Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by fail, Apr 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fail Newbie DRC Player

Ja, omdat er in mijn kist relatief veel diamanten vergeleken met gold/iron zat.
    *Minecraft naam:failname

*Wat heb je gedaan:ik WAS aan het bouwen totdat een mod het leuk vond om in mijn kisten te kijken en vond dat er "te vee;" diamanten in zaten( maar 2 stacks van 3 of 4 dagen minen)

*Wie heeft je gebant:Naam vergeten... als ik de naam zie weet ik het wel weer.

Bewijs: (Screenshots, Video's)
    Behalve een screenshot van "your ip has been banned"? niks.

2. fail Newbie DRC Player

Volgens mij was do mod stiiene (of er moet een andere mod met een naam zijn die er op lijkt)

3. stiiena Hunter DRC Player

Beste Failmale..

Ik kreeg een melding dat je een xray zou kunnen hebben,
    dus ben ik je gaan volgen..
    Je keek steeds richting de muren, En hakte een blok weg en ja er zat dia of iron etc achter beetje toevallig
    tenslotte keek ik in je inventorie, en zag ik 6 stacks stone en 50 diamanten,
    in de chat zei iemand dat je een uur geleden had gezegt dat je op dat moment nog maar 12 dia's had.

toen je naar je home ging volgde ik je weer.
    k vroeg je hoelang je op de server speelde en je zei 3/4 dagen,
    ik keek in je kisten om te kijken hoeveel dia je intotaal had.
    dat was 3 stacks, plus 6 stacks gold en 8 stacks iron,
    beetje raar hoe zn beginneling zoveel dia kan hebben..

• Like Like x 1
  4. fail Newbie DRC Player

I don't use torches because i tuned my brightnes up, that doesn't mean i can see everything good so that's why i look around when mining hallways

i was dropping stone because i had lots of stone in a chest on my claim already and it is easy to obtain.
    i had 23 diamonds when i said it, i found a big stack of 10 and 2 stacks visible in caves.
    And how is 6 stacks of gold (i think i had 2 or 3 of gold, not sure) 8 iron, and 2 stacks of diamonds much for someone who is relatively new in the server? i used to play minecraft back in the day.. spent quiet a lot of hours mining on level 5-16 (random hallways and bedrock) and to find diamonds there are tricks.. where there is lava at bedrock means diamonds are near, where there is lava and gravel, diamonds are near (near = about 3-7 blocks away)

And with "quiet a lot of hours" i mean.. i'm sick so i don't go to school, no job. i also have insomnia making my days last usually 18 hours.. so yeah, filling my time is difficult so i play mc a lot (and while watching series) so this probably adds up to a full day of mining in those 4 days..

5. fail Newbie DRC Player

oh wow.. ik had niet eens in de gaten dat ik engels typte..
    Je begrijpt het vast wel... vraag anders maar om een vertaling..

6. stiiena Hunter DRC Player

Beste Failname,

Ik snap het, Maar het heet niet voor niks DUTCHrastacraft,
    Maargoed uhm, Ik heb in je kisten gekeken weetje nog?..
    En daar zat niet zo veel stone in.

Toen het in de chat werd gezegt, Ging jij er niet tegen in,
    Dus beetje raar dat je nu zegt dat het nietwaar was...

7. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste Failname,

Dia is niet in deze grote hoeveelheden in caves te vinden. Verder is uren mijnen geen probleem aangezien je dan ook uren stone hakt. Dat heb je niet gedaan. Hieronde zie je jouw statistieken. Dat wil zeggen dat je aanzienlijk meer DIA mijnt dan mogelijk is zonder het actief te zoeken. Dat betekend dus meestal Xray. Als we je dan volgen en het blijkt dat je ook nog opvallend mijnt, dan is het gewoon duidelijk.
    Op Xray staat maar 1 straf en dat is ban!

Topic gesloten geen unban

met vr gr
    Koolmees71

Thread Status:
Not open for further replies.