Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by maxusy, Dec 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maxusy Guest

Naam: Maxusy
    Wanneer: 1 minuut geleden
    banned door brammes
    bewijs: tsja, ik deed dus gewoon HELEMAAL niets verkeerd?

Het verhaal: ik wilde cobblestone hebben voor een volgend bouwproject waarvoor ik veel cobble nodig had. ik heb een home in een mine /home mine (weet niet of je dat kan checken). Ben vanaf daar recht naar beneden gegaan om zo'n kamer te maken waar ook slimes spawnen en dan kan ik daar /home slimefarm doen. dus ik naar beneden gegraven op goed geluk, gewoon 3 blokjes naast me normale home mine, een glowstone ding geplaatst voor licht (had geen torches bij me, dom) en kwam (toevallig) coal tegen. Ik sla die coal kapot daar (y = 17 ofzo geloof ik) en krijg meteen een ban van brammes. Nogmaals: HEB GEEN X-RAY MEER en had cobble nodig. vroeger in me blazefarm kreeg ik blazes teveel, alles omgesmolten tot normale stone en toen bricks van gemaakt, (kijk maar in me chests.) had voor PISTONS COBBLE nodig, dus dat ging ik halen. Heb trouwens een fortune 3 pic meegenomen uit de oude drc world en daarom heb ik aardig wat spullen, maar dat komt niet op de x-ray dinges heeft iemand mij verteld dus die KAN GEWOON niet hoog geweest zijn. ik mine op y=11 voor diamonds en ging nu puur voor de cobble recht naar beneden, ben beetje (geloof 5 ores) en 3 coal tegengekomen en heb toen ban gekregen.

Lijkt mij zeer onterecht en ik hoor graag meer hierover brammes, bijna kerst en wil gewoon kunnen spelen in de vakantie?

MVG,

Maxusy

2. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

haha ja tuurlijk "zogenaamt"
    en dit dan??

3. maxusy Guest

dope, dat klopt inderdaad, mooie plugin trouwens.

Allemaal oud, had xray, alles is aan wender gegeven (alle x-ray troep die ik had heb ik aan wender gegeven) vraag het zelf maar aan haar.

Had alle spullen in the nether gestopt, is ook gereset, dom, ben alles kwijt.

dit slaat nergens op en ik HEB GEEN X-RAY meer en ook niet die spullen. Is het niet gereset de laatste keer toen duidelijk werd dat ik nu dus gewoon FAIR PLAYER ben?

mvg,

Maxusy

4. Brammes Guest

[​IMG][​IMG][​IMG]

dus je mined opeens recht naar beneden? , en dan vind je coal?
    (ik kreeg een xray melding en ging daar op af)

5. maxusy Guest

En nog iets, ga naar die plek waar ik sethome mine heb en kijk daar rond, daar is zo'n enorme kloof en daar heb ik in gemined. heb toen nog ene MITCH161 geroepen, die heeft toegekeken HOE ik mine, hij zei: Dit mag gewoon. ik mine in caves en mineshafts. Ik vind die caves met me x- ray device, te maken met twee pistons, 2 glowstone en wat redstone, is legaal hebben de staffleden gezegd, zie dat topic.

Mitch zei: als we je verdenken van x- ray kijken we eerst hoe je mined. Hoe ik nu aan het minen was is apart, maar dat had een reden en ik ben daar dus NIETS waardevols opeens tegengekomen ofzo? heb GEEN x-ray en was zo'n kamer aan het uithakken bij de bedrock. DUH natuurlijk kom ik wat coal tegen

mvg,

Maxusy

6. maxusy Guest

Reactie op screenshots: Wat zou je zelf doen als je wat coal tegenkomt? laten zitten en bang zijn voor mods? je kan niet eens normaal minen op deze server of je hebt ban aan je broek hangen

mvg

Maxusy

7. Brammes Guest

ik weet niet of je xray stats zijn gereset na je vorige ban , mischien weten jelle/sven hierover meer van af!

ik stel voor om op hun reactie te wachten..
    (voor mij vind ik het nogal raar dat je recht naar beneden gaat en daar "opeens" coal vind)

8. maxusy Guest

Maar waarom? ik heb niets fout gedaan en heb me punt gemaakt. Mitch heeft me mine dingen gezien, ben nu nota bene al 3 keer gebannd voor hetzelfde gezeur. En weer jelle/sven ermee lastigvallen. die worden inmiddels ook gek van mij.

Dus: iedereen die dit bekijkt, graaf niet willekeurig naar beneden, je krijgt hoop gezeur ervan. volgende keer zal ik wel wild om me heen slaan om beneden te komen, dan ben ik overtuigender. maar je hebt me niet geband op basis van waarnemingen, want naar beneden gaan en coal tegenkomen is geen x- ray. en je mag me alleen bannen als je me ZIET x- rayen.

mvg,

Maxusy

9. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Ik kreeg ook de melding binnen van x-ray, uhm messchien heeft brammes je wel iets te snel gebandt voor x-ray. En ik geloof ook dat je x-ray stats niet zijn gereset sinds je laaste ban. Ik zeg unban.

10. maxusy Guest

Bedankt.

11. Brammes Guest

hebben het erover gehad, je kan weer spelen
    [slotje?]
    player unbanned en xray stats gereset...

12. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

#slotje [persoon heef unban]

Thread Status:
Not open for further replies.