Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by kf131, Dec 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kf131 Woodcutter DRC Player

*Minecraft naam: KF131
    *Wat heb je gedaan: ik heb indirect x-ray gebruikt
    *Wie heeft je gebant: ik zou het niet weten, staat verder niet vermeld.

Beste moderators,

Ik ben gebanned voor x-ray, en achteraf gezien ook terecht.
    Alhoewel ik zelf geen x-ray heb. (ik heb alpha versie gecrackd,
    en een vriend van mij heeft laatst geprobeerd de mod te installeren maar dat werkte niet.)
    Ik en een speler genaamd VagGaming, of VagGames ( weet het niet meer precies)
    waren aan het mijnen nadat hij had aangeboden om me te helpen met het vinden van diamonds.
    Na veel succes te hebben gehad bood die nogmaals aan om te mijnen naar diamonds, ik ben zelf niet zo goed in mijnen maar kreeg daarna argwaan omdat die naast een normale mijngang hakte.
    Vlak daarna ben ik gebannend

Ik had kortom allang moeten stop zeggen. Maar zoals ik al eerder aangaf, wel degelijk terrechte banning.
    Dus ik zal beloven dat ik in het vervolg niet zomaar hulp aanvraag en vooral kritischer wezen!

Zou ik alsnog een Unban mogen hebben, ondanks mijn fout?

Met vriendelijk groeten,

kf131

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste kf131,

Je bent geband door Mitch161. Die zal het laatste oordeel moeten vellen. Ik kan je alleen nu al vertellen, dat Xray gebruik, direct of indirect bij ons maar 1 straf heeft namelijk een permanente ban van de server.

Mvg,
    Koolmees71

3. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Je speelt het mee he met hem, Hij zoekt jij mined en ook andersom, Ik kon heel duidelijk zien dat er x-ray werd gebruikt, Heb ook een ss waar dat heel duidelijk op te zien is. Kijk x-ray is verboden en spelers die hack clients gebruiken die unban ik niet.

4. kf131 Woodcutter DRC Player

Ik heb echter op deze reactie een vraag en een opmerking.

Eerst de vraag: Deze server is toch ook voor hacked clients? Dus waarom kan je niet hacked clients in principe unbannen, en wel legaal gekochte clients? Ik ben nergens geïnformeerd over deze regel op welke wijze dan ook. Er wordt echt geadverteerd: "ook voor cracked leden". Hebben deze dan niet gelijke rechten binnen op jullie server?

Opmerking: Ik twijfel er niet aan dat Uw screenshot over x-ray. Nogmaals ik heb zelf geen x-ray, maar ontken niet datgene dat ik samen met vagGames x-ray heb gebruikt. Wellicht kunt U de chatlogs nakeken op het moment dat ik zei: ik heb meer genoeg, en dat ik door domme hebzucht door wilde daarna. Maar, ik kreeg pas echt argwaan toen hij naast een mijngang ging hakken. de mijngang zag er namelijk zo uit:

dit is het moment waarop "ik argwaan kreeg"

Attached Files:

5. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Je begrijpt me verkeerd, ik heb het over hacked clients zoals x-ray en nodus, en niet over cracked minecraft

Je bent met hem gaan minen en blijkbaar wist je ook dat hij x-ray gebruikte?

6. kf131 Woodcutter DRC Player

uiteindelijk wel ja, op het moement dat "ik argwaan kreeg" (zie post boven, ik heb helaas geen screenshots maar hopelijk is mijn tekeningtje duidelijk genoeg.)

7. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Je bent unbanned.

8. kf131 Woodcutter DRC Player

Bedankt, en nog een gelukkig Nieuwjaar alvast.;)
    Ik vind trouwens dat jullie wellicht streng zijn, doch rechtvaardig.

9. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Beste kf131,

Eerst en vooral wens ik jou ook een gelukkig nieuwjaar.
    En je moet begrijpen dat we streng zijn aangezien we enkel maar het beste willen voor DRC.
    Griefs zijn niet leuk voor de andere spelers.
    Xray maakt de economie kapot.
    Enzovoort. Daarom bannen we zo snel, zodat we al deze dingen kunnen voorkomen en het beste kunnen maken van DutchRastaCraft.
    Ik hoop dat je dit begrijpt en nog veel plezier hebt in DRC zonder bans! :)

Topic gesloten persoon unbanned.

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.