Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Flashy, Jun 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flashy Woodcutter DRC Player

Hallo ik ben Flashyman15 ik speel alleen survival DRC-VIP Rank
    het gaat over attack's ban wij hebben een dorp (pas gestart) en attack is de eigenaar. voordat attack geband werd heeft hij de claim's zitten veranderen waardoor ik mijn trust kwijt was, maar een staflid heeft het terug gegeven (dank u) bewijs was overall ik heb daar het meeste werk vericht.
    maar ik zou ook graag /permissiontrust willen krijgen omdat hij een ban heeft van 1 maand.
    toen attack als NL_Boy was binnengedrongen wou hij dat ik(omdat hij daar niks kon doen als NL_Boy) dat ik genubmc untrust zou doen maar dat gaat natuurlijk niet door de /permissiontrust die ik niet heb.
    dus als jullie zeggen NEE zou ik graag dat attack dit leest en mij permission geeft als jullie hem ff 30 seconden unban zouden geven

mvg
    Flashy

2. Flashy Woodcutter DRC Player

ik heb niets foutgedaan en ik moet niet boeten voor zijn fouten (sorry attack het was u schuld)

3. Attack Woodcutter DRC Player

Als ik unban krijg heb ik geluk. maar als ik een oneindig ban heb mag je het hebben.
    Ik hoop dat ik unban krijg.
    Flashy ik hoop dat ik weer mag spelen.
    Moderator als ik unban krijg wil ik dat je flashy geen premissiontrust geeft.
    maar als ik geen unban krijg mag hij mijn stad hebben Moderator :(

4. Flashy Woodcutter DRC Player

attack ik wil permissiontrust, niet jouw stad (wel als je oneindig ban hebt :() permissiontrust is zodat ik andere spelers trust kan geven als ze er willen wonen want nog een maand wachten wil ik niet.
    mag ik ook u skype naam alsge het ni hebt maak er één mijn is Tienself15
    ik moet u iets vragen wat ik hier niet kan vragen anders word ik ook geband :(

5. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Heeft niks met unban aanvraag te maken. bespreek het in conversatie met elkaar.

6. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

De topic is gesloten maar wil nog dit melden.

Je ban verloopt over 1 maand Attack dus graag bespreken in een conversatie en later ons toevoegen zodat ik wel premissiontrust geef.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.