Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by nlownzzzz, Aug 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

my name: NLoWnZzZz
    ign van schuldige: ahmedx
    wat deed hij: doorgaan en mij proberen banned te krijgen en me te laten ragen. dingen zeggen zoals: cry, kid, get friends enz...
    tijd: 14:10 ongeveer
    bewijs: screens
    commentaar:
    ik was in kitpvp om me kit te pakken en bleef nog even in spawn, later wou ik offline gaan en toen begon hij te zeggen met ga niemand wilt jou hier.
    en zo is het dus verder gegaan en later zei ik tegen wrecherboy dat hij dat topic van ahmed moest lezen want hij zij wat dingen die wel grappig waren, ahmed kon dit niet verstaan en begon later boos te zeggen dat ik tegen wrecherboy zei dat hij moest reageren op dat topic van ahmedx (wat dus niet waar is).
    daarna probeerde hij allemaal dingen te verzinnen om mij banned te krijgen zoals dat ik golden apple verkocht, en inderdaad die heb ik verkocht en ik heb hem uitgelegt dat deze apples gepvped zijn omdat ik veel titans gekilled hebt en demiftw en ik thegoosebumpers kilde en die had gewoon 10 apples mee op zak en zulke dingen.
    dat geloofde hij niet dus was ik ineens een leugenaar en zo is het verder gegaan de rest staat op screens en de mods kunnen het terugvinden in de chat loggs
    mvg,
    NLoWnZzZz

Attached Files:

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 2
  2. AHMEDX_YT Redstone Miner DRC Veteran

mods in these screens only u can see that he is also getting me raged by saying u need people to win and he says that he has recordings of me running. of course everyone has some selfrespect, hence he tried to enrage me by saying stuff like that. i also answered back but not the sdame way. i answered in a more decent way unlike him. he also says why r u raging and flaming so i say him back the same stuff. Moreover, about the gapples ill be posting that later not here and ill prove to mods that he does rank abuse. mods can even check that because he sold me once a stack (for just 40 a piece) and once he sold me half stack for 35 a piece. This by god is rank abuse because he cant get 100 gaps or so by just killing.
    plz mods this report has nothing usefull in it except a rough talk thats it and if u guys look at the chatlog (of tyhat spam report i have made) u can see another rough talk by him.
    my report has much more relevant stuff which this report lacks i would request mods to take a look at that report

3. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

mods can check chatlog no further talks about this.

4. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Waarom kunnen jullie niet gewoon pvp'en zonder tickets/ban aanvragen? We zien onderhand elke dag wel een ticket/ban aanvraag van 1 van jullie voorbij komen om de ander geband te krijgen. Als je niet tegen je verlies kan, speel dan geen PVP. Het is immers op eigen risico. Laat elkaar gewoon met rust als je niet tegen elkaar kan/wil spelen, er zijn genoeg andere spelers om tegen te vechten.

#topic gesloten

• Like Like x 1
    • Friendly Friendly x 1
Thread Status:
Not open for further replies.