Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by njits2000, Oct 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Beste Staff van DRC Network (@JelleDRC),
    Ik was met een aantal spelers op DRC Network in KitPVP aan het spelen tot ik opeens bijna neergeschoten wordt door iemand. Dit gebeurt heel vaak en ik heb er nu onderhand wel genoeg van. Ik heb een video op mijn kanaal geupload (ik zal hem hieronder neerzetten) en ik hoop dat er dus maatregelen worden getroffen voor de desbetreffende speler.

Naam: tanksh3
    Server: KitPVP
    Datum: 5-10-2014 rond 11uur
    Getuigen xd: luukgamekanaal, @DemiFTW , Skill4t, tanksh3 (ja hij zelf ook ja) en flygand.
    Bewijs: Video op youtube:

Alvast bedankt voor jullie aandacht!
    Mvg, Stijn//njits2000

2. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hey njits2000,

Ik begrijp je frustratie, maar helaas is dit een probleem wat we niet zo snel kunnen oplossen.
    Als we er een verbod ofzo opzetten, kunnen we helaas moeilijk achterhalen wie er zich niet aan dit verbod houd.

3. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Heey,
    Dat begrijp ik, maar als ze alleen een ban krijgen als we het melden bij een van de staffleden en dan aankomen met bewijs/jullie ze betrappen? Zoals dit filmpje? Eerder toen ik vroeg aan Arda of je vanaf de spawn mocht schieten, zei hij dat dit niet mocht omdat dit geen PVP is. Als het dan volgens de rest niet na te trekken is, maar volgens andere staffleden is het verboden, wat is het dan?

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Fixed :)

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.