Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by nlownzzzz, Jul 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

het is al een tijdje bezig tussen mij en tim aka ascencion en hij blijft maar doorgaan met irriteren.
    ik ben voordat ik deze tread heb aangemaakt naar een mod geweest en die heeft gezegt dat ik dit moest aanmaken ik ga geen namen noemen.
    ik weet niet of dit speciaal naar mij gericht was maar omdat hij in het verleden ook dit telkens deed en zelfs een temp ban voor opliep denk ik dat het voor mij bedoeld was.
    bewijs: screenshot

Attached Files:

• Funny Funny x 1
  2. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

Kun je ook eens ophouden met klacht topics aanmaken? Als je voor elk klein dingetje weer een topic aanmaakt bereikt Tim wat hij wil bereiken en zal hij er zeker mee doorgaan, negeer hem gewoon en dan is het plezier er af voor hem.

• Like Like x 4
    • Agree Agree x 1
  3. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

lees nog is *een mod zei dat ik het moest maken*

• Like Like x 1
  4. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

Als je had genegeerd had die mod dat ook niet gezegd, snap dat dan -.-

5. Hugh Mungus Builder Builder

als een mod zegt: Zeg op het forum dat ManMetSchnorry raar is, hoef je dat toch ook niet te zeggen?

• Funny Funny x 2
    • Like Like x 1
  6. MeMatty Event Team Event Team

1. Dit is bestemd voor mods.
    2. Jullie geven nu de schuld aan @nlownzzzz , terwijl hij van staff heeft gehoord dat hij het op het forum moet zetten.
    3. Slecht voorbeeld @ManMetSchnorry . xD

Oftewel, jullie hebben hier niets mee te maken, dus waarom bemoeien jullie ermee?
    Dan hoor ik jullie vast wel weer zeggen: "We nemen het op voor Ascension.", maar Ascension kan ook gewoon voor zichzelf opkomen hoor. Alsof hij het zelf niet kan oplossen.

• Like Like x 4
    • Agree Agree x 3
  7. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Die mod ben ik. Als hij vind dat hij zich beledigt voelt dan mag hij voor zichzelf opkomen. Ik heb tegen hem gezegd dat hij op de forums moet plaatsen zodat andere STAFFLEDEN ook hun eigen mening erop konden plaatsen, want ik twijfelde wel een beetje of dit wel ban waardig is.
    + Waarom zoveel haat dat hij teveel klacht topic's maakt? Wij zeggen wel vanzelf dat het niet nodig is of wel -.-

Edit: Een grapje is geen probleem maar dan moet de persoon over wie de grap is gemaakt ook erom lachen.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  8. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Persoonlijk zie ik de grap er totaal niet van in. Het is inderdaad bekend dat het al langer rommelt, en dan zou ik het geval van @nlownzzzz het ook niet opvatten als een grap wanneer ik dit plots zou zien verschijnen

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  9. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

Probleem is, hij voelt zich ALTIJD beledigd. Maar hij daagt het zelf ook uit. Zie mijn topic over klacht tegen nlownzzz

• Agree Agree x 1
  10. Jolpo Redstone Miner DRC Veteran

ik weet dat ik hier niet op mag reageren, maar ik wil enkel maar even zeggen dat de regels er zijn om je aan te houden en als iemand zich er niet aan houdt moeten zij ervoor 'gestraft' worden en aangezien de staff ze niet allemaal alleen kunnen vinden is er een topic gemaakt: "klacht indienen" waar members aan de staff kunnen melden als ze denken dat er mensen tegen de regels bezig zijn. de staff kan dan zelf bepalen of de beschuldigde echt tegen de regels bezig is of niet, dit uiteraard aan de hand van bewijzen. dus wat @nlownzzzz doet is enkel het topic gebruiken zoals het hoort, in tegenstelling tot andere spelers die enkel een klacht indienen als ze er bijna zeker van zijn dat de beschuldigde schuldig is, maar als je enkel topic aanmaakt als je er bijna zeker van bent dat de beschuldigde schuldig is blijven er veel meer schuldige spelers "onopgemerkt".

dit is enkel mijn mening!

-jolpo

• Like Like x 3
  11. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Woehoeeeeeeeeeee forumbanfeest!

• Like x 14
    • Funny x 4
    • Agree x 2
    • Winner x 2
    • Informative x 1
    • Friendly x 1
    • Optimistic x 1