Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by KeelPastille, May 26, 2015.

?

Het AFK commando weghalen voor spelers of een timer er op zetten?

1. AFK commando verwijderen voor spelers.

2. Een timer zetten op het AFK commando.

3. Het commando gewoon laten zoals het is inclusief het misbruik ervan.

Results are only viewable after voting.
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Beste DRC Network spelers/stafleden,

Ik heb laatst weer iemand aangegeven voor het misbruiken van het /AFK commando. En daar suggereerde ik of het /AFK commando niet gewoon weggehaald kan worden voor spelers. Maar NLdaimond had een betere suggestie. Namelijk om er gewoon een timer op te zetten zodat je het commando niet meer kunt spammen. Vandaar dat ik jullie even vraag om te stemmen in de poll hierboven.

Met vriendelijke groet,

KeelPastille

• Like Like x 1
  2. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

Je bent me voor -.-

3. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Voor de mensen die op de derde optie stemden om het gewoon zo te laten. Wat is precies jullie redenatie daarachter? Een vertraging van bijvoorbeeld 5 of 10 seconden kan al veel irritatie voorkomen.

4. topvennie Gold Miner DRC Veteran

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit iemand de AFK command zien spammen, ik heb er wel al gezien die het hebben aangegeven maar zelf heb ik het nog nooit gezien.
    Stel je zet er een timer op van 30seconden (5-10 heeft geen nut omdat ze het dan gewoon trager spammen), je doe dus /afk en voor die 30seconden ben je terug op minecraft. Je gaat dan bewegen en dan komt er in de chat [naam] is no longer AFK. Er gaan dan zoiezo ook mensen zijn die /AFK typen en dan gaan bewegen. En dan 30 seconden later weer /afk typen en weer bewegen, als dat gebeurd zou het nog altijd irritant zijn.
    De voornaamste reden waarom ikvoor de 3de optie koos is omdat k er nu geen last van heb, en als er een timer op komt dan kan het zijn dat 'onschuldige' mensen daar misschien ook last van zullen hebben. De mensen die /afk spammen zijn namelijk niet de enigen die /afk gebruiken. Net zoals met die 10seconden regel, ik heb daar ook vaak last van op kitpvp of creative ook al spam ik de chat niet vol.
    Van alles wordt er tegenwoordig misbruik van gemaakt.

• Like Like x 1
  5. Ruthger Nether Inhabitant DRC Veteran

zonder timer kun je ze aangeven voor spam, met timer (30 sec want ong 10 sec heeft geen nut) kan dat niet omdat het geen spam is omdat er meestal andere mensen er dan doorheen praten maar het blijft wel irritant en je kan er niks aan veranderen.

btw: doe /ignore [name]

Verstuurd vanaf mijn Swek volle Samsung S2+ uit een airbus 380

Last edited: May 27, 2015
    • Agree Agree x 1
  6. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

30 seconden zoals jij suggereert is niks als je het commando correct gebruikt. Even naar de wc gaan of wat drinken/eten pakken kan makkelijk langer duren als een halve minuut. Maar het blokkeert wel mooi de constante spam die mensen genereren met dat commando. Dit zet meestal een kettingreactie in stand. 1 persoon doet het en daarna denken 3 andere mensen ook dat het grappig is en opeens word ik gedwongen mijn logs erbij te pakken om überhaupt te kunnen lezen wat er is gebeurd. Het helemaal tegenhouden is bijna onmogelijk maar ik vind spam elke 30 seconden toch een stuk minder irritant als spam iedere halve seconde.

