Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Joey / JPCore, Oct 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joey / JPCore Builder Builder

Staff,

Ik ben gebanned door middels van een spawner te verkopen ALS ik mijn huis verkoop waar een veranderde spawner staat zeg ik altijd om hem te breken of om te her veranderen als dat indien mogelijk is.

Naam: JoeyDCH
    Tijd datum: (ik zie het nu pas 17:21 | 26/10/'14)
    Wie heeft je gebanned: Geen naam gezien indien mod/admin/etc zich wilt laten horen.
    Reden unban:
    Als ik zeg met een deal doe dat , breek die spawner dan in dit geval dit was bij @jurre345 ook het geval intussen is die spawner her vormt naar spider. Met deze deal ik denk de deal met @MagicFlakes die 4 dubbele skelly spawner. Ik had gezegd hem te slopen , ticket te plaatsen of hulp te vragen indien probleem.
    Nu heb ik het probleem...

• Like Like x 6
    • Agree Agree x 2
  2. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hoi JoeyDCH,

@Anesitas zal je verder helpen

• Like Like x 1
  3. Joey / JPCore Builder Builder

Dankje Stephan :)

• Agree Agree x 1
  4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Dat is het risico wat je zelf genomen hebt, als de persoon aan wie je het verkoopt inderdaad geen ticket maakt ben jij de schuldige. In dit geval had je beter zelf kunnen vragen of de spawners terug veranderd konden worden alvorens de spawners/huis te verkopen.

Dit geval betreft inderdaad het huis voor Magicflakes en de 4voudige skellyspawner. Door een fout van mijzelf ben je vandaag pas banned ipv de dag dat ik er achter kwam.
    Mijn vraag is, waarom laat je de speler aan wie je het verkoopt de verantwoording hebben dat de spawners terug veranderd worden?

• Like Like x 2
  5. Joey / JPCore Builder Builder

De speler wou het huis zeer graag en snel ik had de claimblocks nodig.
    Jammer dat iemand met een 100euro rank niet een 2 kans krijgt , en members krijgen nooit een kans... maarja dat ligt aan jullie.

Handtekening = 10 $

• Like Like x 4
  6. IJsbeer Diamond Miner DRC Veteran

Oooooh, leuk zeg! Je doneert voor de server, niet om zelf er privileges aan over te houden.
    Die rank is enkel een teken dat hebt gedoneert. Wij bepalen of je een 2de kans krijgt of niet, en daar kan geen rank ter wereld iets aan veranderen.

Verder laat ik het over aan @Anesitas

• Like Like x 3
    • Agree Agree x 3
  7. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Uiteraard ligt het aan ons, wij zijn altijd de boeman. Maar daar kiezen wij dan ook zelf voor.

Echter, wat aan jou ligt. Is dat je anderen jouw troep laat opruimen. Je was zelf te lui om een dag te wachten met het te verkopen waarin de spawners veranderd konden worden. En nu probeerde je MagicFlakes op te laten draaien hiervoor door te zeggen dat hij het niet gedaan had.
    Het feit dat je dan nog probeert de zondebok te zijn door aan te geven dat je een 100 euro rank hebt, maakt het in dit geval alleen maar erger. Je hebt een voorbeeldsrol aangenomen, spelers kijken op naar mensen met een hoge rank, zo is het nou eenmaal.

Heel veel spelers krijgen een tweede kans, er zijn maar weinig mensen die echt permbanned blijven, dit weet je zelf ook wel. De wijze waarop je probeert de zondebok uit te hangen brengt een zeer zure smaak in mijn mond.
    Omdat je graag een tweede kans wilt, zal ik je permban omzetten naar een ban van 4 weken.

#topic closed
    Speler permban omgezet naar tempban 4 weken.

• Like Like x 9
    • Agree Agree x 5
    • Funny Funny x 2
Thread Status:
Not open for further replies.