Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Chrisje_013, Apr 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

Ik wil klacht indienden dat ik 7 beacons kwijt ben die ik al lange tijd had. en admins wiste dat ik die in bezit had
    er werdt niets tegen gedaan in vorige wereld. ennu ben ik ze kwijt terwijl ik 140K voor alles betaald heb ik wil hier een vergoeding voor.
    ik heb ze gebruikt bij me player shop. ik vind de manier hoe mensen worden behandeld met items verwijdert worden beetje triest aan het worden nu. ik wil 140K terug..
    anders ga ik verhaal halen ergens anders ! maatregelen dus

2. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

Wij hebben genoeg gezegt dat beacons niet toegestaan zijn op DRC en dat we bezig zijn met ze allemaal te verwijderen.
    Als je ze aangegeven had kon je er nog geld voor krijgen, maar nu is het helaas te laat.

3. scizor6996 Hunter DRC Player

Ah bah nu ben ik er weer 2 kwijt. leuk gedaan hoor. worden sponsen ook verwijderd? dat is eenmaal ook een gecheat item, dan weet ik zeker dat ik zo'n ding niet ga kopen. Of krijgen mensen met sponsen WEL toegang tot gecheate items... (ja jongens, ik breng ze graag op ideeën)
    {{dit gaat er door mijn hoofd, dit word gecreëerd}}

Ik zeur niet graag maar dit pakt u op de verkeerde manier aan, zonder compensatie? totaal niet klantvriendelijk.

Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.

Ik verontschuldig me al van te voren op mijn bericht, dat de community dit moet lezen. Maar schijnbaar is het nodig om zoiets te schrijven. Ik hoop dat het u in enige manier overtuigd dat dit ter bescherming is voor de community van de server dat ik het persoonlijk niet goed vind voor het behoud ervan, en eigenlijk totaal nutteloos.

Mensen verliezen items, sommige vinden het niet erg en leven ermee, anderen hebben een meer .. potente manier van het uitdrukken van gevoelens, andere mensen lachen daar om... - mensen gaan weg?

goed beacons zijn illegaal. ze behoren niet in het spel, maar ze zijn er toch, niet even, maar een hele poos. die beacons zijn persoonlijk bezit van een speler, zo'n speler heeft tijd in die items gestoken. Waarom? collectebles/rares. iedereen verzamelt wel wat, het geeft mensen wat te doen, je kan ook leuke dingen maken van de beacons. of voor shops. of voor regeneration speed bij je huis na die val in lava.

ik vraag niet om vergoeding, ik weet na 1 net berichtje over desbetreffende de enderchest en inventory dat dat hem toch niet word. ik vraag om een beter ethisch inzicht op in de toekomst geplande evenementen. ?anderen? zijn misschien ook niet te beroerd om daarmee te helpen?

• Like Like x 4
  4. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

ik zit niet elke dag op die forum heb geen tijd om elke minuut daar te kijken en ik wil het gewoon terug sven anders neem ik maatregelen geloof me het zal geen pretje zijn, en nee het is geen bedreiging het is een belofte ik wil 140K of ik neem maatregelen simpel

5. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Kan u me vermelden wat deze maatregelen dan zullen zijn?

Alvast bedankt,

6. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

Kan ik helaas niet zeggen Jelle. maar ik wist niet dat je beacons in moest leveren zit niet elke dag op forum. heb ik niet elke dag tijd voor. te druk met andere dingen aan me hoofd ik wil 140K vergoeding dan kan er zand eroverheen. zoniet tja dan zijn de gevolgen voor julie zelf en nee het is geen bedreiging zoals ik al zei maar een belofte. en een belofte = een belofte ;)
    want ik vind dit niet professional hoe dit te werk gaat.. koolmees wist dat ik beacons had en heeft er neits over vermeld..
    ik wil gewoon 140K klaar

7. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Dan moet jij maar jouw maatregelen treffen. Let wel: We zijn streng. Eens je ons vertrouwen breekt kom je niet meer op de server.
    Ik herhaal: NIET

8. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

Eenmaal mij naaien = probleme ook he jelle niet vergeten ik ben 6 jaar ouder als jou dus stuk verder ;)
    vertrouwen? hoe kan je in iemand vertrouwen hebbe als ze je als stuk afval behandelen.. denk jij dat ik hele forum na ga kijke of er iets over staat. wat staat er op mijn voorhoofd? randebiel ofso..

9. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

het gaat om het feit ik wil me 140K klaar als ik dat heb hoor je mij niet meer ik heb daar heel lang voor moete spelen

10. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

1. Admins wisten dit? Ik wist van niets! Ik wist dat je er 2 had ja bij playershops.
    2. Er kwam niemand op het idee te vertellen dat het niet eerlijk ging.

Dit is een officiële bedreiging, dus genoeg om mee naar de politie te gaan. Weet waar je mee bezig bent! Ik dnek niet dat je dat wilt bereiken.

Ik snap jullie teleurstelling maar al te goed. Ik snap alleen niet waarom iedereen alleen maar naar ons kijkt en nooit maar dan ook NOOIT naar onze kant kijkt. Altijd als wij iets vragen over regels die niet zo nauw genomen worden, als er een keer een mogelijkheid tot cheaten is, dan zijn jullie de eersten die er van willen profiteren. Hoor je ons dan schreeuwen dat we jullie tanden eens eruit zullen slaaf of andere onzin? NEE! Wij proberen de server leuk te laten zijn voor iedereen. En als er na normale maatregelen niets meer te doen is, dan maar via noodmaatregelen, al zijn die niet leuk, ook voor ons niet.

