Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by teddycraft, Oct 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. teddycraft Newbie DRC Player

Beste mede DRC spelers en mods.

Er worden veel mensen geband op deze server. Toch zijn deze ban's makkelijk te omzeilen zeker voor de cracked spelers. Deze kunnen bij een gewone ban gwn een nieuw account maken en verder spelen. Dan zeggen de mods natuurlijk maar dan zien wij dat het hetzelfde ip adres is maar zelfs dat kan verandert worden en elke idioot kan dit. Je kan ook nog een 2 account uit voorzorg maken en daarmee al je claim's trusten dan kan je no matter what blijven spelen. Dus zoals ik hier heb aangegeven laat de beveiliging en manier van bannen nogal te wensen over. Ik vraag dan ook aan de staff en owner om hier wat aan te doen. In een ver verleden heb ik ook ban's met zoveel gemak kunnen omzeilen dat je altijd kan blijven spelen. Zelfs nu kan het nog steeds een paar vrienden van mij omzeilen zo ban's die temp perm of ip zijn.

Doe er wat aan want een kind kan de was doen.

• Like Like x 1
    • Creative Creative x 1
  2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Beste,

Elke idioot die zich daarmee bezig houdt is even idioot om toch gepakt te worden. Als je elke dag met een gratis proxy moet spelen is het niet echt comfortabel en gaan ze toch een andere server zoeken.
    We hebben in het verleden verschillende anti-proxy plugins benuttigd, die helaas niet aan onze voorwaarden voldoen. Deze blokkeren, helaas, verschillende -legit spelende- spelers. Het zou niet echt fijn zijn om als normale speler plots niet meer op de server te kunnen omdat je gelist staat als een proxy IP op sites waar die IP's door die plugin geverifieerd worden.

Ik begrijp je bezorgdheid, maar we hebben hier in het verleden nog niet zoveel problemen mee gehad. De voornaamste zaak dat ik zo'n plugin had gezocht was om spamjoinbots te blocken. Gelukkig komen deze nu toch in de hubs terecht en merkt niemand er iets van.

Hopelijk heb ik hiermee enkele zaken verduidelijkt.

• Agree Agree x 1
    • Optimistic Optimistic x 1
  3. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

@slotje

Thread Status:
Not open for further replies.