Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by jlrens, Dec 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: jlrens
    *Wat heb je gedaan: volgens Avast heb ik gegrieft, graag hoor ik waar en wat enz..
    *Wie heeft je gebant: Avast
    Bewijs: Ik heb enkel een screenshot van de ban die avast me geeft, denk dat dat niet nodig is hiero.

Hoi Avast, en andere mods, admins, owners,
    Ik zou graag weten wat ik volgens jou, Avast, gegrieft heb.

2. Avast Stone Miner DRC Veteran

het "berenbos" je graaft een put in de grond, vervangt het met cobblestone en begint heel de ruimte er onder uit te graven..
    dacht je nu echt dat dat het nut is van een bos? als elke speler dit doet zou het mooi zijn..

3. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Ik was al bang dat dat het was.
    Wil je SVP even dat gat in. Ik heb vlak daarbij mij huis met daaronder een mineschacht.

Als je iets verder dat gat in gaat zul je zien dat ik via de mineschacht ben gekomen.
    Ik heb naast de berk een stone in de grond geplaatst, ik had eerst dirt geplaats maar heb dit vervangen voor stone.
    Dit heb ik gedaan om extra aan te duiden dat ik via de grond ben gekomen en niet via het bos zelf.
    Ik kan je laten zien dat je via mijn huis in een mineschaft komt, ik weet alleen niet exact de route naar die plek exact, maar ik hoop dat j even in dat gat wilt kijken, dan zul je zien dat je in een mineschacht uitkomt.

4. Avast Stone Miner DRC Veteran

toch is het heel raar dat je strap rechtstreeks omhoog kwam?
    endat je eerst een 5tal blokken straight down zakt..?

5. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Kijk svp verder dan dat. Er komt een punt dat je schuin op een gang terecht komt. EN die komt op een mijnschacht uit.
    Ik hoop echt dat je me gelooft, ik ben echt niet met opzet in het bos terecht gekomen.

Ik was coal aan het minen, ik hoorde schapen en ben op het geluid afgegaan.
    Daar ik niet snel genoeg de oppervlakte bereikte heb ik boven mijn hoofd gemined en onder mij opgevuld met blocks.
    Ik ben in het bos terecht gekomen, maar je moet ook kunnen zien dat ik daar niks heb gedaan.
    Ik baal echt dat ik daar ben terecht gekomen, maar het is via de mineschaft gebeurd. Ik kan het je niet bewijzen, anders deed ik dat.
    Enkel kan ik je vertellen dat daar een mijnschacht is.

Ik weet niet hoe het vandaag is maar de dag dat ik er kwam, ik denk nu 2 dagen geleden was de ingang met glowstone afgezet. (later is dit volgens mij vervangen door diablocks als ik mij niet vergis.) met andere woorden. je kunt dus niet via het pad in het bos komen.

6. Avast Stone Miner DRC Veteran

het gaat wel, het WAS open tot er spelers zich niet aan de regels konden houden, je hebt unban gekregen

7. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Dank je! Ik weet hoeveel tijd je in bouwwerken stopt, ik heb het dan ook nooit moedwillig willen veranderen.
    Een volgende keer zal ik je het meteen melden, al ga ik ervan uit dat er geen volgende keer hoeft te komen.

(ps. wat gebeurd er precies bij een ban? Met je blocks bedoel ik dan metname. Want ik merk op dat ik ''terug'' in de tijd ben gezet, klopt dat? Ik ben een avond of 2 bouwen aan een xp- farm spawner kwijt namelijk.)

8. Brammes Guest

Denk slotje?

Hij heeft unban gekregen..

9. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Dan komt dat :)

#slotje [persoon heeft unban]

Thread Status:
Not open for further replies.