Toen de crea gecheat werd moesten wij optreden. Niemand van jullie kwam naar ons toe en heeft iets verteld. Diegenen die daar rijk van zijn geworden zijn hopelijk al weg, maar de stuff is dus nog steeds in omloop. Er was op een gegeven moment een druppel die de emmer liet overlopen. De overgang naar de nieuwe wereld heeft veel vertrouwen weggenomen. Er wordt veel gevraagd e geklaagd, maar nooit gezegd dat er veel oneerlijk kan worden gedaan. Dat is jammer.

Mensen kom met ideeen hoe het cheaten tegen te gaan als het gebeurd. Zolang er mensen misbruik maken van rechten zal het misgaan, simpel as that!

ik betreur dit allemaal heel erg, maar het moet van twee kanten komen!

sciscor6969 ik waardeer je neutrale reply, respect. Ik zou het graag horen wat de oplossing is voor dit probleem. Als je een idee hebt dan graag. Al kan ik je vertellen dat gewoon geld vergoeden geen oplossing is. Wel is het zo dat de verzamelaars het natuurlijk niet gedaan hebben uiteindelijk. Dus ik zou zeggen, think about sollutions not problems

vriendelijke groet,
    Koolmees71

• Like Like x 2
  11. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

ff dimmen chrisje, hier bereik je niets mee. Ik ben een aantal jaren verder dan jij, maakt geen zak uit!
    als jij een oplossing wil voor dit zou ik een stapje terug doen

12. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

ik wil gewoon een vergoeding ik speel hard om geld te krijge endat weet jij goed koolmees. ik had 7 beacons nog over rest had ik afgegeve aan vriende omdat die ze kwijt waren. ik wil gewoon me vergoeding dan hou ik me bek dicht.

13. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

ja maar we kunnen niet gewoon 140k aan vergoeding geven, dat snap je ook wel. Van wie heb je ze voor 140k gekocht? Die heeft er niet voor gewerkt, denk daar eens aan. Het gaat erom dat jij niet het probleem bent, maar wel de beacons had. Ik snap dat dat niet eerlijk is. Ik wil me er wel voor inzetten dat dit breder gedragen wordt, maar dan moeten we de weg verder af gaan. Ze stammen van dubstep, maar daar heb jij ze niet van gekocht. Die verkocht ze voor minder.
    We hebben de dief, maar niet de heler zeg maar. jij bent de klant die altijd de dupe is.
    Kalmeer en we komen wel tot een oplossing, OK?

14. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

De oplossing is gewoon me geld terug.. 140K en ik ben de speler die het meeste online is van iedereen !!
    dat durf ik te wedden. ik weet dat het een groot bedrag is dan geef me opzeminst me beacons dan hoor je mij niet ik heb speciaal een telescoop gebouwd om een beacon in te plaatsen.. en voor me shop

15. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

heb je mijn tekst gelezen? Zo nee doe het maar, met dat antwoord kan ik niets. Lees de vragen die ik stelde en beantwoord ze alsjeblieft, dan komen we ergens. Ik ga je geen 140k betalen. Als je verteld wie ze heeft verkocht en als die verteld waar ze vandaan komen hebben we een zaak anders niet!

• Like Like x 1
  16. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

17. scizor6996 Hunter DRC Player

brainstorm:

Je kan een kleine compensatie geven. geen geld, ik weet dat er al te veel in omloop is in de economy. Een item wat de gedupeerden willen naar keuze. Geen beacons, anders begint het gedonder van voor af aan :P maar een item, bijvoorbeeld een mob head. eentje. of een spons. eentje. en verontschuldiging van beide kanten lijkt me uiteraard een goed idee.

dat weegt niet zwaar tegenover het aantal "oneerlijke" items dat uit het spel verwijderd is.

ander onderwerp(sorry :p): de spons. wat is het idee hierachter? hoe is deze spons in het spel gekomen, het is geen officieel item! denk goed na, wat is de oplossing, is het beter om deze in het spel te laten als "collectors item"? of net als de beacon verwijderen.

wat ik het ergst vond was gewoon de uitwerking van het idee "het verwijderen van oneerlijke items uit een bloedeerlijk DRC"
    Goed plan, slechte uitwerking.

je kan ook een ander idee toevoegen: als alles weg is kunnen deze items ook op een eerlijke manier in het spel gebracht worden door reward van donatie? praktische plaatsing voor het item net als de "skulls" en het blijven collector items (alhoewel beacons zal ik daar niet bij laten horen uit principe nu :p) zodat de spons dan word gezien als reward en legaal item, en niet als cheat item, dan krijg je precies hetzelfde als met de beacon.

pas er mee op ;)

18. corniels Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ik wil niet vervelend doen, maar ik heb die melding nergens aangegeven gezien D: niet dat het mij veel uitmaakt 15k kom ik wel overheen. :p

19. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

mees, bij de crea bug, als je zegt dat niemand de gecheate stuff truggaf, dan lieg je. ik heb dat wel gedaan. ik had ook wat stuff meegenomen vior een vriend, ik had die stuff bij hem gaan trugvragen, dat dee hij ook en ik heb alle gecheate stuff truggedaan. ik had ook een beacon gekocht eens van oscar maar die is ondertussen al verwijderd of gegrieft ofzo dus ik ben een van de weinige langspelende drcers zo der ge cheate items

• Like Like x 1
  20. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Wadu, waarom geloof ik je ook nog :-)

Thread Status:
Not open for further replies.