Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Jort65, Sep 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jort65 Woodcutter DRC Player

Besten mensen van DRC.
    Ik ben al heel lang geleden gebant omdat ik een vriend op mijn account liet die er misbruik van maakte. Ik heb er nu zo veel spijt van en vind het zo dom van mezelf. In de afgelopen maanden ben ik daarom ook veel voorzichtiger gaan doen en heb de vriend niet meer echt gezien. Ik wil al heel lang graag terug naar DRC omdat ik er veel vrienden heb, mooie huizen heb gekocht en het gewoon heel erg leuk vond.
    Willen jullie me alstublieft nog 1 kans geven om te laten zien dat ik het kan.
    Vriendelijke groet: Jort65

2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Hey Jort,

Je bent gebanned voor schelden anderhalve maand geleden. Helaas geloven wij niet in die verhalen van vrienden die op iemand zijn account zijn geweest.

Vertel gewoon de waarheid, daar ga je meer mee bereiken dan liegen.
    En gebruik de volgende vorm:
    Vul dit even in:

Voor de volgende stellingen met een * geldt: verplicht in te vullen:

*Minecraft naam:
    *Wat heb je gedaan:
    *Wie heeft je gebant:
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

3. Jort65 Woodcutter DRC Player

*Jort65
    *Inderdaad, ik loog. Maar ik was die dag echt pisd. Het zit ook niet mee, met mn ouders (die gaan scheiden). En dit is echt geen smoes! Je moet me geloven, Dusdaan weet ervan (een vriend van me op DRC). En daarom zei ik een woord dat ik niet ga herhalen, wat ik normaal gesproken niet gebruik. Ik zit zelfs in een groep op Facebook: kanker verziekt je taal. Dus ik hoop dat deze waarheid een unban waardig is aangezien ik een moeilijke waarheid heb vertelt. Ik ben dom geweest, en daar voor heb ik nu al bijna 2 maanden voor geboet.
    *Ik weet niet wie me gebant heeft, echt niet

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Hey Jort,

Ik ben blij dat je de waarheid verteld en je bent inderdaad wel al een tijdje verbannen.
    Voor mijn part krijg je een tweede kans maar laten we even afwachten wat de andere staffleden hiervan denken.

5. Jort65 Woodcutter DRC Player

Heel erg bedankt. Ik zal u en de rest van de staff niet teleur stellen, hopelijk vertelt u dat tegen ze.
    U wilt niet weten hoe blij ik ben. En ik heb er zelfs iets van geleerd: Altijd eerlijk zijn.
    Blije groetjes: Jort65

6. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste Jelle, hopelijk lees je dit.
    Ik had je vanmiddag gesproken op de forum over mijn unban.
    Geluk geloof je me en ik dacht dat ik nu wel goed zat. Ik heb van mijn fout geleerd en mijn straf 'uitgezeten'.
    Dus mijn vriend Dusdaan ging het na vragen bij de andere en die zeggen dat ze het niet geloven. Ze willen geen unban geven ofzo. Wil je het alstublieft duidelijk maken:
    Heb ik na 2 maanden lang genoeg geboet en krijg ik een 2e kans.
    Of is het nog niet erg genoeg en is de waarheid vertellen, sorry zeggen en proberen door te gaan geen optie.
    Hopelijk reageer je snel.
    Groet Jort65

Ik heb dit even hierbij gezet. Niet meteen weer een nieuw topic aamaken.

Ik zou je wel een tweede kans willen geven, maar dit soort dingen maken me een beetje kriegelig. Je reageert wel meteen weer heel emotioneel en ondoordacht. Ik gooi het even in de groep, wie er tegen is en die mag hier reageren.

7. Jort65 Woodcutter DRC Player

Je hebt natuurlijk gelijk. Maar ik wil gewoon heel graag een 2e kans, en die zal ik goed benutten.
    Ik ben volgens mij nog nooit eerder gebant op DRC.
    En ik wil je toch bedanken voor al je moeiten & tijd die je hier in steekt
    Groetjes Jort65

8. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Je hebt wel al twee mutes gehad. Hoe gaat het je vanaf nu dan lukken om je rustig te houden?

9. Jort65 Woodcutter DRC Player

Dat is toch niet aan mij?!?
    En 7 augustus 2013 was ik nog gebant?! En op de 12e ook, dus dat kan niet eens.
    Maar zoals ik al zei ik wil gewoon een 2e kans en ik ben zeker dat ik dan die goed zal benutten, beloof. Ik wil gewoon graag op DRC

10. Jort65 Woodcutter DRC Player

En als het toch zo is, oke sorry daarvoor.
    In totaal 15 minuten gemute. Maar ik wil t wel gewoon anders doen.
    Ik wil 't echt graag, en dan doe ik het anders, dan ben ik ook dankbaar voor dat ik terug mag. Dan zal niemand meer last van mij hebben op de server.

11. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

ik zal je unbannen. Maak de belofte waar dat we geen last van je zullen hebben.
    Volgende fout is ipban en geen kans meer

topic closed

Thread Status:
Not open for further replies.