Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Konings1991, Mar 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Verplaats dit topic NIET naar unban aanvraag want ik heb daar geen rechten. Dit is al een keer gezegt maar jullie luisteren niet!!

Ten eerste: De regel was niet meer als 5 dieren lees ik ergens hierboven. Dus als jij JelleDRC al onze dieren hebt gedood ben jij een griefer omdat ik veel moeite heb gestopt in het vinden en vooral in het thuisbrengen van deze dieren. Dus als de regels zijn 5 dieren hou je daar dan ook aan.
    Ten Tweede: JelleDRC zegt: Opnieuw gebanned voor 6 dagen, niet om vervelend te doen, maar om eerlijk te blijven t.o.v. andere spelers.
    - Ik heb nooit een bericht gehad waarom ik gebanned ban
    - Ik was toen het gebeurde niet eens online
    - Wij zijn een groepje van 3 personen waarvan er maar 2 gebanned zijn??
    Wat maakt het "eerlijk" om mij en PDDnos te bannen en de andere persoon niet. Dat is juist oneerlijk. Als er een persoon gebanned kan worden die niet online is kun je net zo goed iedereen bannen.
    En ten derde: Er is niemand die de tijd gaat nemen om al de regels te lezen aangezien je al één uur of meer kwijt bent om een plaatsje te vinden. De enige dingen die bij gespammed worden is nodes en griefen zijn verboden etc. en items op de grond verdwijnen in 1 minuut.

Ik wil totaal niet zeurend/zeikerig overkomen maar ik vind het belachelijk hoe dit geregeld is.

2. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

3. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

het komt omdat je geen rechten meer hebt omdat de topic is gesloten.
    Zie hier reactie van JelleDRC,

4. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Geen farms met meer dan 5 beesten van elke soort! Als een stafflid die vindt mag hij/zij ze allemaal doden en de spullen voor zich houden!

Dat is wel heel erg misselijk al die moeite voor niks en dan nog houden ook nog

5. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Dat zijn de regels, jij speelt op de server dus dan ga je ook akkoord met de regels.
    Dus lees eerst ff de regels ;)

6. harrysfans Redstone Miner DRC Player

Ik word een beetje flauw als ik dit lees,,,

-Je noemt jelle een griever omdat hij je dieren heeft gedood terwijl je er veel te veel had? wtf?
    -Je gaat spelen op de server zonder de regels te lezen (die duidelijk in de spawn staan verwezen) omdat je volgens jou al zo lang moet zoeken naar een plekje? Wat is dat nou weer voor een rotexcuus? Dat slaat toch nergens op? Zoiets als: Nee meneer de agent, ik heb schijt aan wat u nu tegen mij zegt want ik moest gisteren heel lang zoeken naar een parkeerplekje... dafuq
    -Je vind het raar dat mensen geband worden die offline zijn? Wat moeten we dan doen als staff? Wachten tot iedereen die ergens wat gegrieft heeft of zoals in jou geval een te grote farm heeft ofzo online komt om dan vervolgens diegene persoonlijk aan te spreken en te bannen? ER ZITTEN DUIZENDEN VERSCHILLENDE MENSEN OP DEZE SERVER. Er kunnen er op elk moment misschien maar honderd tegelijk op, maar elke dag zijn er denk ik meer dan 500-750 mensen die voorbij komen. Bovendien worden er elke dag tientallen mensen geband.

Doe gewoon normaal en stel je niet aan. Jij zat fout en je hebt een tijdelijke ban gekregen, wees blij... Wees sportief en leg je neer bij het feit dat je een (kleine) straf hebt gekregen, doe niet zo kinderachtig.

• Like Like x 6
  7. EpicRyan264 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Harrysfans Ftw, ik vind dat harrysfandgelijk heeft want: als die griefer offline is dan en de mods moeten wachten tot je online benr kun je in de tussen tijd als de mods niet online zijn meer griefen!

Mvg, Ryan.

8. EpicRyan264 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Sorry voor mijn slechte spelling!

9. Maite Lone Wolf Staff Member Server Moderator

Niet reageren op unban topics!

#Slotje,
    [ban is verlopen]

Thread Status:
Not open for further replies.