hasarder le mot de passe de bibouwhite.
    Vous pouvez nous tenir au courant via ce post! Bonne chance pour réparer l'erreur vous-même.
    Si vous avez du mal à réparer, n'hésitez pas à demander l'aide d'un membre du personnel!

Pour l'instant c'est tout, nous espérons voir bibouwhite bientôt sur le forum!

~ ClockWound

PS: S'il vous plaît traduire votre message en anglais la prochaine fois. C’est plus que correct de taper votre message en français aussi bien qu’en anglais (comme je le fais), mais l’anglais est indispensable car tout le monde comprend votre message.

5. bibouwhite

bibouwhite Newbie

hello i am bibouwhite and i would like to reset my password. Bl4ckNess is my friend
    Bonjour je suis bibouwhite et j aimerais que mon mot de passe soit réinitialiser
    pseudo: bibouwhite
    account VIP: no

6. ClockWound

Hello both Bibouwhite and Bl4ckNess,

We have succesfully chanced the password of the Bibouwhite account.
    You (Bibouwhite) can find the details in the private message i've send you.

I want to thank you (Bl4ckNess) again for helping your friend out.
    Its awesome to see.

Have fun playing on the server, and I hope to see both of you online soon!

~ClockWound

This is the same post with the same text, but translated into French, for the comfort of Bl4ckNess and Bibouwhite:

Bonjour Bibouwhite et Bl4ckNess,

Nous avons réussi à changer le mot de passe du compte Bibouwhite.
    Vous (Bibouwhite) pouvez trouver les détails dans le message privé que je vous ai envoyé.

Je tiens à vous remercier à nouveau (Bl4ckNess) pour avoir aidé votre ami.
    C'est génial à voir.

Amusez-vous à jouer sur le serveur et j'espère vous voir tous les deux en ligne bientôt!

~ ClockWound

______________________________________________________________________________________________________________________

This topic is now closed. Situation is #Resolved.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page