Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by bigboss, Dec 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bigboss Hunter DRC Player

Hallo allemaal,

Ik vind dat iedereen een eerlijke kans moet hebben om admin te worden.
    Ik stel voor dat we een pagina op de site maken waarop je kunt stemmen op de persoon die jij het liefste als nieuwe admin wilt hebben, zodat deze "admins" DutchRastaCraft beter kunnen maken en de spelers kunnen helpen bij hun problemen.

Als jij het hier mee eens bent laat het dan even weten in de comment-box en misschien brengt het jullie, Sven en Jelle, dan wel op een idee.

Veel speelplezier allemaal! :D

M.v.g.

bigboss

2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Onzin, Moderators en al zeker admins worden door ons uitgekozen na dat jullie een sollicitatievorm hebben ingevuld. (die zijn momenteel niet beschikbaar)
    Houdt de update pagina in de gaten voor het geval dat we sollicitaties houden. We lezen elke sollicitatie dus dat is ook eerlijk.

3. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

ja, maar 12 jarigen die een city kunnen runnen en iedereen daar zo snel mogelijk willen helpen mogen niet, darm vind ik dan oneerlijk (discriminatie wegens leeftijd) als die persoon een goede moderator is dan maakt leeftijd niets uit. Dit os mijn mening.

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

We moeten ook onze eisen stellen, we kunnen niet iedereen aannemen van de weet ik veel hoeveel leden.

5. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Ik zei niet dat je iedereen moest aannemen, maar 12-jarigen die(zoals ik) kunnen ook heel goed zijn in minecraft,, en heel behulpzaam , enzovoort . sommige 12 jarigen kunnen volgens mij betere advies zijn dan 17 jarigen.

6. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Denk wel dat er vaak druk op je komt als je met 75 man de engste staff lid bent...
    En ik zeg niet dat mensen van 12 jaar oud dit niet kunnen.

Maar met mensen van 15 jaar oud heb je de zekerheid dat je goede staff hebt die tegen een stootje kan :)

7. Brammes Guest

En het werkt ook niet even makkelijk : één cijfertje verkeerd met rollbacken en je rollbackt de halve server..
    En als admin/mod heb je AMPER de tijd om echt te spelen of je wordt alweer geroepen.
    Ik denk dat de minimum leeftijd van 13 a 14 wel goed is...

8. robneng Redstone Miner DRC Player

Mee eens is geen sprake van discriminatie.
    Maar van nadenken wat is verstandig.
    Iemand van twaalf reageerd eerder uit emotie dan uit verstand dan een 17 jarige.

9. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Sommige 12 jarigen kunnen dat ook.

10. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Wat je zegt 1/5 iemand kan dat, maar bij 15+ kan 4/5 dit. Dus je hebt meer en betere kuze...

Maar je hebt gelijk! Sommig kunnen dit wel :)

11. Linkinpsk8 Redstone Miner DRC Player

Ik ben akoord maar sommige 12 jarigen kunnen echt histerish zijn :P En ze hebben het soms moelijk met nieuwe dingen te begrijpen.. :)
    Maar er zijn er die slim en goede admins kunnen worden dus kun je misschien een beetje vrijheid laten met de leeftijd ;)

12. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Linkin, geloof jij dat ik 12 jaar ben? Ik ben 12 en heb een heel hoog IQ, begrijp alles rap etc.

13. robneng Redstone Miner DRC Player

Wat jij kunt heeft er niks mee te maken jij hebt het over twaalf-jarige in het algemeen.
    Misschien val jij daar wel onder maar je moet jezelf nooit als voorbeeld gebruiken in een discussie.
    Wat meestal het geval is en dat hoeft bij jou zo te zijn is dat mensen van ongeveer twaalf vaker uit emotie reageren dan uit
    een goed standpunt met argumenten.
    En laat het deze argumenten zijn die belangrijk zijn bij bijvoorbeeld een ruzie die jij moet oplossen of je moet eimand bannen voor iets en moet een geldige reden opgeven.
    Nogmaals jij kan wel anders zijn dan het gemiddelde maar dat kunnen de admins niet zien bij het aanstellen van eimand.

14. Brammes Guest

ik (denk) dat dit een eeuwige discussie wordt...
    [slotje ?]

15. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

#slotje [Jelle en Sven bepalen of de leeftijd omlaag gaat]

Thread Status:
Not open for further replies.