Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Crapier, Oct 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Crapier Newbie DRC Player

Beste DRC'ers,

afgelopen weekend heb ik een ban gekregen naar aanleiding van grof taalgebruik tegen een speler. Grof taalgebruik is zeer ongepast, dat snap ik ook wel. Ik was met een één van mijn faction genoten een filmpje van YouTube aan het nadoen in de chat, waar deze betreffende speler een felle reactie op had.
    Eerst liepen wij met hem te discussiëren over dat het een geintje was, maar hij leek niet te luisteren. Uiteindelijk was ik hem een beetje zat, en heb grof taalgebruik toegepast (ja dit was stom, zoals gezegd snap ik de ban daarom ook zeker). Alleen mijn punt is dat het zeer onrechtvaardig is dat deze speler, die overigens net een unban heeft genoten, nu al ruzie zoekt met spelers. Om deze reden vraag ik een unban aan, ik speel al enige tijd met alle plezier op de server, het is een fantastische server en wil hier dan ook graag op blijven.

~Mini~

Minecraft naam: Mini11th
    Wat heb je gedaan: Grof Taalgebruik
    Wie heeft je geband: Helaas tot op heden onbekend <= Robinwiel

Last edited by a moderator: Oct 20, 2014
    • Like Like x 4
  2. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Beste Mini,

Ten eerste zou ik je even willen corrigeren. Je ban reden is:
    Grof taalgebruik kan ik in sommige gevallen begrijpen. Als je iemand een klootzak noemt, oké. Dan krijg je waarschijnlijk een tempban van mij. Ik heb je echter een permanente ban gegeven, dit komt doordat je hebt gescholden met ziektes.
    Hier een kleine selectie uit je veelzijdige vocabulaire:

Ik hoef jou echt he-le-maal niet meer terug te zien :)

• Like Like x 5
    • Agree Agree x 3
    • Funny Funny x 2
  3. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Nu moeten we reeël blijven. Die mensen waar jij het hier over hebt,
    krijgen nooit direct een unban. als je de topic leest zie altijd dat ze over 6 weken-2 maanden terug moeten komen. of ze krijgen een tijdelijke ban van X aantal weken. Dat zal in dit geval een zeer lange ban worden.

Dit besluit zal ik aan @robinwiel laten, en geloof mij maar. hij gaat er niet zo makelijk vanaf komen als jullie hopen/denken

• Like Like x 1
  4. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Ik tel in de ziektes: 5 beledegingen : 3

Dan maakt het MIJ niks uit of je nu een berucht lid bent of van mij part ex owner. Als ik hier de beslissing mocht nemen. had ik gezwaaid naar bepaalde personen. Maar de beslissing ligt bij @robinwiel

5. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Laat mij maar beslissen.

Kijk. Ik heb geen probleem als er eens een discussie is hier en daar. Als daarbij gescholden wordt, dat kan, maar mits een tijdelijke ban of mute.
    Maar dit gaat er gewoon over. De persoon in kwestie scheldt 'à volonté' met ziektes die niemand in zijn leven wil krijgen.
    Als hij dit ook doet in het echte leven dan weet ik niet wat er met hem nog moet gebeuren. Ik kan het gewoon niet in mijn hoofd krijgen hoe je er niet bij stil kan staan met wat je scheldt. Het is niet omdat je er zelf nog geen negatieve ervaringen aan hebt gehad dat een andere persoon dat ook niet heeft. Je kan er mensen enorm mee kwetsen en dat vind ik en de meeste andere personen gewoon niet kunnen.

Maar om terug ontopic te gaan:
    Ik hoef je hier nooit meer te zien en misschien zou je beter even hulp zoeken irl. Het is niet normaal dat je dit doet.
    Voor mij dus geen unban = voor iedereen geen unban.

Ik weet niet of je hier nog volwassen en mentaal stabiel op wil reageren? Of ga je ons ook helemaal volschelden?

• Agree Agree x 3
    • Creative Creative x 3
    • Like Like x 2
  6. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Niet onvolwassen. Dit is nu wat ze noemen DE WAARHEID. Dit is nu wat ze een volwassen reactie noemen die de spijker op ze kop slaat

• Like Like x 1
  7. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Verklaart u nader?

