Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Remi van Batenburg, Jan 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Remi van Batenburg Woodcutter DRC Player

Beste Moderators,
    Ik ben geband, dat vind ik heel erg jammer.
    Ik heb een pad voor iemands huis geplaatst (van player: Patrickb), dat was nogal dom van mij.
    Ik heb van mijn fout geleerd en zal nooit meer dat soort dergelijke dingen doen.

Graag zou ik een unban willen aanvragen, want ik vind het heel erg jammer om 7 dagen niet op deze
    server te kunnen spelen. Ik zal nooit meer iets doms doen. Kan ik alsjeblieft geunband worden?

Met vriendelijke groet, Remi van Batenburg

Minecraftnaam: remivanbatenburg​

2. Remi van Batenburg Woodcutter DRC Player

Ik heb trouwens een speciaal gat gemaakt in dat pad zodat Patrickb gewoon het huis in kon, ook al is het helemaal niet zijn huis, het is van niemand. Hij heeft niet eens gevraagd aan mij of ik het weg wilde halen, anders had ik het zeker wel gedaan. Ik heb dit niet met opzet gedaan. Sorry Patrickb en sorry Moderators, ik zal ook even de huisregels bekijken, zodat dit niet in herhaling komt.

3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Hoi Remi,

goed dat je inziet dat het niet goed is. Tempbans worden niet ingekort. We zien je graag over minder dan een week terug.

Thread Status:
Not open for further replies.