Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by MarkedForDeath, Nov 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

alex_is_the_best en WhoAreYou

de eerste heeft een pressure plate voor mijn huis geplaatst en had ook meer dan een week geleden constant /back gedaan in pvp en is voor geeneen van deze dingen gebant terwijl dat wel zou moeten gebeuren. Mitch161 heeft de pressure plate verwijdered maar hem niet geband.

WhoAreYou heeft, terwijl ik met mijn Fortune III gravel was omzetten in flint, kwam hij opeens aanlopen en pakte het zomaar op en tpde toen weg. Ik heb hem meerdere keren een message gestuurd maar hij reageerde niet. Kort daarna zei nog iemand in chat dat WhoAreYou hem had gegrief, dus hij is een seriegriefer. Ik zou deze 2 mensen graag niet meer op de server zien.

mvg, oscar.

2. Brammes Guest

het is natuurlijk aan mitch de beslissing of hij iemand gaat bannen, maar als je een pressureplate voor de deur legt krijg je die niet meer weg (magic spell via de deur)

3. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Ik vind het geen reden om iemand te bannen voor dat. als hij /back heeft gedaan in PVP moet je dat ons kunnen bewijzen.. en ook dat hij je flint heeft gestolen. Zonder bewijs kunnen we niks.

4. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

#slotje [Oude topic]

Thread Status:
Not open for further replies.