Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Updates and announcements' started by JelleDRC, Sep 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Hallo DutchRastaCrafters...

Ik heb vandaag weer wat nieuws voor jullie. (Goed/Slecht, hangt er van af hoe je het bekijkt.)

Ten eerste ga ik beginnen met het automatisch donatiesysteem! Vanaf nu kunnen jullie doneren voor claimblokken, DRC dollars én een rank en het gebeurt allemaal automatisch!

Om het nieuwe donatiesysteem te bekijken klik hier.

Ten tweede moet ik jullie nog wat ander nieuws vermelden. Het nieuws had zich hier en daar al verspreid onder de leden maar hier is een officiële bevestiging van mijn kant.
    Het DRC stafteam heeft onderling beslist SvenDRC uit het stafteam te zetten. Hij had 6 waarschuwingen van mij gekregen dat hij actiever moest worden. En dat bleef hij maar beloven maar er kwam niets van in huis.
    En dit spelletje ging al maanden door dus je moet niet denken dat het pas een recent probleem was.

Sommige mensen zullen het hier niet mee eens zijn. Maar goed. Het valt nog steeds onder de beslissing van het volledige stafteam en als hij niets doet voor DRC dan hoort hij ook geen owner te zijn. Ik bedoel als een moderator al meer online is dan hij dan moet er echt wel een beslissing gemaakt worden. Ik run DRC eigenlijk al maanden alleen, zonder dat jullie daar iets van merkten. Omdat jullie denken dat Sven alles 'achter de schermen' deed, maar dat was eigenlijk geen waar. Niet om Sven nu zwart te maken want zonder Sven was DRC er niet geweest en zonder mij was DRC er nu niet meer.

Niemand kan me hier ongelijk in geven want het klopt wat ik zeg, anders hadden we Sven nooit ontslaan. Het teken alleen al dat ik hier al maanden mee rondloop toont gewoon dat ik Sven echt graag had (ook als persoon) en het helemaal niet zo heb gewild. Maar helaas.

Bedankt voor jullie begrip.

• Like Like x 9
  2. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Jelle, sorry. Ik dacht dat Sven veel achter de schermen deed, et was dus jij. Je bent pro ;)

• Like Like x 2
  3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Hey DRC-ers,

Met heel veel respect voor Sven wil ik hiermee laten zien dat we als staff volledig achter de beslissing van Jelle staan.
    Het was mooier geweest (voor DRC en voor Sven zelf) als Sven zelf de beslissing had genomen. Het leven als owner/admin/moderator is 200% DRC minded zijn en kost veel tijd en inzet. Zonder dat loopt het niet (jullie moesten eens weten)
    Dus nogmaals veel respect voor Sven, maar ook voor Jelle om dit besluit te nemen

Alles voor een perfect DRC!

Koolmees

• Like Like x 6
  4. lodieh Hunter DRC Veteran

sorry om dit te horen... iedereen dacht dat sven alles achter de schermen deed ik had hem eigelijk niet meer online gezien sinds de nieuwe wereld...
    en ik weet ook dat dit soort beslissingen niet altijd even makkelijk zijn, maar ik laat hier even weten dat ik begrip voor je keuze heb en de server verder blijf steunen.
    Sterkte verder Jelle en de rest van DRC
    Mvg, lodie

• Like Like x 1
  5. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ik ben blij met het nieuwe donatiesysteem, dat neemt jullie ook weer wat werk uit handen :)

Verder wil ik Sven nog bedanken voor zijn inzet voor DRC, zoals Jelle al zegt. Zonder hem was het er niet. En daar zijn we natuurlijk allemaal dankbaar voor :)

