Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Baboenman, Apr 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baboenman Woodcutter DRC Player

ik kreeg 2 dagen geleden een ban omdat ik niet wist dat er een beperkt aantal dieren was wat je mocht hebben. Ik had namelijk te veel koeien (stuk of 20 a 30 misschien) maar nu is mijn ban voorbij en kijk ik en zijn alle koeien weg terwijl ik er volgens de regels 5 mocht houden waarom is dat en hoe kan ik dan toch mijn 5 koeien krijgen.

Ps. het is een beetje raar dat je maar 5 van ieder mag terwijl als je er 6 doet je ze kan laten breeden (zodat er 3 kleintjes komen) en je dan 3 groten vermoord. Dit moet namelijk bij koeien varkens en kippen als je vlees of leather wilt.

2. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Een admin of mod kan ze allemaal hebben vermoord hij/zij mag dat doen dit is je straf.

3. Baboenman Woodcutter DRC Player

maar mag je dan niet eens de 5 houden die volgens je maximum mag hebben ?

Dat is dan een beetje dubbel straffen, want je krijgt 2 dagen ban en dan nog eens alle dieren vermoord dus heb je niks meer in plaats van die 5 die je anders nog mocht hebben

4. Maite Lone Wolf Staff Member Server Moderator

Wij mogen ze allemaal doden als we dat willen,
    ik kijk ook naar het aantal dieren dat je had en ik gaf je daarom ook een tempban.
    De straf kan bij elke persoon anders zijn..
    Het hangt van de farm af.
    & Trouwens, het was een vrij korte ban.
    Dus #Slotje

Thread Status:
Not open for further replies.