Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by altin0492, Jun 27, 2013.

?

Mensen die schelden op het forum plaatsen?

1. Ja, want dan kunnen admins/moderators hun bannen.

57.1%
  2. Nee, liever uitpraten in de chat en als het nodig is een waarschuwing geven.

42.9%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Naam persoon [MC naam]: leron1234
    Wat heeft persoon gedaan: Hij lokt me uit om in pvp te komen terwijl ik dit niet wil en vervolgens scheld hij me uit voor 'Puzzy" a.k.a Pussy a.k.a mietje
    Wanneer [tijd en/of datum]: 27 juni 2013 11:10
    Bewijs: Een screenshot. Beste DRC Staff, Ik ben rond dit tijdstip aan het pvp'en met Ultraviloletgamer en opeens komt leron1234 te voor schijn. Ik ga uit de pvp omdat ik dit niet eerlijk vind want ze werkte namelijk samen. Niet belangrijk dit, waar het wel omgaat is dat daarna leron mij steeds irriteert met kom dan komdan puzzy ik had hem een waarschuwing gegeven om ermee te stoppen en sommige mensen namen het voor me op zoals epiccookie ik weet helaas niet de volledige naam sorry cookie :P en daardoor was er een beetje ruzie tussen hun en toen bemoeide ik ermee want het was mijn ruzie en daarna messaged leron dat ik een 'puzzy' ben nadat ik hem al had gewaarschuwd en al dreigde hem op het forum te zetten als hij doorging hij luisterde dus niet en nu heb ik hem erop gezet. Ik vind dit heel sneu dat het zo moet gaan en niet gewoon uit kan praten in de server zelf maar dat gaat niet met kinderen van 12 en 14 helaas. Mvg, Altin0492

Attached Files:

2. Wender Nether Explorer DRC Veteran

We hebben niet egt een reden dat leon gebant moet worden,dat vind ik ook een beetje overdreven.
    Een waarschuwing etc zal genoeg zijn lijkt mij.
    Maar misshien vinden de andere staffs dat niet.

Graag mening,,

3. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Nou ik heb hier het aanvullende materiaal. Dit is allemaal gebeurt toen Altin dit topic aan het maken was.
    En PowerZ ging nog ff erop los. In de eerste screen maakte ik Leron gewoon duidelijk dat hij normaal moest doen tegen
    andere mensen in de pvp. Dus hij moest in dit scenario normaal doen tegen Altin.

Attached Files:

4. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Neejah ik heb ook gwn liever dat dit gwn uitgepraat kan worden maar zoals ik al eerder zei met kleine kinderen lukt dat niet. Wie niet wilt luisteren moet voelen (doormiddel van een ban van 3dagen) vind ikzelf want hij is al eerder geband voor 12uur dit is mijn meming

5. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Nou dan gaan we dat regelen.

6. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

7. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Dan wordt dit gesloten

Thread Status:
Not open for further replies.