De 10 seconden regel is iets anders want dit betreft een heel groot deel van je vermogen om te communiceren. En die impact heeft het /AFK commando niet. Omdat mensen overal toch wel misbruik van maken is nog geen reden om er dan maar niks tegen te doen.
    --- This message was merged, May 27, 2015 ---
    Wat vinden de stafleden hiervan? Ik zie dat 1 staflid genaamd @nobody4life al gestemd heeft. @ADEdge @Anesitas @DemiFTW @Dracindo @drdoct @JelleDRC @koolmees71 @robinwiel @TheGooseBumpers @Xcnix

Last edited: May 27, 2015
  7. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ik heb voor mijzelf besloten niet meer te reageren op posts en topics wanneer het hele staffteam een tagg krijgt.

Dit is al meermaals aangegeven door dracindo en thegoosebumpers maar ik zal het nog eens zeggen: ga alsjeblieft niet iedereen taggen omdat ze toevallig een naam hébben.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
    • Funny Funny x 1
  8. Joey / JPCore Builder Builder

Agree, ze zullen lezen als ze kunnen , the tag spam is real.

Ik vind die /AFK echt nutteloos , haal 'm weg voor spelers want wij kunnen er niets mee. Mensen die graag even aandacht willen met 5 sec /afk staan brengt me enkel spam. We krijgen een kick van 4 minuten en niet 4.5 dat heb ik al eens getimed.
    Iedere seconden dat ik net voor me PC terug zit met bv.: wat water , raak ik net mijn Keyboard aan 'You have been kicked for idling more than 4.5 minutes.' Wat ik dan denk is "U S*ck...

-Weg doen , omdat wij er niets mee kunnen en voor staff laten.
    -Laten en de timer verhogen qua tijd.
    -Automatsch laten afgaan wanneer iemand gekicked word voor idling dat ze zien dat hij/zij kicked is omdat hijs/zij AFK is.

• Like Like x 1
    • Friendly Friendly x 1
  9. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

Of /AFK donator-only

10. Annika2003 Redstone Miner DRC Veteran

Wat is het nut van /afk eigenlijk? Alleen laten zien dat je weg bent? Log dan even uit of zeg gewoon 'brb' of iets in die aard.

• Agree Agree x 1
  11. Abood_Athamneh Redstone Miner DRC Veteran

Who even cares about you if you go AFK? Add in the poll:

AFK commando verwijderen voor iedereen ;)

• Like Like x 1
  12. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ik heb bijna nooit iemand moeten kicken/waarschuwen voor afk spam? Voor mij een no-go

• Like Like x 1
  13. Joey / JPCore Builder Builder

Omdat je weinig on bent.
    Als niemand van de staff er is is dit enorm vaak.

14. Leeuwtjees Iron Miner DRC Veteran

Adegde_NL is vaak genoeg online, alleen wanneer hij online is gaat elke /afk spammer weg omdat ze bang worden:)

• Winner Winner x 1
  15. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Waar slaat deze reactie in vredesnaam nu weer op?
    Wij doen ons best om de server te onderhouden, en dan komt het ook voor dat er op sommige momenten geen staff online is.

• Agree Agree x 2
  16. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Als iedereen normaal een ticket kon maken. En erin kon zetten: " (Spelernaam) zit afk te spammen" Dan zien we het wel en word hij aangepakt.

Last edited by a moderator: Jun 1, 2015
  17. Joey / JPCore Builder Builder

Het spijt me robin dat ik mijn tab of list command niet iedere x gebruik ik zie hem heel weinig , dan hoef je niet aan te vallen een woordje rustig zeggen kan ook, ipv bommen te gooien.
    @ADEdge ik lieg niet O.o er zijn afk spammers misschien in de tijd van NU niet , maar wie zei dat ik over nu sprak? Dus correct jezelf.
    Zie waar dit topic naar toe gaat...

Sorry @KeelPastille

18. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

19. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Jij bent hier diegene die meteen in de aanval gaat door te zeggen dat Arda nooit online is. Ik kom alleen voor hem op.
    Staff is ook achter de schermen bezig, vergeet dat niet.

• Like Like x 2
  20. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

DISCUSSIE GESLOTEN.

Thread Status:
Not open for further replies.