Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Bugs' started by nlownzzzz, Aug 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

deze plugin haalt inderdaad veel hackers weg maar het kicked ook iedereen die niet hacken plus die hele plugin zegt dat je in combat bent terwijl je niet eens de arena in bent geweest dus dan verlies je al je gear en dat is al 3 keer gebeurd zelfs een keer met protection 4 armor wat het hoogste in kitpvp is en ik wordt het een beetje zat dat ik 1 me spullen kwijtraak 2 me kilstreak kwijtraak en 3 dat iedereen mijn spullen kan oppakken en kunnen ze zomaar zeggen van ja jij hebt het aan mij gegeven en wordt ik weer gebanned.
    dus alsjeblieft haal deze plugin eruit het brengt zoveel valse dingen en iedereen verliest gear en ik weet het een paar gaan zeggen van ja dan is het eerlijk voor iedereen als ze dezelfde gear hebben maar dan doneert nooit iemand meer dit geld ook voor mobarena wat je doet in mobarena is je muis kapot klikken en dan lagg is wel is door 50 mobs of een baas die je vastzet in de lucht en dan wordt je weer gekicked voor fly of voor forcefield.
    de reden van all deze dingen is lagg want hide and seek is net online veel lagg omdat het net nieuw is en daar worden letterlijk 50 mensen per half uur ofzo gekicked in hun game.
    lagg kan je niet zoveel aan doen dus dan lijkt het me handiger om de anticheat systeem niet zo streng in te stellen.

2. KleineTom Gold Miner DRC Veteran

Please gebruik meer interpunctie en gebruik hoofdletters. Lange verhalen zoals deze zijn nu heeel irritant om te lezen.

• Agree Agree x 3
    • Winner Winner x 1
  3. Bruqaj Iron Miner DRC Veteran

Ipv van het te weg halen zouden ze het kunnen bij tweaken. Voor combatlog gebruikt DRC SimpleTag en AAC veranderd daar normaal gezien niks aan.
    In Kitpvp worden mensen gekickt voor Phase omdat ze in een block spawnen perongeluk, in HideNseek worden ze gekickt voor NoSwing(dit gebruiken ze ook denk ik) en in survival is het criticals dankzij de frequente hits dat je krijgt in de mobarena.

Persoonlijk heb ik een strenge anticheat en lag liever dan een server met hackers die zich legit voordoen.

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  4. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

ik heb geen idee wat ze gebruiken maar in kitpvp wordt oo gekicked voor forcefield wat niet klopt, in hide and seek worden heel veel mensen gekicked voor fly, noswing, phase die ze dan niet gebruike want je gaat me niet zeggen dat er ineens 5 mensen tegelijk noswing gebruiken en in survival is het ook fly, forcefield en idd criticals dus het klopt niet helemaal wat je zegt
    EDIT: de combat logg klopt ook niet want als je in spawn staat en je wordt niet geraakt en je gaat eruit ben ik alles kwijt terwijl dit vroeger niet zo was dus de plugin moet hier wel iets mee gedaan hebben

5. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Een AntiCheat is de moeilijkste plugin om te maken.
    Lastiger dan bijna alle minigames.

Een AntiCheat kan niet zomaar zien of iemand hackt, ze kunnen alleen maar een speler observeren.
    En ja, hierdoor ontstaan er false positives.
    Er zullen altijd spelers zijn die expres gaan proberen de AntiCheat te triggeren, en daarna te zeggen dat die keihard faalt.
    Dit kan je eigenlijk onmogelijk vermijden.
    Lagg is ook de grootste oorzaak van false positives.
    Hierdoor beweegt jou poppetje zich vaak op een rare stotteren de manier en ja, dat vind nocheat niet leuk.

Tegenwoordig doen de makers van hacked clients alles om de nocheat te omzeilen.
    Stel een patch wordt toegevoegd om te voorkomen dat spelers met lagg worden gekickt, dan voegen ze iets toe om te zorgen dat het zo lijkt alsof ze lagg hebben, zodat de speler met Hacks ook niet wordt gekickt.
    Hacked clients lopen altijd een stap voor op de nocheats, zij kunnen beslissen wat ze toevoegen en de nocheat moet het daarna uiteindelijk maar eens patchen.
    Verder is een nocheat plugin veel makkelijker te decompilen (De code bekijken) dan een Hacked client.
    Dit is ook iets wat hun in hun voordeel gebruiken.
    Een voorbeeld, servers begonnen met fake players spawnen om te testen of de cliënt die ging aanvallen, tegenwoordig vallen ze geen mensen aan die nog maar 1 seconde zijn gerenderd.
    Dit kunnen nocheats bijna niet omzeilen aangezien een NPC die er 2 seconden lang Is door elke speler met een beetje reactie vermogen kan worden gehit (En daar heb je het weer. False positives)
    Verder zijn er tegenwoordig ook verschillende clients die zo erg op normale spelers lijken, dat zelfs de meeste admins het verschil niet meer zien.
    Probeer die maar eens te krijgen.

Zelf heb ik dit allemaal uitgevonden toen ik recent begon met een anticheat plugin.
    Hierbij heb ik wel wat leuke trucjes gevonden om hun beveiliging nu te omzeilen op het gebied van AutoArmor en forcefield.
    (Heb een paar ghost clients kunnen pakken :))
    Maar ja, je weet ook niet hoe lang het werkt.

