Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Laurens/TheEmeraldChickn, Aug 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Naam: _Guus_
    Wat heeft speler gedaan: Mensen constant beledigen, uitdagen, kleineren en irriteren
    Waarneer: Sinds hij op de server zit <3
    Bewijs: Chatlogs, en andere mensen

Dit topic is speciaal geschreven voor _Guus_/Timo, hij heeft mij genegeerd op conversatie en ingame.
    Beste Timo
    Ik ben echt helemaal klaar met jou facking grote bek tegen zowat heel DRC.
    Niemand in deze community mag jou, bijna alle members en staff-members.
    Het constante uitdagen van je komt me echt mijn strot uit. Volgens mij gaat het je allee maar om het spel
    Je doet alleen maar stoer, schept op en daagt alleen maar uit, en niemand kan het een ruk boeien als jij opflikkerd uit deze server.
    Daarom dit topic, en het boeit mij niks dat ik hierdoor een ban krijg, want niemand steunt jou hierbij, IEDEREEN is het met mij eens wat ik hier typ.
    Ik hoop dat je ooit veranderd, anders ga jij niet veel succes boeken in je miezerige leven.

Persoonlijk: Ik vind je de grootste, meest vervelende klootzak die ik ooit heb gezien.

• Winner Winner x 14
    • Like Like x 7
    • Agree Agree x 1
  2. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Btw, ban de mensen hierboven maar niet.
    Ban mij dan maar dan wat langer, want anders vind ik het ook nergens op slaan.

• Friendly Friendly x 6
    • Like Like x 2
    • Winner Winner x 1
  3. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Jullie zouden beter moeten weten...

Een paar tips als je de volgende keer samen iets wil bereiken.
    1. Maak een topic aan, maar laat je niet zo gaan. Hou je in en je bereikt evenveel of zelfs meer door een normaal, vriendelijk topic te maken.
    2. Reageer niet op anderen hun topics. Ook niet als je het eens bent. Een "agree" is voldoende en desnoods maak je je eigen klacht topic aan om hem ook aan te klagen.

Ik zal voor eenmaal door de vingers zien dat er een topic gesteund wordt, maar het taalgebruik van @LaurensTKPP kan echt niet op het forum. _Guus_ is banned en mag het op het forum komen uitleggen.

Topic gesloten.

• Like Like x 11
    • Agree Agree x 2
    • Winner Winner x 1
Thread Status:
Not open for further replies.