Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Joey / JPCore, Mar 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joey / JPCore Builder Builder

Howdy DRC!

Zoals de titel het al vernoemt: Ik stop met DRC.
    De meeste zeggen, dat je niet kan stoppen met DRC spelen, dat is in mijn ogen onzin, ik zal ooit wel eens proberen terug te komen om met de Groep te 'rushen', maar daar laat ik het ook bij.
    Ik probeer 1 maal in de maand online te komen om mijn claims te houden, ik zet ook niets over van mijn spullen als er een reset komt!
    Er zijn enorm veel mensen die ik wil en zou willen bedanken dus ik ga dit globaal doen.

•Aan heel het DRC-Staff-Team+ @Brammes ! Ik vindt het enorm mooi dat jullie zo'n server als deze zo kunnen onderhouden ( spelers / klachten etc. ) En dat appreciëren we dus enorm hard, er waren slechte tijden, die uiteindelijk een prachtig einde kende, 'DRC Fights back against Chinese DDoS'ers!' ...

•Aan heel het Skyblock-Team! Wij hebben zeker een van de coolste Skyblock islands dat weet ik zeker ^^
    => @Annika2003 , @jurre345 , @Bertil Vossebelt , @panzerwaffen , @holycrafter , @Abood_Athamneh , @jlrens , @arlan ...
    Ik vond het enorm leuk met jullie , heb ook veel bijgeleerd!

•Aan alle Rushers op Factions & KITPvP! Ik heb eens gezien hoe hoog de PvP skills kunnen gaan , enorm hoog zie ik! @luukgamekanaal , @DemiFTW , @Dracindo , @TheGooseBumpers , @JobScherp , @KleineTom ...
    Erg fijn om bij jullie in het team te zitten, en samen te 'rushen' zoals het moet!

•Aan heel de Survival server, ik heb al een huisjes gezien, maar hoe ik ze nu zie, hoe onze DRC spelers veranderen in het bouwen, automatiseren is echt iets uniek om te hebben en te zien, er spelen ruim 90 mensen in survival dus ik bedankt iedereen die ik lief heb en niet vergeten ben :)

Op de eerste plaats geef ik eerst een top woordje aan @Rappersjors : Hey Brian ik verlaat DRC nu voor een poosje ik wens je veel succes bij je pa! Hopelijk is hij snel beter, en jij weer knetter gek! ;) Maak er het beste van jonge!

En de rest: @Ecnelis21 , @SwekGamerPRO , @spooky321 , @Producer , @jeffreyvanderendt , @erwin :) lol , @MrCreeperBruhh , @MagicFlakes , @MeMatty @thommy_99 @Aviccii_ , ... En nog vele meer mensen die ik ben vergeten!
    Ik heb jullie zien opgroeien met de community , iets zeer moois om te zien! Hopelijk blijft het ook zo, cya boys , girls. (Btw ik stop niet omdat Jeffrey unban krijgt, dat zag ik in de chat vallen)

Ik dank gewoon iedereen voor de leuke momentjes, aan alles komt een einde en nu aan JoeySC/DCH.
    Er zit ook een reden aan vast. Ik heb nu eindelijk mijn eerste echte vakantiejob die ik heel goed wil doen, ik ga mij ook meer focussen op school. Ik wil met andere woorden een mooie toekomst...

Ik ga de Minecraft forums in het oog houden net zoals dit forum, of dat jullie je wel gedragen of niet :)
    Dus bij deze, tot nog eens!

Last edited: Mar 3, 2015
    • Like Like x 9
    • Winner Winner x 8
    • Friendly Friendly x 7
    • Agree Agree x 1
  2. luukgamekanaal Redstone Miner DRC Veteran

Jammer dat je weggaat maar ik wens je een goede toekomst ,:(
    Ik hoop dat ik je nog eens zie in Survival of waar dan ook..
    Mvg Luukgamekanaal:)

• Like Like x 1
    • Friendly Friendly x 1
  3. SwekSenpaiPRO Diamond Miner DRC Veteran

Thanks maat voor de leuke tijden samen op de survival server!

Jij was de eerste die vertrouwen in mij had, om me een opdracht te laten doen toen ik nog een Membertje was (inmiddels Sponsor++):
    Een blaze spawner exp farm maken!

Ook bedankt voor de andere leuke projecten die we nog samen hebben gedaan, en bedankt voor de vele hulp die je aan mij/en de rest van de server hebt gegeven!

Als je ooit nog wat nodig hebt qua hulp, ook buiten drc: zeg het gewoon ff tegen me via skype, want je verdient nog een bedoel terug te krijgen vergeleken met wat je hebt gedaan voor de server!

