Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by skeleto, Dec 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. skeleto Newbie DRC Player

Ik moet toegeven dat ik idd mijn buurman heb TERUGgegriefed nadat hij tegen mijn huis aan ging bouwen, blokken voor mijn deur ging plaatsen en mijn bomen leeg ging knippen. Ik was het behoorlijk zat en dacht ik zit hem eens lekker terug dwars. Nadat hij mijn huis griefde werd hij ook niet gebannen, en ik heb verder niks gesloopt bij hem, heb alleen grind rondom/op zijn huis begooit

Verder heb ik in toch wel heel wat uren op de server nog nooit gekke dingen gedaan, dus vind de straf best heftig voor deze eenmalige actie. Hierbij is het ook zo dat meteen alle dingen in de kisten van mijn zoon zijn leeggehaald, en waarschijnlijk ook de mijne. Is het mogelijk dat deze ban ongedaan kan worden?

Verder zal ik geen foute dingen doen, ik wil alleen maar lekker gamen..

Ik hoor het wel

skeleto

2. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Gelieve dit in te vullen

Voor de volgende stellingen met een * geldt: verplicht in te vullen:

*Minecraft naam:
    *Wat heb je gedaan:
    *Wie heeft je gebant:
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

Griefen = Griefen = Ban Kan zijn dat je al aardige tijd speelt op de server maar dat maakt dan nog niks uit om je niet te bannen voor griefen. De straf is heftig zeg je omdat je al een ardige tijd op de server speelt? Maar wat had je dan gedacht dat je geen ban zou krijgen voor griefen? Iedereen krijgt een ban voor griefen. Ik wil je best een 2e kans geven. Maar dat je nou gaat grieven omdat er iemand tegen je huis aan bouwt in plaats van een ticket of mod te roepen, kan natuurlijk niet.

Over de spullen in je chesten, Blijkbaar weet je dan ook dat we spullen niet vergoeden.En zul je opnieuw moeten beginnen met spullen verzamelen. Ik unban je niet. Je krijgt een tempban van 1 dag.

3. skeleto Newbie DRC Player

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Beste Skeleto,

Zoals Mitch zegt blijft griefen gewoon griefen. Je hebt jezelf nu meer in de problemen gestoken dan de buurman jou.
    Het beste wat je altijd kan doen is iemand van de stafleden erbij roepen en dan bannen zij je buurman en ben je er van af..
    Nu ben jij geband en ben je niet echt veel verder geraakt hé?

5. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

maak je eigen unban appeal

6. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

#slotje [oude topic]

Thread Status:
Not open for further replies.