Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Explorer, Mar 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Explorer Newbie DRC Player

Beste,

gisteren werd ik verbannen voor deathtrappen en ik wist dat het zou gebeuren. IK gaf alvorens alle spullen terug en was zelfs bezig met het verwijderen van mijn trap omdat ik wist dat ik een ban zou krijgen. xCreeperGirl heeft me zelfs nog gezegd dat ze vond dat ik eigenlijk geen ban moest krijgen. Ik ben al sinds gisteren aan het zoeken naar een nieuwe server maar vind er geen enkele zoals DRC.
    Ik vind het echt heel jammer dat ik een ban kreeg en wou daarom vragen of jullie mij misschien niet zouden willen unbannen?
    Ik zal me zeer goed gedragen. Nogmaals mijn oprechte excuses en hopelijk kan ik vandaag of morgen weer DRC spelen. :(

Alvast héél erg bedankt!!
    Met vriendelijke groet,
    -Explorer

2. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Ik ben de gene die je heeft geband. Na een klacht van een anderen speler.

Waarom doe je dit uberhaupt? en je hebt maar de spullen aan 1 persoon terug gegeven. en die anderen 3?
    niet dus. Wat een andere speler vind of jij wel of niet gebandt moet worden trek ik me weinig van aan

Binnen het staffteam hebben we voor de meeste vergrijpen een vaste straf. en voor Deathtrappen is dat een IPBAN,

Kom maar eens met een overtuigende reden waarom ik jouw weer op drc zou moeten laten?

Last edited by a moderator: Mar 16, 2014
  3. Explorer Newbie DRC Player

Ten eerste heb ik maar 2 mensen belazerd en die heb ik beiden hun spullen teruggegeven. Wat anderen over mij roddelen kan ik niet
    tegenhouden maar ik ken de feiten en ja, ik geef ze toe. Ten tweede: wat anderen mensen ervan denken (vooral de betrokkenen) doet er wel toe. Dat noemt men democratie en ten derde: mijn overtuigendste reden is dat ik een unban wil omdat DRC de beste server was die ik tot nu toe heb gekend. Ookal speel ik niet super vaak minecraft, ik was erg tevreden over de server en had graag hier blijven spelen. Jammer dat jullie zo over mij denken. Hopelijk wordt er nog eens over nagedacht...

4. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Ik tel hier toch echt 3 mensen? en ook een democratie heeft wetten met op die wetten. juist ja richtlijnen voor een straf.

Daar kan een advocaat een pleidooi op houden maar als de persoon schuldig is. dan is de straf vaak niet kwijtgescholden of wel?
    Ook met een vergifenis/vraag om vrijspraak van een slachtoffer/nabestaande leid niet tot het vrijspreken van een verdachten. Dus wat je hier zegt over die democratie klopt niet helemaal.

5. Explorer Newbie DRC Player

Haha, mooie foto maar ik weet enkel dat ik kingben en xCreeperGirl heb belazerd. Lucas_fanta kan even goed door iemand anders
    belazerd zijn en ja ik vraag om vergiffenis. Ik weet dat je er niet mee akkoord gaat maar ik heb ondertussen deze voormiddag en nu
    de regels nog eens doorgelezen en ik geloof mezelf dat ik me deze keer wel zal gedragen. Ik hoop op een unban, als dat niet zo is heb ik pech en zal ik minecraft op mezelf moeten spelen... Ik vond het namelijk veel leuker en gezelliger de beste server (naar mijn mening). Iedereen verdient een 2de kans. Hopelijk ik ook.

6. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Door een ander belazerd? De logs die we gebruiken hebben een raduis (straal) nodig voor een goeie zoekopdracht. dit was in een straal van 5. en binnen die straal van 5 was alles dicht gebouwd behalve jouw 'gat'

En die 2h 37m betekend 2 uur 37 minuten. dit is direct na het bannen gemaakt deze foto.

Hierover moet ik nog goed na nadenken. ik kom nog terug bij je met mijn uiteindelijke beslissing

7. Explorer Newbie DRC Player

Sorry maar ik ben eerlijk en weet echt niet wie lucas is. Misschien is hij erin gevallen ofzo maar bij hem is het echt niet mijn bedoeling
    geweest om zijn spullen in te palmen. Alvast heel erg bedankt voor je 'twijfel'. Hopelijk krijg ik nog een 2de kans.

8. Explorer Newbie DRC Player

Is er uiteindelijk een beslissing gemaakt? Ik verheug me erop om terug mee te spelen...

9. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Ik heb vandaag een rot dag gehad. dus ik ga vandaag geen beslissing nemen. Dat komt jouw niet ten goeden ik kijk morgen of overmorgen even.

10. Explorer Newbie DRC Player

Ik hoop dat er vandaag een beslissing wordt genomen.

11. Explorer Newbie DRC Player

Ik verheug me nog steeds op DRC...

12. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Ik heb me besluit genomen.

Je perm ban zet ik om in een tempban van 4 weken.
    Zie dit als een laatste kans de volgende keer kom je niet meer terug

LET OP! LOG NIET IN OP EEN ANDER AUCCOUNT! DAN KRIJG JE EEN IPBAN

13. Explorer Newbie DRC Player

Heel erg bedankt! Starten de 4 weken nu pas of telt vorige week ook mee?

Thread Status:
Not open for further replies.