Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by damienyeah, Mar 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. damienyeah Newbie DRC Player

*Minecraft naam: damienyeah
    *Wat heb je gedaan: niks, schijnbaar had ik een mod genaamd X-ray mod aan of zoiets
    *Wie heeft je gebant: geen iedee daar ging het te snel voor (10 seconden)

ik was gewoon vrolijk aan het minen en in eens verschijnt er een gast die beweerd dat ik een X-ray mod gebruik :#
    het ging zo snel dat ik zijn naam niet heb kunnen opschrijven.

2. Tijbo Gold Miner DRC Veteran

Je keek steeds om je heen.
    Je liet Iron en andere dingen liggen en groef letterlijk een gang op een plek en kwam bij diamant uit.
    Dit was geen toeval, dit was een typisch geval van X-Ray.

Attached Files:

3. Tijbo Gold Miner DRC Veteran

Overige screens die ik heb gemaakt tijdens het volgen.

Attached Files:

4. damienyeah Newbie DRC Player

Ik heb een muis die bugged + wilde naar een gang toe graven met een minimap mod

Ik snap niet waarom ik hier van beschuldigt word en ik heb ook geen tortches nodig om dat mij scherm super light staat

Je liet Iron en andere dingen liggen en groef letterlijk een gang op een plek en kwam bij diamant uit.

"Geen toeval", omdat jij dat vindt kan ik nu geen Dutch Rasta Craft spelen + ik had genoeg Iron, Redstone en Coal.

heel vervelend did

5. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

#samen gevoegd
    Hoef niet meteen de hele topic vol tespammen...

6. damienyeah Newbie DRC Player

Sorry daarvoor

7. damienyeah Newbie DRC Player

Ik wil graag weer Dutch Rasta Craft kunnen spelen alstublieft.

8. harrysfans Redstone Miner DRC Player

Tijbo heeft je gebant dus hij moet het bepalen, maar xray is over het algemeen geen unban.

9. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Je Xray percentage voor diamant is zo hoog (369 DIA op 12000 STONE) , dat kan alleen door Xray!
    Tijbo heeft het laatste woord

10. damienyeah Newbie DRC Player

ik gebruik geen X-ray mod !!!!!

11. Tijbo Gold Miner DRC Veteran

Kun je mij dan vertellen waarom alles er naar wijst dat je dit wel hebt?
    Bijvoorbeeld het om je heen kijken (scannen van de omgeving)?
    Het lopen naar een muur, willekeurig begint te graven, op iron stuit en dat laat liggen om 2 blokjes verder diamant te vinden?

Je kunt het beste eerlijk zijn want ik ben niet voor een unban op dit moment.
    Je moet wel met een heel sterk en geloofwaardig verhaal komen wil je mij overtuigen.

12. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

De mod zans minimap geeft een minimap van de wereld in de rechtse bovenhoek. Zodra je ondergrond gaat mijnen zul je zien waar zich open plekken bevinden. "ongemijnde" plekken zullen zwart zijn op de radar. Als er iemand is geweest die tunnels heeft gegraven zul je dit kunnen zien zodat je weet waar dat je moet gaan mijnen. Dit is een wel een hulpmiddel maar als je het mij vraagt vrij onschuldig.. Ik ben zonet online geweest om te testen of een X-ray mod inderdaad toegang heeft en zal werken. Ik(Konings1991) ben ondergronds gegaan en heb de xray mod op actief gezet. Hetgeen dat ik kon waarnemen was kool en ijzer, in de verste verte was geen diamant te bekennen. Ik ben heel uitdrukkelijk om me heen gaan kijken om express te zoeken naar diamand via de xray mod... Deze heb ik niet gevonden...... Ik dacht ik moet het kunnen vinden daarom ben ik rechtdoor gaan graven totdat ik in de verte diamand kon zien maar deze kon ik constant niet zien. Vervolgens stuitte ik willkeurig op diamand en daardoor wist ik dat ik diamand niet kan zijn met behulp van de X-Ray mod "Standaard mod google zoeken: xray mod 1.5". Als laatst heb ik de diamand die ik op willekeur vond weggegeven aan een andere speler.

Bij het zoeken in open plekken met behulp van de zans minimap mod wordt de kans groter dat je diamand vind puur omdat je op de 11e verdieping graaft en op een plek die "ongemijnd" is. zoals ik zie ligt de verhouding op 1 op de 40 steen is 1 diamant dit is wel redelijk veel maar wel mogelijk met de zans minimap mod. Ik ben beniwd wat mijn verhouding zal zijn maar ik weet dat ik 1 op e 100 steen ook wel zeker diamant vind

Nu ben ik beniewd welke xray mod Damienyeah gebruikt zal moeten hebben naast de Zans minimap mod.

13. Flippy Stone Miner DRC Veteran

ten eerste, wil je niet reageren op unban topics.
    en ten tweede, ik weet dat je met x-ray net zo goed diamant kan vinden en ik denk dat meerdere staff-leden dit met mij eens zijn.

14. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Dus je hebt xray gebruikt. Je weet wat dat betekend. Het is verboden. Tevens een waarschuwing vanwege reageren.

Ten tweede is het verhaal nonsens.

Op laag 11 zit 0.1 procent DIA dat is 1 op de 1000!!
    Deze speler heeft 1 op de 33 een DIA. Dat kun je nauwelijks met xray halen. Moet je goed je best doen.

15. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Geen unban, dat zou al duidelijk moeten zijn ;)

16. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

geen unban slotje

Thread Status:
Not open for further replies.