Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Loessoee, Apr 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loessoee Gold Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: Loessoee
    *Wat heb je gedaan: Weet ik niet
    *Wie heeft je gebant: Dat weet ik niet, er staat : The Ban Hammer Has Spoken
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

Ohh oke ik stel jullie moeite op prijs om mij hier meer over te vertellen..

2. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Expires in: Never
    Banned by: JelleDRC
    Banned at: 1st April 2013 11:38:48 PM
    Reason: AFK-Machine maken rond spawner
    Server: DutchRastaCraft

3. Loessoee Gold Miner DRC Veteran

Lol ik gebruik altijd een xpfarm van iemand anders waar rails zijn bij aangelegd, maar gebruik dat niet om online te blijven.
    Ik praat altijd in chat of check intussen tijd youtube.
    Gister heb ik ook xpgefarmt, redelijk vaak gekickt omdat ik AFK was, als ik die rails had gebruikt dan was ik niet zovaak ofline geweest..

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Je logde in met nodus autologin.

5. Loessoee Gold Miner DRC Veteran

Waarvoor ben nu gebant en voor hoelang?
    Ik dacht voor AFK rails en nu gaat het ineens al over nodus autologin.
    En sowieso heeft dat autologin niet veel nut want je moet dan /login <wachtwoord> doen.

6. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Beide.
    En neen je hoeft geen /login te doen als je direct weer inlogt.

7. Loessoee Gold Miner DRC Veteran

Dat ik bij die afk rails sta is tot zovere, dan nog het bewijs dat ik gebruik maak van het afk rails systeem, dat wil ik dan wel zien.
    Nogmaals die xpfarm is niet van mij, ik maak er gebruik van..

En ik maak geen gebruik van nodus of iets, sinds dien dat ik op DRC ben bouw ik al aan men kasteel, en nu bouw ik gedeelte af van men kasteel voor de server reset.
    Lijkt me beetje dom dat ik er voor zorg dat ik me zelf dan laat bannen. :D

En als het in jullie ogen wel allemaal waar is, voor hoelang wordt ik dan gebant ? :(

8. Loessoee Gold Miner DRC Veteran

Beetje gaan negeren is ook wel makelijk.

9. Tijbo Gold Miner DRC Veteran

Je bent nu verbannen voor altijd.

Hier ben ik het alleen niet eens mee omdat je gewoon een actieve speler bent en wij allemaal weten dat je geen nodus gebruikt.
    Ik zou graag bewijs zien van Jelle dat hij auto-login heeft gebruikt en eventueel gebruik heeft gemaakt van een rails systeem.

• Like Like x 1
  10. Loessoee Gold Miner DRC Veteran

Idd jaa ik was druk bezig met de verhuizing voor de world reset enzo, ik wil ook graag bewijs zien waar ik voor beschuldigd wordt.

11. Loessoee Gold Miner DRC Veteran

Jelle beter reageer je eens inplaats te negeren, ik wil graag bewijs zien waar ik voor beschuldigd wordt.
    Die heb je ook hoop ik anders is het best triest voor woorden dat je zomaar actieve spelers bant.

12. Kingpvp Newbie DRC Player

Precies ik vind het onterecht je bent altijd een actieve speler geweest mooi kasteel enzo :) en van een rails systeem weet ik niks af terwijl ik ook soms de xp farm gebruik

• Like Like x 1
  13. Maite Lone Wolf Staff Member Server Moderator

Niet reageren op unban topics!

14. Bram Diamond Miner DRC Veteran

Mag hier niet op reageren, maar Loessoee...blijf aardig tegen staff...zo kom je alleen maar verder van huis ;)

• Like Like x 1
  15. Loessoee Gold Miner DRC Veteran

Ik ben nog aardig ja, in dagelijkse leven klaag of straf je ook niet iemand aan voordat je genoeg bewijs hebt lijkt mij, dat komt op zelfde neer als je op zee gaat vissen maar je neemt je hengels niet mee. ;)

16. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Florian,
    Je instelling valt me erg tegen. Ik ken je al vanaf het begin, je herinnert je nog je eerste ban. Ook dat we je vaak genoeg helpen als het kan en waar het kan. Als er een verdacht is op iemand dan is dit de manier op er achter te komen wat er precies gebeurd is. Dat doen we bij iedereen. Het helpt op gewoon mee te werken en hier op tafel te leggen wat er is gebeurd. Dan kunnen we kijken hoe we verder gaan. Elkaar irriteren en op de strepen staan helpt niemand en is niet het idee van een unban app. Zeker niet bij actieve spelers zoals jij.

Maar alle mensen die reageren of dit lezen. Actieve spelers doen ook dingen die niet mogen. Ja, dat gebeurd. Dan is daar een straf voor en dan gebeurd het niet meer iedereen blij.

