Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by LeKiller, Jul 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LeKiller Nether Explorer DRC Player

Ik zou graag es een spelletje battledome spelen maar ik zou niet weten waar... mss kan de server zo een warp /warp games en dat je dan bij sg/hg battledome pvp enzo komt ... is maar een suggestie he

voor diegene die niet wet en wat dat is. het is een 15 dat je peace period heb en dat je recources moet vinden na dat kwartier moet je Team vs Team elkaar vermoorden het winnende team krijgt bv een prijsje zoals een paar dia's of zoals in de mobarena dat je per kill zo een speciale gift krijgt en als je eruit gaat ook iets anders. :)

2. Brammes Guest

lijkt op the walls? alleen heb je dan 4 teams en na 15 min vallen de muren weg

3. LeKiller Nether Explorer DRC Player

voila ook zoiets :p dat vind ik coole spellen enkel dat ik het niet kan spelen :( en je moet best skype hebben :o

4. Lyndris1 Gold Miner DRC Veteran

Koop premium als je het nog niet hebt :p Zo vind je massas van die servers, ik was ook eerst cracked en heb er geen spijt van dat ik premium heb gekocht :)

5. barry Redstone Miner DRC Veteran

Bij battle dome moet elk team ook een basis hebben. In die basis moet een obsidian staan. Er zijn 2 manieren om te winnen: Oftewel het volledige team uitmoorden, oftewel om de obsidian van het andere team weg te hakken. :)
    Ik het midden van "de dome"(reusachtige glazen koepel) staat ook een enchanting table.

---Mvg barry :)

6. LeKiller Nether Explorer DRC Player

ja dat is waar.

7. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

mij lijkt het een goed idee, in de video van vandaag was al een warp naar games, misschien komt deze minigame wel :D

8. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Koop premium.
    Het excuus dat je geen geld hebt is geen excuus!
    Want als je geen geld had had je ook geen pc en internet!
    Voor premium users zijn er zon 50 keer meer servers (zal wel veel meer zijn) waarvan er minstens 5 grote minigames server bestaan waarvan ik er 2 ken die zelfgemaakte gamemodes gebruiken (ik ga geen namen noemen)
    Als iemand hier premium heeft gekocht en zon minigame wilzien add me op skype: Wadu436
    De minigame waar ik nu aan dnek is awsome.

EDIT: als het nog ni duidelijk is geweest, dan heb ik dit nog:
    Google is your friend!
    www.google.com

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.