Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by nlownzzzz, Jul 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

ign: NLoWnZzZz
    door wie ben ik gebanned: staat er niet het is een autoban
    ik ben gewoon pvp aan het spelen en er waren hackers ik wou deze hackers op recording pakken omdat de mod na 1 minute al zei geen hacks dus i kzet me recording aan en ik loop ik zie iemand stil staan want ik laggde dood hard nadat de lagg weg was stond er in de chat nlownzzzz is using criticals terwijl ik gewoon bewijs heb van niet maar oke.
    dan wordt ik eruit gegooid met als tekst (proxy) disconnect with server ofzoiets terwijl ik geen proxy heb en dan ben ik anticheat autobanned en dat moest ik melden op het forum
    bewijs: video

• Like Like x 2
    • Funny Funny x 2
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Oftewel, je bent door de plugin al zo vaak gekickt voor hacks, dat die er klaar mee was en je een ban gegeven heeft.

Je topic zal behandeld worden door @JelleDRC en @koolmees71 omdat die als laatste aan de plugin geknutseld hebben

3. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

in de laatste paar dagen ben ik niet gekicked door het systeem misschien 1 of 2 keer.
    en wat heeft dit met proxy te maken als ik dat mag vragen ik heb gewoon gekocht minecraft en speel gewoon normaal?

4. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Die proxy-melding geeft alleen aan dat op dat moment je van de server bent gekickt. Daar hoef je je verder geen zorgen om te maken. Wacht voor de rest eventjes af op @JelleDRC of @koolmees71.

• Funny Funny x 1
  5. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

http://we.tl/7sDYF8qDjj video van bewijs
    --- This message was merged, Jul 23, 2015 ---
    koolmees heeft gereageerd met dat de plugin gewoon goed werkt en dat wij echt hackers zijn omdat wij alleen gebanned worden als we echt een paar keer *hard hacken* ik heb nog nooit hacks gebruikt en bijna elke mod weet dat ik niet hack en gewoon pvp en omdat ik 1 keer lagg heb wordt ik gebanned en ben ik een *hacker* volgens koolmees

Last edited: Jul 23, 2015
    • Like Like x 2
    • Winner Winner x 1
  6. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Tja. Ik heb al meermaals mensen met 600ms gewaarschuwd dat het mis kan lopen

7. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

ik heb bewijs anesitas hzo is dat niet genoeg?

• Like Like x 1
  8. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Thread Status:
Not open for further replies.