Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Snuutje, Feb 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snuutje Woodcutter DRC Veteran

*Minecraft naam: Snuutje
    *Wat heb je gedaan: Niks, maar er staat iets over xray
    *Wie heeft je geband: Epic_fuse

Beste staf,
    Een goeie week geleden is _Yacer_ geband vanwege xray. Aangezien er een ipban op is gezet kan ik ook niet meer op DRC komen. Beetje onterecht vind ik zelf omdat je ook gewoon de speler kunt bannen in plaats van een ipban, met het gevolg dat ik ook niks meer kan.
    Nou snap ik wel dat jullie er gewoon een ipban overheen gooien maar dit is en blijft onrechtvaardig voor mij.
    Mijn verzoek dan ook de ipban weer te verwijderen zodat teminste ik nog wel gewoon kan blijven spelen.
    Mvg Snuutje

2. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Het staff team zal hierover nadenken.

Intussen, wat is je relatie met _Yacer_? Familie, vrienden, ...

3. Snuutje Woodcutter DRC Veteran

Dat is mijn broertje Dracindo

Ik heb zelf iets van, we zijn geen kleine kinderen meer (ga ik vanuit) dat Yacer gestraft wordt voor zijn daden, akkoord, maar dan hoef ik nog geen slachtoffer te worden van zijn wangedrag op de server, waar ik overigens geen weet van had.

Ik hoor het wel, fijne avond nog.
    Mvg

4. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Hoi snuutje,

De reden voor een IPban is omdat cheaters het niet zo nou nemen. De meesten zullen heel snel een 2e account aanmaken om weer op de server te komen en dan hebben we minder aandacht voor de welwillende spelers. Het is dus in hun belang.

Wat natuurlijk dan gebeurd is dat er mensen worden meegetrokken in die daden. We hopen dat daarmee ook de druk van die kant komt, zodat men een lesje leert. Op een leuke server als DRC hoort geen Xray thuis! het is niet nodig om ene leuke tijd te hebben.

Ga eens met hem praten en kom met een oplossing zou ik zeggen.

5. Snuutje Woodcutter DRC Veteran

Ja, hij heeft er nu al gewoon heel veel spijt van dat hij dit heeft gedaan.
    We zijn volgens mij al meer dan een jaar bij DRC en hebben ons tot op heden netjes gedragen en ons ook erg vermaakt op de server.
    Het is ook gewoon een fijne server, alles goed geregeld en leuke medespelers.
    Dit is iets dat ik op andere servers wel mis, waardoor ik deze server weer mis.
    Yacer heeft zoals hij al aangaf in zijn topic meteen de hele xray zooi eraf gegooid en hij weet ook hoe ik erover denk.
    Ik hoop dat het een keer door de vingers wordt gezien, want het is echt geen slecht persoon om op je server te hebben.
    Ik denk dat hij het gewoon een keer wilde uitproberen ofzo, ik kan me niet voorstellen dat hij het systematisch gebruikte.

Zoals ik al zei, zie het a.u.b. een keer door de vingers dan heb je er weer 2 blije spelers bij die nog lange tijd actief willen blijven op deze mooie server.

Mvg Snuutje

• Like Like x 1
  6. Snuutje Woodcutter DRC Veteran

Daarbij wil ik nog bijvoegen dat we net alles een beetje op de rit hadden in de nieuwe wereld. Mooi huisje enz.
    Dit zou dan allemaal voor niks zijn geweest wat zonde is van alle moeite die ik er heb ingestoken.
    Ik hoor het wel, in de loop van de avond?

7. Snuutje Woodcutter DRC Veteran

koolmees71 waar kan ik aan denken bij "een oplossing"?
    Hij (yacer) is tot veel bereid om het goed te maken.
    Mvg Snuutje.

8. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

ik ga zo eens kijken hoeveel hij heeft ge-xrayed. Ik denk aan een permban voor hem en de belofte dat hij niet op een ander account terugkomt, dan kun jij verder spelen.

Ik zie geen Xray door de vingers. Als wij mensen bannen voor Xray, dan is het structureel gebruikt.

EDIT: Hij heeft vanaf 42 dagen geleden een keer of 7 xray heftig gebruikt

9. Snuutje Woodcutter DRC Veteran

zolang geleden al?! poeh dat had ik niet verwacht. daar spreek ik hem morgen eens op aan. je hoort het nog wat hij te zeggen heeft koolmees71

10. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

prima ik ben benieuwd.

11. Snuutje Woodcutter DRC Veteran

Hallo koolmees71 Yacer zegt dat hij ongeveer 2 weken voor zijn ban het spul had geïnstalleerd, dus dat komt wel aardig overeen.
    Maar nu nog de vraag mag de ipban eraf met de garantie van mij dat hij geen ander account gaat gebruiken. Mocht dit wel voorkomen dan begrijp ik dat er dan alsnog een ipban komt.
    Alvast bedankt voor je reactie, mvg Snuutje

12. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Beste Snuutje,

Jouw IP adres is unbanned, maar over het account van je broer ga ik niet oordelen. Hij zal moeten wachten op reactie op de andere topic.

Ik reken er op dat Yacer zijn ban niet ontloopt. Indien dit wel gebeurt weet je wat je te wachten staat.

Topic gesloten, veel plezier.

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.