Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Ruthger, Jan 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ruthger Nether Inhabitant DRC Veteran

Voor de volgende stellingen met een [*] geldt: verplicht in te vullen:

-[*]Ingame naam freddyfazbear1
    -[*]Welke server was het? kitpvp
    -[*]Reden van klacht?: schelden, en hij zei dat hij geband wilde worden dus ook een goede reden C:
    -[*]Datum en tijd: half 4 14-1-13
    -[*]Bewijs:

-Commentaar hopelijk is het duidelijk te zien C:

Attached Files:

• Agree Agree x 4
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Verzoek om ban afgekeurd, reden: Uitlokkerij

Spelers wel gewaarschuwd.
    --- This message was merged, Jan 14, 2015 ---
    Gezien het feit dat velen het schijnbaar niet kunnen bevatten, zal ik nog even meer uitleg geven:

Wat meneer vergeten is te melden, is dat hij betreffende speler(s) er van beschuldigd heeft dat ze hacken. Uiteraard was dit omdat hij zijn geliefde spullen verloren was omdat ze 2 v 1 gingen.

Reactie van de spelers was uiteraard het melden dat geen van hem aan het hacken waren, waarop hij hen zei dat ze banned zouden raken. Vandaar ook de reactie dat hij zijn rank zou abusen puur omdat hij verloren had.

Ik heb er voor gekozen deze spelers niet te straffen, omdat dit soort dingen voort komt uit woede. Ze zijn verontwaardigd dat ze een ban zouden krijgen terwijl ze niets misdaan hebben (Lees: ik weet niet of ze hacken, dus ga ik er vanuit dat ze niet hacken (onschuldig tot het tegendeel bewezen is))

Vandaar dat ik tot de conclusie kom dat het uitlokkerij is. dhr Ruthger dreigt met bans, terwijl hij daar niet het recht toe heeft en dat uiteraard ook niet kan.

Bij deze dan ook het verzoek, doe dit soort dingen niet. Je ziet wat het gevolg is.

Last edited: Jan 14, 2015
    • Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.