• Like Like x 1
  6. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

"A tough decision" Zeggen ze wel eens.
    Ik heb SvenDRC nooit gezien(Niet actief) maar als je DRC achter je naam hebt staan weet ik gewoon dat je cool bent :).
    Moeilijke en ook een harde beslissing lijkt me om iemand waar je al bijna 1 jaar mee werkt, afstand van doet.
    Ik zie DRC meer als een grote familie, mensen die helpen en zorgen voor elkaar meer een vriendschap tussen ons alle.
    We hebben veel lol in teamspeak, plug dj etc.
    Er hangt daarom altijd een leuke sfeer :D en dat vind ik nou zo fijn.
    Dit vind je niet in elke server je zou zeggen dat dit bijna zeldzaam is ?
    En als er iets is is de staff altijd beschikbaar voor ons alle :)
    Jelle zet hem op en hou DRC staande als het moeilijk gaat zijn wij der nog altijd voor je :) Met wij bedoel ik alle DRC'ers die iedere dag online komen :D en natuurlijk het Staff zonder hun was DRC er niet.:)

• Like Like x 5
  7. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Nice nieuw systeem Jelle!
    Ik ga nog niet direct doneren, maar later misschien wel (kben aant sparen voor nieuwe headset + ik moet nog schoolspullen kopen)

• Like Like x 1
  8. bramenbram Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ik wist dat sven niets deed

het nieuwe donatie systeem lijkt me goed

9. Nagatsu Redstone Miner DRC Veteran

het zat eraan te komen

10. EpicRyan264 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Hey Jelle, ik wist al een beetje dat Sven niet veel meer online was, ik wist dat dit zou gebeuren, en sorry Sven maar ik moet Jelle hier gelijk geven.

11. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Het donatiesysteem werkt, mooie plugin...
    Guido kreeg gelijk zijn claimblocks.

Sven,
    Ik wil je bedanken voor alle tijd die ik op drc heb kunnen spelen.
    Het was mijn eerste server waar ik actief ging spelen.
    Ik speel nu al minstens 7 maanden, dit was NIET mogelijk geweest zonder jou.
    Ik bedank je voor alle tijd die je samen met Jelle in DRC heb gestoken en vind het jammer dat het zo moet eindigen.
    Veel succes,
    Jeroen en ik hoop heel DRC

12. xXMXHXx Iron Miner DRC Veteran

Sven weg o.. jammer gelukkig kan je alles nog zelf bij-houden met de rest van de staff eindelijk meer claim punten! :rolleyes:

13. goldmika1 Redstone Miner DRC Veteran

Dus als sven online komt is hij memeber of is hij mod of vip gemaakt?
    bedankt jelle voor het nieuwe donatie systeem
    bedankt sven, want zonder jou was DRC er niet geweest en je toch best veel gedaan voor DRC

• Like Like x 1
  14. TheMightyDaphne Diamond Miner DRC Veteran

Sven ik vind dat (toen je nog online was) je veel voor DRC heb gedaan en ik wardeer het dat je zo veel voor DRC hebt in gezet(jammer dat je er uit bent gegooit) (en jelle vet cool dat je nu een automatisch donatiesysteem hebt (vandaar dat iedereen die gedoneert had gister een berichtje van buycraft kreeg )

15. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Hehe, dr is al veel bijgekomen wat ik ook wou zeggen C: hoeft niet me :3

Toch ben ik zeeeeeeeer blij met de claimblokjes kopen!

(Zie je wel jelle :P heeel veel likes bij jou ;)

• Like Like x 4
  16. goldmika1 Redstone Miner DRC Veteran

Word Koolmees71 nu co-owner (hij doet het heel goed en is vaak online)
    Nogmaals sorry Sven maar je kan tenminste nog wel op DRC komen.

• Like Like x 1
  17. Bram Diamond Miner DRC Veteran

Jelle, de claimblocks kunnen kopen....verlangde ik allang na :P En Sven eruit doen.....je weet hoe ik daar over denk :P :D

18. bramenbram Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ik denk niet dat er een andere verandering komt in het staff team
    aangezien dat er van werk dat er gedaan word niemand weg ging hoeft er ook niemand bij te komen

19. IJsbeer Diamond Miner DRC Veteran

Werkt het oude donatesysteem ook nog?? Heb net een paysafecard gehaald en met het nieuwe ksn dat niet :(

20. IJsbeer Diamond Miner DRC Veteran

o lama, moet echt ff leren om goed te kijken ;)

Thread Status:
Not open for further replies.