8. vonmussie Woodcutter DRC Player

Oja? Ik vind hem anders best beledigend tegenover mini. Maar dat zullen jullie vast en zeker niet zeggen over de owner, dat hij ongepast reageert.
    --- This message was merged, Oct 21, 2014 ---
    nader zal ik doen

9. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Wat is hier ongepast aan? Als je zulke dingen zegt en zo vaak. Dan klopt er ergens iets niet

verstuurd met mijn douche gordijn-5000

• Like Like x 1
  10. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ik spreek de waarheid, geef mijn mening en advies. Daar is niks, maar dan ook niks, verkeerd aan.

• Like Like x 1
  11. vonmussie Woodcutter DRC Player

Ik weet niet of je hier nog volwassen en mentaal stabiel op wil reageren? dit zeg jij tegenover mini. Hiermee bedoel je waarschijnlijk dat hij dit in jouw ogen niet in staat is om hierop normaal te reageren. Ik denk trouwens dat hier meer achter zit dan alleen maar deze reden

• Like Like x 1
  12. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Wat zou er nog meer achter zitten? Zo ver ik weet heeft hij NOG niks gedaan? Dus ik zie de andere reden niet. Ook al is dit een zeer ernstig vergrijp in de ogen van de Server.

• Like Like x 1
  13. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Inderdaad, dat klopt. Iemand die zo veel haat in zich heeft, heeft in mijn ogen serieuze problemen.
    Het feit dat je hem verdedigd vind ik ook maar vreemd. Als jij dat allemaal maar normaal vindt wat hij in de chat heeft getypt dan weet ik het ook niet meer.
    En nope, geen andere redenen, die zijn namelijk ook niet nodig.

• Like Like x 1
  14. vonmussie Woodcutter DRC Player

Hij was niet de enige die schelde, er scholden er meer en die zijn niet geband. Tevens vind ik het raar dat die leeuwtjes überhaupt inspraak heeft aangezien hij de server verkracht had en jullie een hoop problemen bezorgt had.
    --- This message was merged, Oct 21, 2014 ---
    Ik vind schelden inderdaad geen erg vergrijp ik vind de server slopen erger

15. hijden Redstone Miner DRC Veteran

JIJ VIND SCHELDEN GEEN ERNSTIG VERGRIJP ?
    IK DENK DAT JE OOK EENS REN KLAP VAN DE MOLEN HEBT GEHAD .

ALS JE OP DEZE MANIER PRAAT DAN KLOP JE NIET EN HOOR JE NIET BIJ ONS OP DE SERVER THUIS

• Like Like x 5
    • Agree Agree x 1
    • Funny Funny x 1
  16. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Daar komt nog bij dat er niemand geweest is die ook maar een keer de inspraak van leeuwtjes genoemd heeft. Dit komt door het volgende: Leeuwtjes heeft geen inspraak.

Verder wil ik hierbij even vermelden dat ik in dit topic al 3 berichten verwijderd heb van mensen die niet op dit topic horen/mogen/dienen te reageren. Ik wil iedereen even herinneren aan de regels..

• Like Like x 1
  17. vonmussie Woodcutter DRC Player

Ik geef alleen mij mening, dit mag volgens artikel 7 van de grondwet. Dit staat tevens in het EVRM. Mag dat hier niet dan?

• Informative Informative x 1
  18. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Dat veranderd deze kwestie en discussie niet. Als er wel degelijk door andere mensen op zo'n hoog (of eerder laag) niveau gescholden is, alhoewel ik dat ten zeerste betwijfel, zullen deze personen ook permanent verbannen worden.
    Ook heeft Leeuwtjes niks van inspraak in het staffteam, dus daar een punt aanhalen heeft geen zin. Leeuwtjes heeft zijn ban uitgezeten en is daarvoor vergeven. Ik vergeef naderhand nog sneller iemand die heel de spawn kapotmaakt dan iemand die met dergelijke zaken scheldt. Jammer voor jou dat onze meningen hierin verschillen.

• Agree Agree x 1
  19. vonmussie Woodcutter DRC Player

dus je mag in de regels je mening niet geven?

20. Arnii Woodcutter DRC Player

Wel leuk hoe hijden, een server admin, zo netjes, beleefd en volwassen reageert. Wat Mini11th heeft gedaan was humoristisch bedoeld en niet serieus. hijden daar in tegen reageert met volle woede nu. Ik probeer nog beleefd en redelijk te reageren en helaas krijg ik niet het zelfde terug.

Mijn mening is het zelfde. Hij heeft wat gescholden, "so what?". Niemand, behalve een iemand, stoorde zich en alles is weer geschiedenis en spawn vernielen kost tijd om weer te fixen en heeft waarschijnlijk meerdere mensen belemmerd.

Thread Status:
Not open for further replies.