Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by kwin, Apr 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwin Newbie DRC Player

Minecraft naam: kwincraft
    Wat heb je gedaan: onbekend
    Wie heeft je geband: onbekend
    Bewijs:
    Ban.jpg

Sinds twee weken kan ik niet meer in de server. Ik weet alleen niet wat de reden hiervoor is. Graag zou ik met jullie een oplossing willen zoeken, waardoor ik weer verder kan spelen op DRC. Het is namelijk een ontzettend leuke server.

Groetjes,

Kwin

• Like Like x 1
    • Funny Funny x 1
  2. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Je bent banned door @Xcnix. Hij zal je veder helpen.

3. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hoi Kwinkraft

Vertel me eerst maar eens waarom je hacks gebruikt. Ze zijn niet toegestaan op deze server en maken het spelen voor andere spelers ook minder leuk.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  4. kwin Newbie DRC Player

Hallo Xcnix,

Na jouw reactie ben ik nagegaan wat de reden zou kunnen zijn dat ik geband ben door het gebruiken van hacks. De oorzaak was me gelukkig al snel duidelijk.

Een aantal weken geleden heeft een vriend van mij mijn account voor een bepaalde periode gebruikt. Deze vriend heeft aangegeven dat hij in die periode geëxperimenteerd heeft met een aantal hacks. Dit is dus waarschijnlijk de reden voor mijn ban.

Zelf ben ik helemaal geen voorstander van het gebruik van hacks. Daarnaast is het natuurlijk niet de bedoeling geweest om andere spelers te benadelen, dan wel het speelplezier te ontnemen.

Ik ben op de hoogte van de serverregels en zal dus geen hacks gebruiken. Ook zal ik beter toezien op de beveiliging van mijn account en het gebruik door anderen, zodat deze situatie zich niet nog een keer voordoet.

Met vriendelijke groet,

Kwin

• Like Like x 2
  5. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Houd er rekening mee dat wij het ip waarop je speelde ten tijde van je ban kunnen vergelijken met het ip van je laatste post hier.

Weet je zeker dat je je verklaring zo wilt houden? of wil je hem aanpassen?

6. kwin Newbie DRC Player

Hallo Anesitas,

Het is mij onduidelijk waarom ik mijn verklaring aan zou willen passen, daar ik nu op een ander ip-adres zit. Een vriend helpt mij om alles zo goed mogelijk te verwoorden. De eerste post was bij mij thuis, de tweede en deze bij hem. Dat is de reden voor de verschillende ip's.

Ik zie op dit moment dan ook geen reden om mijn verklaring op dit moment in enig opzicht te wijzigen. De beschreven verloop van omstandigheden is niets anders dan de waarheid.

Met vriendelijke groet,

Kwin

• Like Like x 1
  7. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hey Kwin,

Allereerst excuses voor de late reactie. Of jou vriend of jij nu op jou account spelen, jij blijft er verantwoordelijk voor.
    Ook neem ik aan dat de hacks al op je pc geïnstalleerd was, aangezien ik me niet kan voorstellen dat jij hem dingen laat
    installeren. Ik ga je bij deze unbannen met de voorwaarde dat als je nog 1x hacks gebruikt, je niet meer welkom bent op deze
    server.

Veel (hackvrije) speelplezier weer op de server

#slotje
    #Playerunbanned

Thread Status:
Not open for further replies.