Over de punten hier:

Die autologin viel me op toen ik je voor de 5de keer gekickt zag door autokick in een half uur. Je was duidelijk afk, want je kwam bij spawn en bewoog niet. Daarna werd je weer gekickt en na 4 tellen was je er weer. Uitleg daarvoor zou ik leuker vinden dan een verhaal over login en weet ik niet alles. Dat je er op dat moment niets aan hebt is me duidelijk, maar het si een duidelijke aanduiding dat je nodus hebt (ik zeg niet gebruikt maar hebt)

Als je kunt bewijzen dat die rails er is om mensen van a naar b te brengen is het prima, maar het gaat rond. Als je kunt bewijzen dat iemand anders die met opzet heeft gebouwd om de XP farm lekker te laten lopen vind ik het prima. Maar nu was jij daar en wist je dat die daar was.

ik denk niet dat bewijslast onze kant op moet gaan. Wij bannen niet zonder bewijs en zeker niet uit plezier. Wij willen d server leuk houden voor iedereen en regels horen daarbij.

Dus graag hoor ik graag wat er echt aan de hand is dan kunnen we verder.

groeten,
    Koolmees

• Like Like x 1
  17. Loessoee Gold Miner DRC Veteran

Hee Koolmees,

Ik wil ook mee werken maar het moet van allebei kanten komen, dan moet Jelle niet de topic gaan lezen en vervolgens door gaan op de forum om op andere topics wel te gaan reageren.

Met dit bericht van jouw kan ik wat mee, tof van je.
    Zeker herinner ik men eerste ban nog, dat was echt zo fout, maar daar heb ik van geleerd ik wou nooit meer een ban! en dat weet jij ook wel, hoe ik gezeurd heb enzo hihi.
    Admins in game respecteer ik, dat weten jullie waarschijnlijk ook wel, echt tof hoe jullie je werk doen.

Ik wist en weet wel dat bij die xpfarm afk rails aangelegd waren, had ze nog nooit gebruikt zodoende dat ik er ook nooit bij stil stond dat alles op mij afgeschoven kon en zal worden, dat ik die rails aangelegd hebt en etc. Van wie die xpfarm is zal jij wel moeten weten, ik speel en bouw met 1 speler op op DRC...

Ik speel ook nog op een ander server, waarvoor ik dus nodus hebt, vandaar dat men auto login nog aan stond was ik helemaal vergeten ik was beetje skaff, als ik op DRC speel gebruik ik geen nodus, daar ben ik heel eerlijk in dat hadden jullie anders ook wel gemerkt. ( zoals nu met die autologin ) Ik had die avond eerst nog op die server gespeeld daarna wou ik op DRC xpfarmen voor dat de server reset kwam, ik ging even roken dacht dan spawnen die skellys ook wel, ik was te lang bij men pc vandaan zodat ik gekickt werd voor afk. Als ik dat allemaal wel met bewust had gedaan dan was ik wel gewoon in een minecar gestapt.

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen en dat we hier gezamenlijk uit komen, ik wil graag de nieuwe server mee maken.

Mvg

18. stiiena Hunter DRC Player

Beste loessoee,

Ik zie dat je nu toegeeft een auto login te hebben, Ik weet dat je ook op een andere server speelt,
    Dus dat gedeelte geloof ik best.
    Maar waarom eerst zeggen dat je van niks af weet?

Zoiets laat je niet perongelijk aan staan, Niet als je
    je best doet om niet geband te worden.
    Ik vind het wel raar, nu op het moment dat je hem vergeten was uit te zetten, dat je 4 keer opnieuw
    inlogd, Beetje toevallig vind je niet?

Zoals ik al zei..
    Ik geloof & weet dat je op een andere server speelt,
    ik vind het alleen een beetje toevallig allemaal.

19. Loessoee Gold Miner DRC Veteran

Stiiena.

Zoals ik al in men vorige bericht zei, ik was te lang bij men pc vandaan, dan wordt je gekickt en dan log ie weer in, en dat 4keer daar hoef ik dan zelf niet bij te zijn, zo toevallig is dat niet, is gewoon stupid dat ik het ben vergeten om uit te zetten voordat ik weer op DRC ging.

En waarom ik toegeef dat ik wel nodus op men pc heb is dat ik graag op DRC speel, maar dan gewoon zoals eerst, niet dat iedereen denkt van ahh loessoee gebruikt nodus, ik gebruik geen nodus alleen die autologin was ik vergeten om uit te zetten omdat ik van de andere server naar DRC ging. Ik had lange dag achter rug en was kapot moe dan vergeet je soms wel dingen en daarom was ik ook afk omdat ik op de bank in slaap was gevallen, het zijn geen excuses ofzo but that autologin .. -.-

Mvg

20. dJustin_Ulft Hunter DRC Player

0:37 is mijn bouwwerk
    srry ik ben onbeschoft

Thread Status:
Not open for further replies.