Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by UnDead_Assassin, Jun 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

hallo mensen, auto-klikker, ooit iets van gehoord. Is namelijk een hack. Please correct me if im wrong, autoklikker is toch hetzelfde als triggerbot? Zoniet close dit topic maar. Triggerbot: je moet ZELF op de persoon richten en dan klikt het automatisch voor je. Ik vind dit niet echt een hack, en staff bewijsd dat iemand autoklikker aan heeft als hij door blijft klikker als er iemand dood is...BS is dat, ik PvP als een noob en als ik geraakt word begin ik als een gek te slaan, als is hij door ga ik nog 0,5 secondes door met slaan, heb ik dan ook autoklikker? NEE, autoklikker is niet een hack vind ik. Je moet zelf richten en het enige dat het doet is, voor jou klikken..kan je toch ook zelf heus niet zo moeilijk. Dus ik begrijp niet waarom mensen hiervan banned zijn. Ik vind het onlogish klinken...

PS: ik heb geen hacks, ik denk gewoon dat het BS is om mensen hiervoor te bannen, er is niet echt bewijs om dat iemand te bewijzen.

NOGMAALS IK BEN NIET EEN GENIE IN HACKS, DIT IS WAT IK DENK. MIJN EIGEN MENING. MISSCHIEN BEGRIJP IK HET NIET ZOGOED, KUNNEN JULLIE MIJ HET DAN UITLEGGEN. WAAROM IEMAND BANNED IS HIERVOOR..?

2. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

'je moet ZELF op de persoon richten en dan klikt het automatisch voor je,'

Oke, je kan het ook zo zeggen: 'je hoeft nu alleen maar te richten. De hack doet de rest voor je'

'staff bewijsd dat iemand autoklikker aan heeft als hij door blijft klikker als er iemand dood is'

Volgens mij kunnen staff leden auto-clicker bewijzen, wanneer een speler het vergeet uit te zetten, en dus andere spelers dood terwijl hij afk is, maar dit weet ik niet zeker.

Als jij echt vind dat auto-clicker zou mogen, dan zouden andere hacks zoals: auto-mine, auto-walk en auto-build ook moeten kunnen, want bij die hacks moet je alsnog zelf richten.

3. Ranger_Mann Gold Miner DRC Veteran

Het is een soort mod. Staat deze niet in de lijst van geaccepteerde mods, dan mag het sowieso niet.

4. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Vgm kan de ncp plugin van DRC zien hoeveel clic ks per second je kan doen, als dat dan overdreven hoog gebruik je auto clicker. Auto clicker verpest pvp gewoon je moet gwn oefenen. Want DRC gaat geen hacks toelaten. lol Ooit gehoord van jitter clicken ? Zoek maar is op.

5. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Je kan autoclicker instellen op meerdere snelheden, ik heb autoclickers gezien die op 100 slagen per minuut zaten, maar ik heb ze ook gezien die op 100 slagen per seconden konden. En dit is waarom het niet toegestaan is. Je moet dan nog wel zelf richten, maar dankzij de mod kan je onmogelijk snel klikken.

6. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

lijkt me leuk 100slagen per seconde kan ik eingelijk gapples aan in factions.

7. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Dat is als een fps spelen en enkel moeten mikken -.- 0% skillzzzz

8. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Art. 7: Maak geen gebruik van hack clients, waaronder ook xray.
    Deze regel houdt in dat je geen hack clients mag gebruiken op DRC. Hieronder valt ook macro programma's zoals autoclickers, autotalkers,... Ook xray is, zoals op vele andere servers, ten strengste verboden! BELANGRIJK: Als je ores hakt die door iemand anders met XRAY is gevonden wordt je ook geband voor XRAY gebruik. Als je het niet vertrouwt, meld het. Niet melden is tenslotte ook een misdrijf.

9. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Ik ga heus geen hacks gebruiken hoor xD
    Oh, dat wist ik dus niet, ik dacht dat het gewoon klikte voor je..op normale snelheid. Nouja dus nu heeft het me duidelijk gemaakt thanks!

10. Ranger_Mann Gold Miner DRC Veteran

Volgens mij hack je wel als je auto-clicker gebruikt...

11. luukgamekanaal Redstone Miner DRC Veteran

autoclicker valt zeker onder hacks je kan de heletijd op iemand inslaan.. daardoor kan jij sneller dood zijn en de meeste autoclickers hebben ook Killaura...

12. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Speler gaf al aan het verkeerd begrepen te hebben, niet nodig om daarna er nog 2maal over uit te gaan.

• Like Like x 3
Thread Status:
Not open for further replies.