Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by UnDead_Assassin, Jul 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Hey! Ik heb veel topics over annihilation gezien en allemaal zijn "verdwenen" . Ik wil wel eens vragen waarom het staff team telkend deze leuke minigame afwijsd. Als DRC anninilation krijgt is DRC 1 van de 4 cracked servers ermee. Veel spelers houden van annihilation. En met deze minigame krijg je ook veel spelers! Ik wil echt dat deze minigame komt

2. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

met nieuw mingame heb je vaak het probleem dat de eerste maand heel veel mensen het spelen.
    en naar een maand denken ze van heb het nu wel weer gezien.
    dat is het probleem wel een leuke minigame ik speel het ook wel eens.

• Like Like x 1
  3. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Ja, dus als je het ook wel eens speeld moet je weten dat er best veel mensen spelen. Dus zal DRC er ook succes mee kunnen hebben. De vele kits kun je bv voor 2$ een kit kopen? En omdat er veel kits zijn gaan mensen noet alleen spelen omdat het leuk is maar ook om de voordelen van de kit te kunnen krijgen.[/QUOTE]

4. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

ik denk niet dat drc groot genoeg is voor annihilation.

• Agree Agree x 1
  5. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Jup, DRC is niet groot genoeg ervoor, maar als we bv starten met 1 a 2 maps, gaan de spelers ook zien: ah hierzot er ook annihilation. En zeggen ze hun vrienden. Zoals veel anderen ben ik op DRC beland door vrienden.

6. TheMarten123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Als het al mocht komen hoop ik dat Jelle eerst zijn andere 2 projecten afmaakt(prison, infected)

7. Daybreak989 - Zeevriend Redstone Miner DRC Veteran

Eerst was er ook een topic gemaakt over deze game alleen toen deden ze het niet omdat je 100 spelers nodig hebt voor deze game.

Mvg Zeevriend

8. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Je vergeet er een.

Waarom niet:
    1. pvp minigame: we hebben al skywars en survival games. Dit is wel een teamplay minigame, maar de volgende minigames zijn dat ook.
    2. Tijd: het kan veel te lang duren. Mensen gaan leaven en laten hun team sterven.
    3. Spelers: met 4 teams moet je de perfecte speler verdeling hebben:
      1. te weinig spelers per team: weinig teamfights en je vindt bijna niemand op een grote map.
      2. te veel spelers: teams raken niet vol en games starten haast nooit.
    4. Map:
      1. te klein: Wordt dan kitpvp met teams, a.k.a. factions.
      2. te groot: je vindt bijna niemand
    5. Spelregels: mensen die het spel niet kennen en geen moeite willen doen om de regels te lezen gaan gewoon los farmen en vechten. Opeens is hun nexus vernietigd en weten ze niet waarom ze hebben verloren. Dan zeggen ze "screw this game" en zijn ze weg. Aldus minder spelers op annihilation. En cracked is gewild onder Brazilianen etc... die kunnen (bijna) geen engels / nederlands lezen.
    Misschien eerder een minigame die zich richt op bouwen? Minigames kunnen competitief zijn zonder pvp ;) Ik zeg ook niet dat annihilation een slechte minigame is, maar het is denk ik een iets te groot project voor DRC zonder de garantie dat alle moeite zich in spelers omzet, in tegenstelling tot Skywars en SG, die altijd populair blijven.

Last edited: Jul 2, 2015
    • Like Like x 1
  9. TheMarten123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Als build minigame vind ik builtbattle een hele leuke op grote servers zoals...... Staan er de hele tijd 118van de 14 omdat de game starten langer duurt dan dat er 14 in komen.

Over annihilation; mis net als uhc een groot event er van maken ofzo er zullen veel meer mensen komen als je een tijd afspreekt, het is maar een voorbeeld dus zeur er niet te veel over.

Owja ik speel de laatste tijd veel eggwars, super leuke game, miss kennen sommige het al.
    Hier een korte omschrijving.
    Iedereen begint op een eiland meestal teams van 2 tot 10 man. Dan val je naar beneden. Op dat eiland staan verschillende generators die dia gold of iron tokens produceren(meestal zijn dia en gold broken.) dus moet je naar het midden om de spullen te halen voor het repareren. Maar tegelijkertijd word je ei ook aangevallen. Als je ei kapot is ben je meteen af als je dood gaat. Dus het doel is met je eigen ei heel je tegenstanders ei te slopen. Ben je met je team over als enige win je.
    En nog even iets belangrijks, er staat een trade villager die ruilt tokens in voor bvb. Blocks gear bow sword food and more.
    Graag even zeggen als ik nieuw topic hiervoor moet maken

10. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Als dat gebeurt komen er waarschijnlijk geen rewards zoals bij UHC, tenzij @JelleDRC Euromilions wint.

11. Brammes Guest

Ik denk dat je de minigames met elkaar moet connecten. En dat je vanuit één lobby *minigame lobby" je minigames kan selecten. Dus er is een muur met survivalgames join signs, daarlangs de skywars join sign. Daarlangs een CTF join signs (zodra die komt).

• Agree Agree x 2
  12. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

1) anninilation is niet gewoon een pvp minigame, je moet doen zoals survival alleen met infinite ores. Er zijn veel kits met special abilities. En er is een scheiding tussen teams
    2) /3)er kunnen ook mensen joinen...tijd is niet een probleem. Bij phase 2 heeft meestal iedereen iron en is klaar om naar mid te gaan. Niemand zal gewoon leaven. Omdat je bv. Per kill 1 annihilation xp krijgt en per nexus damage die je doet 3 xp. Per game ongeveer 200. En kan je EPIC kits kopen. Dus als je leaved hebben ze wel een reden. Optie: een randomizer van team zetten zoals bij Skywars. Veel mensen kennen deze minigame niet en vinden het heus wel leuk om even te kijken.
    4) er zijn genoeg GOEDE maps voor annihilation. Je kan elke map gebruiken en het door 4 delen met water/lucht en in het midden ook een stukje zetten en op elk stukje(behalve midden) mines zetten.
    5) daar heb je wel gelijk in. Maar bv als ze joinen missien in een soort tutorial hub zetten? Ik kan proberen iets te bouwen(met hulp). En dan kan je kiezen in portugees of engels...en dan een kleine tutor kamertje en als je alles hebt gelezen knopje drukken met "klaar". En als dit "teveel werk" is. Je leert het wel naar,ate je het speelt.
    --- This message was merged, Jul 3, 2015 ---
    Lijkt me leuk.

Thread Status:
Not open for further replies.