Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Bugs' started by Nobody4life, Feb 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Heb het daarnet even getest omdat ik het gevoel al had dat het ging, je wordt namelijk NIET gekickt als je te lang AFK gaat of gewoon niet beweegt. Ik heb ongeveer 15 min gwn stil gestaan in de hub zonder gekickt te worden. In de survival weet ik het nog niet maar ik ga dit nu even testen.

Edit: in survival wordt je wel normaal gekickt

Last edited: Feb 21, 2014
  2. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Wat is het nut van AFK in de hub? Niks.

3. Newaccount:Sanderp Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

jawel als iedereen dat doet kan niemand de server meer in dus heeft het nog steeds geen nut :p

• Like Like x 1
  4. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Ja je zegt het het goed "ALS"
    Maar dit is de realiteit en gebeurd dus niet .

• Like Like x 1
  5. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Er wordt gevraagd alle bugs te melden dus voila hier staat hij.

6. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

bij quakecraft is het geloof ik het zelfde, je kunt zolang afk zijn als je wilt zonder gekickt te worden.

7. iMmOrTaLSun Woodcutter DRC Player

Nou en wie gaat er nou afk? Alleen om mensen te pesten? Dan ben je gewoon kinderachtig en zielig dus gaan we ervan uit dat iedereen volwassen is. :)

8. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

jullie zijn echt zo **** een HUB heet een HUB omdat je er INSPAWNT dus als je in een HUB van creative of quakecraft of wat anders komt heeft het afk system geen nut want het is een HUB oftewel GARDEROBE of een gang, je laad geen chunks. want in survival word je gekikt als 4.5 min afk staat, als de server vol zit, kan een ander er weer in omdat jij er uit gekikt bent. dat is het nut van een afk system in survival.

ze doen het ook om geen lagg te veroorzaken want bijv. je hebt een xp farm maarja, je wilt naar beneden om wat te drinken dan kan je niet die hele 10 min afk blijven hangen, want dan komt er een lagg en daar is niemand blij mee, afk op een server heeft weinig nut omdat je tog gekikt word.

een hub is een hal waar geen xpfarms staan of andere lagg veroorzakende dingen. daarom word je niet gekikt.

9. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Beetje vriendelijker kan ook. Kijk misschien eerst eens hoe OUD dit topic al is.
    Ze vragen achter server bugs, hier zijn ze. Is het geen bug maar bedoeld ook goed maar ze weten het toch. Bepaalde dingen achterhouden heeft al meer dan 1 maal voor een world reset of het verbieden van een bepaald iets gezorgd!

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.