Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Julschmid, Jan 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Julschmid Woodcutter DRC Player

Minecraft name: Gui789ts
    *What are you accused of: "abuse" of bugs
    A short description of why you think you deserve to be unbanned:
    I was accused of "abuse" of bugs ... Well, I was there in PvP and told me to use the command / HOMEPOST, I was in trouble and was looking to leave but did not know that au use this command I would come out of PvP. Just typing the command and pressing enter, leaves the PvP and was banned. I do not think that just because I do not know WHAT would happen The meaning of abuse is to use excessively something (I looked on google just to be sure) then I have not used multiple times or I'm using direct typing without even know what you want would happen . How can this be an abuse?

*In portuguese: Fui acusado de "abusar" de bugs... Bom, eu estava lá no PvP e me disseram para usar o comando /homepost, eu estava em apuros e estava querendo sair, mas não sabia que au usar esse comando eu sairia para fora do PvP. Acabei digitando o comando e apertando enter, sai do PvP e fui banido. Eu não acho isso justo porque eu não saberia oque iria acontecer O significado de abusar é usar excessivamente de algo (Olhei no google so para ter certeza) então eu não usei várias vezes, nem fico usando direto, digitando sem nem mesmo saber oque iria acontecer. Como isso pode ser um abuso?

@Andie
    @drdoct

• Agree Agree x 1
    • Winner Winner x 1
  2. Andie Server Moderator Staff Member Server Moderator

Então você acha que colocaríamos blocos de diamante em diferentes locais do /warp pvp para dificultar a saída de vocês E DEIXARÍAMOS um comando como /homepost disponível de propósito, pra que vocês pudessem simplesmente usá-lo e sair do pvp quando estivessem em apuros? Você saiu do warp pvp usando aquele comando e quando Eliijazz fez um comentário a respeito você foi desdenhoso e disse "você se desconecta também, xiu". Há vários significados para a palavra abuso, você só deu um deles. Você está no servidor há um bom tempo, mas parece não ter percebido a regra número 26.
    Regra 26: Qualquer glitch ou bug deve ser reportado à staff diretamente.
    Não apenas o uso excessivo de bugs ou glitches, mas também o conhecimento de sua presença irá gerar uma punição.
    -
    Acabo de banir a pessoa que sugeriu que você utilizasse o comando e que REALMENTE abusou do tal, portanto peço sinceras desculpas e declaro que seu unban appeal foi aceito. Obrigada pela paciência e seja bem-vindo de volta.
    ~-~
    So you think we would place diamond blocks in different spots of /pvp warp to make hard for you to leave PvP and allow you to use a command like /homepost on purpose, so you could simply use it and leave pvp when you were in trouble? You left warp pvp using that command and when Eliijazz made a comment about it, you declared that he also disconnected from there (I don't know how though). There are several meanings of the word abuse, you just gave one. You are on the server for a quite long time, but it seems that you haven't noticed rule 26 (if you didn't read the rules yet, please do so).

Rule 26:Any glitch or bugg should be reported to the staff directly.
    Not only misuse of the bugs or glitches, but also the knowledge of their presence will be punished.​

I just banned the person who suggested you to use that command and he was the one that REALLY abused the bug, so I sincerely apologize and shall say that this unban appeal have been accepted. Thank you for your patience and welcome back. ^-~

Topic closed!
    Player unbanned.

• Winner Winner x 1
Thread Status:
Not open for further replies.