We gaan je missen, in iedergeval ik, en ik (misschien we?, ik praat vooral vanuit mezelf nu) hoop je nog is terug te zien op drc, of misschien in een andere game, of via skype want je was een toffe gozer hier op drc!

Cya,

Peace,

-Matt :D

• Like Like x 1
    • Friendly Friendly x 1
  4. Annika2003 Redstone Miner DRC Veteran

NEUUU DON'T LEAVE ME!! Ik ga je echt ontzettend missen op Skyblock! Succes in het 'echte leven', en hopelijk tot ooit!

• Friendly Friendly x 2
  5. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Weeral een echte DRC'er die weg gaat. We gaan je zeker missen!

• Like Like x 1
    • Friendly Friendly x 1
  6. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Neee Joey neee dont leaveeee usssssssss :((

• Friendly Friendly x 1
  7. TheMarten123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

wist je mn naam niet of mag je me niet??
    jammer dat je weg gaat de server zal je missen
    heb je clash ? zit je in drcnetwork ? dan kun je contact houden zonder heel actief te zijn op mc
    gr TheMarten123

• Friendly Friendly x 1
  8. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Hoi YoeySC,

Jammer dat je weg gaat. Ik ken je niet super goed, maar het enige wat ik weet is dat niet veel mensen een gratis /sethome mogen doen bij een blazespawner. Dit snapt waarschijnlijk niemand, maar YoeySC waarschijnlijk wel (Als je het nog kan herinneren).
    Nog hartstikke bedankt daarvoor ;) .
    Hopelijk zien we je snel weet terug!

Mvg Bauke

• Friendly Friendly x 1
  9. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik dacht eerst dat je een grapje maakte maar dat is helaas niet zo :eek:. Succes met school en vakantiejob. Jij ook heel erg bedankt voor de leuke momenten op drc. Ik ben gewoon een beetje sprakeloos ervan :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(. Hopelijk zie ik je nog eens online en kom je over een tijdje terug. Als ik je niet weer zie dan alvast veel geluk voor de rest van je leven. Bye joey.

(PS toen ik zei dat je weg ging omdat jeffrey unban kreeg dacht ik nog dat je een grapje maakte)

• Friendly Friendly x 2
  10. spooky321 Redstone Miner DRC Veteran

Neeeeh, nog iemand die weggaat tijdens mijn ban D:. Eerst Producer en nu jij.. Je mag niet stoppen! Waarom toch. Veel plezier buiten minecraft en bedankt voor de leuke tijd samen op Skyblock, Kitpvp en survival. We zullen uiteraard nog wel samen GTA spelen xD. Nogmaals bedankt voor de leuke tijd samen.

Spooky321 / Remco

• Friendly Friendly x 2
  11. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Beste JoeySC,

Ik speel hier vergeleken met jou en andere spelers relatief kort. Maar in die tijd heb ik wel gezien dat je een actief lid was op de server en op het forum. Alhoewel ik je niet bepaald goed ken, ga ik je wel missen. Veel succes verder en hopelijk zien we je nog wel eens op de server.

Met vriendelijke groet,

KeelPastille

• Friendly Friendly x 1
  12. barry Redstone Miner DRC Veteran

Spijtig, gl met school en verdere leven (:

• Friendly Friendly x 1
  13. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Jammer! Veel succes met school en andere dingen! We zien je nog wel eens langs komen!

• Friendly Friendly x 1
  14. Eierdopjes Redstone Miner DRC Veteran

Jammer.... maar ja. Aan alles komt een einde. Succes buiten minecraft!

• Friendly Friendly x 1
  15. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

yay!

zoveelste afscheids topic ZONDER mijn naam erop >.>

maar! het was gezellig! fijne jaarwisseling enzo!

• Funny Funny x 2
    • Like Like x 1
    • Optimistic Optimistic x 1
  16. Joey / JPCore Builder Builder

Allemaal fijne reacties, dankje wel voor dit. Heel fijn dat we om elkaar geven ook al kennen we elkaar niet echt! Ik hoop het beste voor jullie allen!

• Friendly Friendly x 1
  17. lokstofje Iron Miner DRC Veteran

jammer joey dat je weggaat zie je wel nog is cya

• Friendly Friendly x 1
  18. DemiFTW Iron Miner DRC Veteran

Neeeee, jammer dat je stopt Joey ;_;
    hopelijk spreek ik je nog eens ingame of op teamspeak!

• Friendly Friendly x 1
  19. Captain_jorro Redstone Miner DRC Veteran

Ik ga je missen Joey, nog een speler minder van het oudere gedeelte van DRC, :/

• Friendly Friendly x 1
  20. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Nee Joey, nu heb ik niemand om te pesten :'(

Nu heb ik Thegoosebumpers alleen nog :'(

• Like Like x 3
Thread Status:
Not open for further replies.