Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Snorlex, Jul 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snorlex Newbie DRC Player

Beste mods/admins,

Ik vindt dit echt totaal absurt. Ik ben zojuist geband omdat ik een dubbel account had (?) Ik was gewoon lekker aan het xpfarmen, en toen wou ik wat boekjes halen om te enchanten... Dit doe ik altijd zodat ik scherpte 5, bescherming 4 etc, etc. Als ik /back doe dan gaan mijn skeleton's weg, en moet ik opnieuw erg lang wachten totdat mijn xpfarm aan de gang is. Toen dacht ik, laat ik even een stom account maken, en die even erneer zetten zodat als ik /back doe mn skelly's niet weg zijn! Dus ik deed dat en ik kreeg een msg'tje van Maxuseant over mijn xpfarm. Hij vroeg of deze van mij was. Ik heb geantwoord ja deze is van mij. Toen was er een kleine discussie omdat er tersprake was dat ik geen dubbelaccount mocht. Dit heb ik nog nooit ergens gelezen! Ik wist totaal niet dat het illegaal was anders had ik anders gehandeld. Ik vindt dit echt absurt! Eerst doneer ik 50 euro, en die ben ik nu gewoon kwijt! Ik nu ook dat ik totaal fout gehandeld heb. Dat wil ik ook nooit meer doen. Daarom is mijn vraag kan ik een un-ipban krijgen? Ik heb toen fout gehandeld, maar op dat moment had ik niet door dat ik fout bezig was... En ik gebruikte het echt alleen zodat mijn skelly's niet weg gingen! Het duurt ruim 10 minuten voordat mijn xpfarm aan de gang was!

• Unban appeal :

*Minecraft naam: Snorlex
    *Wat heb je gedaan: Dubbelaccount (ik vindt dat dit slecht aangegeven staat dat het niet mag en ik had geen slechte bedoelingen hiermee)
    *Wie heeft je gebant: Maxuseant
    Bewijs: (Screenshots, Video's) : Nope.

Ik hoop dat iemand z.s.m hierop reageren. Het is ook niet mijn bedoeling om boos te reageren maar ik was nogal verbaasd.

Vriendelijke groet,

Snorlex

2. Snorlex Newbie DRC Player

Ten eerste, ja ik heb gezegt dat het een dubbelaccount was. Maar dat is logisch? Waarom zou ik liegen daar over liegen? Ik wist niet dat het illegaal was. Dit staat er in de regels :
    • Regel 17: Geen multi-accounts (voor farms te laten groeien of een ban te ontlopen.)
    Ik vindt dat het eingelijk gigantisch onduidelijk is. Er staat geen multi-accounts, maar dan staat er om farms te laten groeien of een ban te ontlopen. Ik laat 1. geen farm groeien? En 2. ik ontloop geen ban. Dus eigenlijk staat het fout in de regels. Er staat niet in de regels dat je hem niet mag gebruiken om te zorgen dat als je /back doet je mobs van je xpfarm weggaan. Dat is wat ik deed. En dat deed ik 1x! Dus het staat fout in de regels, en ik gebruikte hem niet voor xp! ik wou alleen dat als ik /back deed niet die mobs weggingen! En dan direct een ban? Ik vindt het nogal overdreven allemaal.
    Mvg,
    Snorlex

3. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Je doet ongelofelijk dom Snorlex. Jij beweert dus dat onze regels niet correct zijn? Je weet toch zelf ook dat dat niet mag. Dat wat tussen de haakjes staat is enkel als voorbeeld. Elke vorm van multi-accounts is verboden. Het staat zelfs duidelijk onderaan in het rood en in bold (Er is geen discussie mogelijk over de regels en/of hun interpretatie!). En als je even nadenkt weet je toch ook dat een farm laten groeien hetzelfde is als bijvoorbeeld een exp-farm actief houden of om je kippen te laten volgroeien enzovoort.

4. Snorlex Newbie DRC Player

Oke, dat over regels was overbodig... Maar alsnog vindt ik dit allemaal nogal overdreven! Ik deed dit alleen om een paar stomme skelly's en ik kan mezelf nu wel bijna neersteken... Ik ben inderdaad ook ongelofelijk dom geweest met die skelly's Ik zie de fout in. Kunnen jullie mij nog 1 kans geven? Die naam zou best toepasselijk kunnen zijn. Ik ben nogal dom, en lui. Als ik gewoon dacht van achja, wat doen die skelly's nou voor kwaad? Maar ik ben zo dom geweest om het toch te doen. Kan je me nog 1 kans geven? Ik heb veel geld betaald, en ik wil dat geld niet verpesten... Jullie kunnen toch ook wel inzien hoe vervelend dit voor me voelt? Ik speel nog niet lang op de server, maar in het begin voelde ik de klik. Daarom doneerde ik zoveel geld. Ik wil de server extreem helpen! En nu gebeurt er dit en dan is alles verpest. Kunnen jullie me nog een kans geven? Tenslotte heb ik niet veel gedaan met dat account. Ik heb hem daar alleen laten wachten ongeveer 3 minuten, toen deed ik back en klikde ik hem uit. Ik zie mijn fout ook in en zou het echt never nooit meer doen!

Mvg,

Snorlex

5. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Dit ziet er al beter uit. En dit heeft helemaal niets verpest. Dit is als een soort waarschuwing dat je moet opletten wat je doet. Ik laat je er deze keer zonder iets mee weg, zelfs geen tempban.

Persoon unbanned, topic gesloten.

Thread Status:
Not open for further replies.