Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by IJsbeer, Mar 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. IJsbeer Diamond Miner DRC Veteran

Hallo allemaal,

ik weet niet of jullie mij allemaal kennen, maar ik ben Bram, 13-jarige jongen uit de buurt van Groningen.

Ik speel nu bijna een jaar op DRC, ik zeg niet dat ik ga stoppen, ik zeg niet dat ik minder online ga zijn.
    Ik wil jullie bedanken, de staff, de donators, de members, de fappers, iedereen.

DRC was de eerste server waar ik ooit op speelde, en heb nooit naar andere servers gezocht.
    DRC (en eigenlijk jullie ook) is één van de beste dingen die me online zijn overkomen.
    Jullie waren er voor me, als ik problemen had, als ik me alleen voelde, dan kostte het me 5 klikjes om Minecraft op te startten en dan waren jullie er. Voor al die dagen dat jullie me lieten lachen, dat ik me door jullie kon laten opbeuren.
    Bedankt, DRC! Bedankt, voor alles wat jullie me hebben gegeven, en nog gaan geven

Nou... Ik zie jullie nog wel ;)

Groeten,

Bram

Ps. Ik ben tot en met zondag wat minder online, i.v.m andere persoonlijke interesses ;)

• Like Like x 1
  2. MrGhettoCraft Gold Miner DRC Veteran

Spijtig om te horen dat je tot zondag wat minder online komt. Je bent echt awesome, wij bedanken jou ook voor jou.. (Nou jou als in aardig persoon die mensen wel helpt..)

• Like Like x 1
  3. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Tot snel Bram :>

4. Tribut0 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Thread Status:
Not open for further replies.