Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by ItzJeBoyStijn, Dec 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Hallo DRC!

Ik wil jullie graag bedanken voor een heel fijn jaar! Ik bedank hierbij de volgende mensen die ik extra moet bedanken:

Het Staffteam om daarmee te beginnen: Altijd bereikbaar, altijd vrolijk en hebben me het hele jaar door geholpen met vanalles en nogwat! Bedankt!

@spooky321 Fijne vriend om te hebben en leuk dat je samenwerkt! Positief en goede builder met goede ideeën! Bedankt!

@njits2000 Iemand waar ik veel mee kan delen en die me veel nodig advies geeft! Bedankt Stijn (nice naam trouwens :D)

@Annika2003 Vaak online op SkyBlock en altijd klaar om te helpen! Bedankt Anni voor de steun! En alle andere vrienden van Annika op SkyBlock ook bedankt!

Bloedbaard Altijd leuk om RFTB met je te doen en je doet nooit vervelend! Bedankt!

@Hey3212 Altijd een aardige 'Hey' in zijn berichtje staan ingame! Thnx voor de 1 miljoen keer dat je me met 'Hey' hebt begroet :p

@jeffreyvanderendt Thnx voor alles voor je hebt gedaan voor me! De steun van jou heeft me verder gebracht! Bedankt

@Eierdopjes Thnx voor hulp bij vragen!

@erwin :) lol Fijn dat je het hele jaar actief hebt gespeeld en het gezellig hebt gehouden op de server! Bedankt!

Als je vindt dat je erbij moet staan, laat reactie hieronder achter! Beste wensen allemaal, Happy 2015!

Last edited: Jan 2, 2015
    • Like Like x 6
    • Friendly Friendly x 1
  2. spooky321 Redstone Miner DRC Veteran

Jij bent ook een fijne vriend om mee samen te werken hoor

3. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

Jij ook happy new year

Last edited: Jan 2, 2015
  4. Eierdopjes Redstone Miner DRC Veteran

5. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

6. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Haha leuk dat je me hierin noemt, graag gedaan hoor. Ik vind t meestal wel grappig om mensen hiermee te helpen die iets niet snappen haha, daar leer je van en tis ofc fk grappig voor jezelf xD voor mij was het dus totaal geen probleem! :) twas idd n leuk jaar en 2015 gaat veel leuker worden! Jammer dat de vakantie nu al bijna afgelopen is.. Tja morgen jarig, er maar t beste van nemen dan ;) tot op school/wanneer ik je zie op DRC!
    Een gelukkig 2015 toegewenst Stijn!

Sent from my iPad Air using Tapatalk

• Like Like x 2
  7. Hey3212 Iron Miner DRC Veteran

Jij ook ookal kom ik er niet in voor

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.