Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Ranger_Mann, Feb 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ranger_Mann Gold Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: Ranger_Mann
    *Wat heb je gedaan: X-ray (Zeggen ze)
    Wie heeft je geband: Geen idee
    Bewijs: (Screenshots, Video's) Nee

Verhaal:
    Ik heb gewoon veel geluk gehad. Ik mijn vaak een grote/kleine ruimte, voor meer kans op dia's/emeralds. Dit ging zo goed dat ik al dacht van: ik hoop niet dat ze nu denken dat ik x-ray heb. Ik zou er graag weer op willen, want zeg nou zelf, gister laat in de avond werd ik weer unbanned en dan ga ik nu weer stommen dingen doen? Nee hoor!

2. Ranger_Mann Gold Miner DRC Veteran

Dit is ook los een mod

3. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Goeie middag ranger.

Zonde je weer te moeten spreken. Ik ben namelijk de gene die je heeft gebandt.

Ik kreeg een melding van je 135% wat hoog is. maar om dat moment zag ik niks, Ben ik veder gaan zoeken in de diamonds.
    Kwam ik er een paar tegen die niet mogelijk waren zonder xray.

Kan je me dit eens uitleggen? deze waren in een ravine en op bedrock. je gaat opeens naar recht en graaft er recht opaf.

Leg me dit eens uit?
    En als je het toch gebruikt. Lieg niet, dit helpt namelijk niet en zal je alleen maar veel problemen opleveren.

4. Ranger_Mann Gold Miner DRC Veteran

Ik weet niet over wanneer je het hebt, maar zoals ik al zij: geluk. Ik heb trouwens geen idee hoe ik mods voor 1.7.2 moet instaleren. Dit doet mijn neef altijd voor mij.

5. hijden Redstone Miner DRC Veteran

2 uur geleden ongeveer. je gaat eerst door de ravine. En dan opeens recht op dia af. terwijl er gewoon stone voor zat.

Zeg niet dat dit geluk was want het is 2x gebeurd.

6. Ranger_Mann Gold Miner DRC Veteran

Oh dat weet ik echt niet meer. Ik snap het nu niet meer hoor. Ik vind het vooral erg jammer. Ik ben er net op en dan gebruik ik weer x-ray? dat zou toch dom zijn?

7. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Je zegt nu Weer xray? moet je ons soms iets vertellen? je was eerst namelijk voor iets anders geband.

Nu maak je me nieuwschierig

• Like Like x 1
  8. Ranger_Mann Gold Miner DRC Veteran

Ja, beetje verkeerd opgeschreven. Sorry ik moet daar beter op gaan letten. :(

9. hijden Redstone Miner DRC Veteran

ik vind dat een beetje makkelijk gezegd, Ik wil nu graag het echte verhaal horen.

10. Ranger_Mann Gold Miner DRC Veteran

Precies wat daar boven staat. Geen andere mensen op mijn pc. Niks. Ook geen x-ray.

11. Ranger_Mann Gold Miner DRC Veteran

@hijden, wil je mij a.u.b. op de server laten? (Nog een kans geven) Ik was al erg blij dat ik weer op de server mocht, mar ik zou en zal nooit X-ray gebruiken. Vooral niet als je net ubanned bent. Ik zou dit dan ook erg waarderen.

12. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Dit is bijna onmogelijk zonder xray. boven 2% diamonds is fouteboel. Als je iron gold en alles nog hoog was. kon het door cave mining komen.

En dat was hier niet het geval.
    En hoe heet die mod die je die cordinaten geven?

• Like Like x 2
  13. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ranger_mann je ontwijkt alle vragen van hijden, zegt dat je niet meer weet waar je dia hebt gemijnd terwijl je er vandaag heel wat hebt gevonden. Geluk kun je afdwingen, DIA vinden op MC niet tenzij je hulpmiddelen gebruikt.

Dus nee, we laten je niet zomaar op DRC met "nog een kans".
    Dus vertel ons hoe je aan 52 dia op 1175 STONE komt.

• Like Like x 4
  14. Ranger_Mann Gold Miner DRC Veteran

@koolmees71 Ik heb een fortune III pickaxe. Ook was er een enorm 'stuk' waar emerald, coal, iron, diamond en gold zat. En ik begrijp niet wat je bedoelt met 52 dia op 1175 stone. @hijden ik weet niet ho die mod heet. Zoals ik al eerder heb gezegd weet ik niet hoe ik mods voor 1.7.2 download. Dit doet mijn neef voor mij. De vorige keer dat hij hier was heeft hij die voor mij gedownload. Hij vroeg: "Hè, wil jij een mod zodat je niet de hele tijd op f3 moet drukken voor de Coördinaten?" Ik zei toen: "Ja hoor". En als ik Xray zou gebruiken, zou ik toch niet op een cavespider spawner gaan bieden? Die kun je namelijk ook zien met xray. Dit weet ik doordat mijn vriend Lars (Ingame name: larsbot) een tijdje xray heeft gebruikt. Hij zit volgens mij niet op DRC.

15. hijden Redstone Miner DRC Veteran

fortune heeft helemaal niks te maken met die statistiek.

Je hebt 52 Dia ore op 1175 stone gehakt. Kijk of je via je neef er achter komt hoe die mod heet

• Like Like x 1
  16. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Het lijkt me een heel slim plan. Xray gebruiken en dan niet op spawners gaan, want dat valt zo op. We hebben alles al meegemaakt. de statistieken liegen niet.

17. Ranger_Mann Gold Miner DRC Veteran

Ik kan niet zomaar contact met mijn neef krijgen. Hij heeft aids gehad en is nu weer beter. Hij is nu bij zijn familie en die familie is in frankrijk. Ik heb deze mod al wel een tijdje, en deze is automatisch ge update. (Geen idee hoe dat komt) Als jullie mij nu nog niet geloven, wat ik heel jammer zou vinden overigens, heb ik hier niet weer zin in, zo'n heel topic. (Deze ben ik natuurlijk wel zelf gestart, dus het klinkt een beetje raar)
    Wat ik wel moet zeggen, hier heb ik ook eigenlijk wel wat eerder over moeten praten, is dat ik een texture pack heb, die de stone raarder gaat kleuren als je dichter bij diamonds komt. Dit klink raar en de naam ervan weet ik ook niet. Dit is gewoon een glitch in het texture pack, maar ik wou hem graag aanhouden omdat het water zo mooi is. (Alles is voor de rest bijna normaal)

Last edited: Feb 21, 2014
    • Like Like x 3
  18. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

kijk, hoe heet dat ook zo mooi:
    Nu komt de aap uit de mouw. De naam voor zo'n texture pack heet.....
    tada..... Xray texture pack.

Goed nu weten we ook waarom je zoveel dia vindt en waarom je een IPban hebt.
    Voor mij is het duidelijk, @hijden heeft het eindoordeel.

• Like Like x 6
  19. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Aangezien je een xray texture pack hebt gebruik. ga ik je niet direct unbanen.
    Ik ga je een tempban geven van 4 weken. dat vind ik een passende straff in dit geval.

Ik raad je af om op een ander auccount in te loggen want dan zal je een ip ban krijgen zonder kans op terug komst.

20. Ranger_Mann Gold Miner DRC Veteran

Oke, heel erg bedankt @hijden !

Thread Status:
Not open for further replies.