Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by NLGamer123, Dec 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NLGamer123 Stone Miner DRC Veteran

Hoi,
    Ik (NLGamer123) ben getempbanned omdat ik schold nadat ik gekilld was in de pvp. De tempban duurde 4 dagen. Ik wist niet dat als je met een ander account er op ging dat je dan ipbanned werd. Dit deed ik wel en werd ik geipbanned. Later keek ik weer op mijn account(NLGamer123) en stond er dat ik een tempban had van nog geen dag. Dit heb ik afgewacht en zondag rond 3 uur kon ik weer op de server. Ik heb mijn excuses aangeboden aan UltraVioletGamer (heeft mij overigens ook geband). Vandaag wou ik weer op de server, de survival zat vol dus wachtte ik even. Toen werd ik opeens gebanned en stond er dat ik een ban had ontlopen terwijl ik mijn tempban had afgewacht zodat ik weer op de server kon. Ik was boos omdat ik gekillt was en ik heb er spijt van dat ik heb gescholden en ik zou heel graag weer op de server willen
    Mvg, NLGamer123

2. Frogginator Coal Miner DRC Veteran

Beste NLGamer123,
    Ik heb je geband vanmiddag omdat ik een melding kreeg dat jij 2 achounts had en 1 van was geband vandaar ik je weer heb geband en ipbanned.
    Na deze uitleg hebben we je weer unban =)
    Ik zou zeggen veel plezier op drc , En AUB doe nu geen domme dingen meer waar je spijt van krijgt.

Met Vriendelijke groeten,
    FroggieNL
    Dutchrastacraft - Server Moderator

3. Frogginator Coal Miner DRC Veteran

Topic Gesloten! Speler is[unbanned]

Thread Status:
Not open for further replies.