Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Abdul13, Jan 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Abdul13 Stone Miner DRC Player

Hallo
    Nickname: Abdul13
    Gebant vanwege: eigenlijk een misverstand, ban ontlopen
    Gebant door: ?
    Bewijs: kijk wanneer mijn acc is gemaakt dan zien jullie dat jullie foutzaten

laat ik het uitleggen: Mijn zusje had gegrieft en kreeg hierdoor 6 dagen ban. haar nickname is: smoes9. Toen ik de volgende dag op mijn eigen account ging en aan het werk was ging de server (bij mij) dicht en stond er je bent gebant voor het ontlopen van een ban. maar dit is dus een misverstand, want mijn zusje was gebant en hierdoor leek het alsof ze een nieuw account had gemaakt en zo op DRC ging maar dat was ik dus. we delen namelijk één IP dus als zij iets ergs doet krijg ik ook een ban. Ik sprak haar al aan toen ik wist waarom we gebant waren. Ze belooft het nooit meer te doen! ze wist amper wat griefen was, ik zal dit keer op haar letten. Ik ben een trouwe DRCer kunnen jullie dit nakijken miscchien?

Abdul13

2. Abdul13 Stone Miner DRC Player

Zou iemand hier naar willen kijken :'( ik ben voor niks gebant IP

3. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

hoi abdul13

de ipban hebben jullie te danken aan omdat jullie familie zijn dus deze zal ik wel halen.
    je ban echter word omgezet in een ban van 5 dagen, omdat ik meerdere malen ook jou ben tegen gekomen met de clay biome uitgraven het zelfde als je broertje / zusje

mvg Sgt_deathreaper

4. Abdul13 Stone Miner DRC Player

ja, dat met die claybiome wisten we nog niet. Ik kwam daar pas achter toen ik de regels las toen ik mijn topic typte. Maar bedankt voor het weghalen van de IP ban

Thread Status:
Not open for further replies.