Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by vincentcreeper, Apr 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vincentcreeper Gold Miner DRC Player

ik /w mijn vriend een hele spam en die was niet eens online en ik verveelde me dood dus daarom dee ik dat en nu ben ik banned dit vind ik meer dan apart en is waarschijnlijk een autobansysteem wat een beetje raar doet ofzo ?!!?!?!?

anyway unban pls

naam > vincentcreeper

gedaan door > autobanner.com ¿?¿ of ik weet niet iets anders
    --- This message was merged, Apr 14, 2015 ---
    ik dee ook 1x een mail naar mijn vriend sturen maar er stond player unavaible omdat die banned was dus net als ik al zij ik verveelde me dood dus ik spamde iemand die niet eens availible is wat echt totaal niks doet en t was een vriend dus die zou t ook nie erg vinden
    --- This message was merged, Apr 14, 2015 ---
    lid sinds t begin van de servers met de meerdere werelden en nu banned staad niet eens voor hoelang lekker eerlijk t_t

Last edited: Apr 14, 2015
  2. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Je bent gebanned door mij nadat ik je gekicked had met een waarschuwing. Je ging echter gewoon door. Je zegt dat je verveeld was. Dat kan, maar ga niet mijn chat volspammen dat je vrie d unbanned moet worden. Dit is totaal zinloos. Het feit dat je vanaf het begin al lid bent is overigens GEEN excuus om dit te doen. Uk zal je vanavond als ik thuisben unbannen, maar doe het niet meer.

#slotje

• Friendly Friendly x 2
Thread Status:
Not open for further replies.