• Informative Informative x 1
  6. Bruqaj Iron Miner DRC Veteran

Meestal zijn hacked clients niet obfusticated en anti-cheat plugins wel. Een open-source anti-cheat is gewoon niet logisch. De plugin dat DRC gebruikt spawnt fake players met echte players hun naam, zodat hacked clients geen check kunnen maken of de entity langer als x seconden ingame is.
    Over ghost clients gesproken is het al zo erg gekomen dat mensen ze in OptiFine werken of zelfs injecteren maar deze zijn niet publiek beschikbaar.
    Voor de lag zou ik gewoon iedereen kicken met een hogere ping als 400, ze behouden hun spullen wel.

7. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Helaas zijn AntiHack Plugins verplicht niet obfuscated, Nocheatplus Is zelfs open source.
    Voor bukkit mag een plugin niet geobfuscate zijn, zelfde geld voor Spigot.
    Hacked clients kijken trouwens niet naar de naam van de speler, maar hoelang de speler al binnen hun render distance is.
    Heb een hele hoop getest met verschillende clients.
    Deze manier heeft dus weinig zin.

8. Bruqaj Iron Miner DRC Veteran

Het kan zijn omdat elke anti-cheat die ik ooit heb gedecompiled geleakt was ^^
    Dit zijn een paar checks van een killaura, zoals je kan zien kijkt het of de entity langer als de minimum tijd(minAge) bestaat.

Over NCP gesproken, er zijn al 2 fly bypasses en 1 nofall bypass. Een open-source anti-cheat is nooit slim.
    Alhoewel ik Warden wel heel goed vind: https://github.com/LordLambda/Warden

Last edited: Aug 16, 2015
  9. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ach, het ligt aan de cliënt.
    Zelf heb ik een trucje om al hun systemen te omzeilen maar ja, zal binnenkort wel gefixt zijn.
    Ik ga Denk ik binnenkort AAC een kleine stress test geven op de officiële test server ;)
    Kijken hoe die reageert

• Funny Funny x 1
  10. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Post eens een speedtest ofzo, want jij bent echt praktisch de enige die 100% last van lagg heeft naar jouw zeggen..

• Agree Agree x 1
    • Winner Winner x 1
  11. Reynout123 Server Admin Staff Member Server Admin

Als je laggt in de pvv lobby en je ineens disconnected bent dan staat er de volgende keer dat je phase gebruikte en wordt je dood vermeld waardoor je idd je spullen verliest door niks te doen.

12. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

lagg in mobarena hebben best veel mensen en in hide and seek is dit nog erger en ik heb al meerdere keren gehoord van mods er is geen lagg maar je kan aan iedereen vragen spooky laharl reynout nssdutch en vele andere dat er wel lagg is en niet de heletijd maar als blok rennen veel lagg en soms grote lagg spikes geen idee waarvan

EDIT: geen idee wat je bedoelde met een speedtest maar ik heb een internet speedtest gedaan en dit komt eruit:

Attached Files:

Last edited: Aug 16, 2015
  13. Reynout123 Server Admin Staff Member Server Admin

Ja ik heb een opname waar men hele minecraft vast hangt door de lagg van anticheat plugin

14. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Zolang wij die opname niet zien, kunnen we er nog steeds niet mee he :)

15. Reynout123 Server Admin Staff Member Server Admin

Ik zal aien of ik het klein stukje kan knippen en uploaden :) dan zie je het ;) ik probeer dit zo snel mogelijk te doen :)

16. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

dit was in mobarena omdat de baas een obsidiaan bomb gebruikt en ik daar in zit

Attached Files:

17. LegendaryBurrun Gold Miner DRC Veteran

Hoi,

Als eerste: een strenge anti-cheat plugin is altijd handig. Ik heb liever dat er mensen on nodig worden gekickt dan dat er mensen met hacks kunnen blijven spelen

Als tweede: misschien dat @JelleDRC de anti cheat plugin kan uit zetten in de minigames/survival server.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

18. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Je hebt niks aan een strenge plugin als die niet goed werkt.

Wauw ik vraag me af of je dit ook zou zeggen wanneer je zelf onnodig wordt gekickt/gebant door deze plugin.

In Skywars (een minigame) wordt nog best vaak gecheat en in Survival kunnen mensen 'forcefield' gebruiken tegen vijandlijke mobs, dus waarom zou het daar wel weg moeten.

• Like Like x 2
  19. LegendaryBurrun Gold Miner DRC Veteran

Hij werkt toch redelijk want mensen worden ook daadwerkelijk gekickt en/of geband.

En nee ik wordt niet snel gekickt of geband omdat ik gewoon legit speel...

En tja als dat toch nodig is zet je het in de andere servers ook gewoon aan?!

Verzonden met mijn legendarische iphone 5 met het minder mooie maar goedwerkende tapatalk

-Björn

20. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Het werkt, maar wat nlownzz probeert te zeggen is dat het niet goed werkt, want het laggt en het kickt soms onschuldige mensen. Ik ben er niet helemaal zeker van of het nu ook echt onschuldige mensen kickt, maar ik heb af en toe wel wat lagg.

Thread Status:
Not open for further replies.