Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by volhaas, May 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Hallo Drc.

Ik irieteer me mateloos aan de shops rondom de region palen.
    steeds maar roepen KOM NAAR MIJN SHOP /VISITREGION ????
    en dan als je dat doet zie je een groot cobblestone gebouw voor je neus met shop er voor.
    en al helemaal die signs over de wereld van: kom naar Visit regio ???? voor dit! /dat!

Daarom vraag ik jullie dus om dit af te schaffen.
    ik heb zelf 30 euro gedonate voor een plekje inde playershops, en die visitregion dingen zijn net als warps,alleen zijn er heel veel van zonder dat je hoeft te donaten.

Attached Files:

• Like Like x 2
  2. Brammes Guest

Ik ben het totaal met je eens, soms zitten region omringd met huizen, en van die irritante signs

3. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

ja, hiermee wordt het nut van donaten voor een plekje in donatorshops weggenomen, omdat je evengoed kunt zeggen:

Goedkope shop, ik verkoop alles aan goedkope prijzen! Kom nu naar /visitregion ravine of zoiets

Als het echt goede shops zijn en ze verdienen meer mense, dan zet ik er ene home

4. Brammes Guest

Elke keer dat ik die signs zie haal ik ze weg, ik denk dat we echt beslissingen moeten gaan nemen.
    Er zullen altijd mensen niet blij worden met de gevolgen...
    Maar je hebt voor een doel gedonate, en ik vind dat het in alle tijden voorgaat. ..

Ik ben benieuwd wat de anderen stafleden ervan vinden

• Like Like x 1
  5. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Probeer is een regio tevinden waar geen bordje zit met dat gedoe van :visitregion blabla

En dat warre region ravine zegt snap ik, het is een van de bekende regions.
    Die spawner vind ik best ook de gebouwen daar zeer mooi, het gezeur om de spawners en de shop ntys.

6. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ik snap wat je bedoelt maar het is wel de beste manier om klanten te krijgen,
    Ik ben zelf bezig met een supergrote shop (de aanleiding van dit topic...) maar als je hem ergens anders maakt dan heb je er niks aan want dan komt er geen mens zonder dat je reclame maakt en de chat volspamt...

@volhaas feli je 1000e bericht ( :

7. Dragon Obsidian Miner DRC Veteran

Ik vind dit ook niet normaal, ik heb 50 euro gedoneert en heb een shop met haas en nick.
    Komt jeroenhero123 een shop vlak bij ons huis zetten.
    Dan kome meer van die signs en meer chat gespam

8. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

1. Je mag gewoon een shop maken het terrein is niet van jullie het was gewoon zee
    2. Ik spam niet
    3. Ik plaats ook geen signs

9. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Zoiets bedoel ik dus, de warp naar playershops word gewoon na gemaakt met regio palen + je hebt een enorm gebied voor je shop bij de regio palen
    De playershop heeft een beperkt gebied met ook een teleport een warp zelfs, maar dit heeft geen zin aks mensen het gewoon gaan namaken.

Voor jelle/sven dit is vrij irietand voor de mensen die wel gedoneert hebben voor een plekje inde shop
    Voor de mensen die een shop hebben bij random region gedoe zij lachen gewoon naar ons.

10. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Hier gaat het niet om, wij hadden een prachtig plekje met een leuk uitzicht.
    We staan niet te wachten op een cobblestone doos of whatever he bouwt.
    En al helemaal niet dat je door de chat zit te spammen KOM NAAR REGION COAL VOOR DESHOP
    En dat ze dan naar ons huis komen.

11. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

De playershops zijn gewoon een grote verzamelplaats voor shops maar eerlijk gezegd is het daar een beetje verpest,
    3/4 van de shops zijn leeg, in aanbouw ofuitverkocht er zijn maar een paar goede shops daar.
    Ik heb wel een groot gebied ja (7500 blokjes) maar ik wil een soort super warenhuis maken en dit was een geschikte plek.

12. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Er zijn genoeg plekken overal in de wereld.
    Waarom moet je zo dicht bij een region post?
    En je hebt toch al een shop? Kijk naar je handtekening maak het gewoon hoger bespaard ook wat claim blokjes;)

13. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ik snap het maar wat heb je aan dat uitzicht?
    In real life heb je daar wat aan maar hier niet.
    Als je privacy wil kan je het beste niet bij een regio paal gaan zitten

Oh en reactie op je andere post
    Bij een regiopaal komen er mensen en ja ik heb al een shop maar wil een grotere/mooiere

14. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Ik hoop dat je snapt dat om de 500 blokken een regio paal komt?
    En net als wat jij zij het was een prachtig klein eilandje waar we zijn gaan wonen.
    Het is inmiddels groot geworden.
    En sinds deze week zijn er meer mensen komen wonen.

15. Dragon Obsidian Miner DRC Veteran

Jeroen ten eerste: Doneer anders zelf 25 euro er bij dan heb je,
    Prachtig plekje @playershops georganiseerde plekken
    Een warp (al boeit die niet zo meer)
    En nog wat meer features.

Ten tweede; als jij zegt dat ze naar coal moet komen dan komen ze ook naar ons huis en denk je dat wij dat fijn vinden allemaal onbekende mensen op ons eilandje die dan naar binne lopen en alles gaan vragen zoals: mag ik hier ook wonen etc.

16. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Weetje, ik maak de shop wel kleiner.
    Dan zijn jullie ook tevreden.
    ik ga de shop niet weghalen want er zitten al een paar uur werk en heel veel cobble in.
    En die shops bij de playershops ja daar ga ik misschien binnenkort voor doneren.

ps.
    Hebben jullie geen deur/hek ofzo?

17. Matisse 'LOL' Hunter DRC Player

Volhaas je mag ze niet allemaal onder dezelfde kam scheren , ik heb ook een shop (niet bij een region post ) die er trouwens super mooi uit ziet ! Maar ik vind ook dat die signs random rond de wereld wegmoeten maar de /visitregion ........ command niet die is wel handig. Greetz LOL! See you ingame

18. Bram Diamond Miner DRC Veteran

:( Men Ikea :(

19. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Zulke shops boeien mij niet het gaat mij om de shops die 25-40 blokjes dichtbij staan en dat ze er dan ook nog is een muur om hebben gemaakt dat dat de enige weg is die je kan gaan.
    jouw ikea is een bouwwerk geen shop het is iets als de xp farm van cauiss best als er maar geen gezeur van komt.

20. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Kijk die random regio's vond ik eerst een goed idee maar ik ben eerst zon 120 blokken gaan lopen en heb daar een mooi huis huis gebouwd je moet alleen paden maken die ongeveer 50 blokken doorlopen en protect zijn...

Thread Status:
Not open for further replies.