Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by behringer, May 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. behringer Gold Miner DRC Veteran

Er werdt door een admin of mod ofzo gezegd dat wij sowieso een vergoeding kregen op de f server ivm oneerlijke raid en we krijgen helemaal niks wat is dit?!? beloftes jajaja

2. Newaccount:Sanderp Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

@Dracino_ wil je slotje op zetten dit is zn 5 topic over hetzelfde

ZE ZIJN ER MEE BEZIG!!

dit is een reactie dit is dus niet meteen een feit schrijffouten voorbehouden

• Like Like x 2
  3. behringer Gold Miner DRC Veteran

Er werdt net gezegd dat er niks vergoed wordt en dat vind ik oneerlijk na de beloftes van de mods

4. Newaccount:Sanderp Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Maar dan hoef je nog niet met 5 topics te maken dat heeft 0% nut jelle heeft ook nog een leven en als je het er niet mee eens bent kan je ook gewoon weggaan

dit is een reactie dit is dus niet meteen een feit schrijffouten voorbehouden

5. behringer Gold Miner DRC Veteran

Ik snap dat jelle en de rest van de admins en mods een leven hebben maar ik kan dit zelf niet oplossen alleeen maar proberen te helpen ze moeten ook niet gelijk als ze een topic zien alles gaan doen maar ik vind zelf dat ze wel er rekening mee mogen houden dat ik meer als 24 op de f server heb gespeeld na de resset en dat die hackers dat affpakken en ze beloven ons een vergoeding dat ze dan dan ook echt doen...

6. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Uhm heb net door al je topics gegaan en ze hebben niet beloofd om iets te vergoeden, jij en je faction hebben dat gwn 10 keer gevraagd, meer niet

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

• Like Like x 1
  7. behringer Gold Miner DRC Veteran

Ik weet niet wie jij denkt dat je bent een mod ofzo waarschijnlijk maar het werd in game beloofd

8. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

Ooit de regels gelezen?
    Art. 16: We vergoeden geen spullen of geld.
    Deze regel houdt in dat je geen spullen zal terugkrijgen. Je moet er dus ook niet om zeuren. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld als je gerollbackt bent, doodgegaan bent,... Je hoeft er niet om te zeuren. We geven toch niets terug. Dit geld ook als er een servercrash was of een update.

Vooral NIET verzonden met tapatalk.

9. behringer Gold Miner DRC Veteran

Kerel ff een ding dit is een uitzondering snap je er waren door hackers spullen gepakt en omdat de mods normale mensen zijn snappen hun dit geval ook wel er is misbruik enzo gemaakt en ze beloven mij om het te vergoeden \.
    EN dat jij mij niet mag en bij mij alles in de weg gaat leggen is jouw probleem

10. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

ja ok? er is gehackt, maar dat betekent niet dat jij je spullen terugkrijgt. Er is nog nooit een uitzondering gemaakt. en check de laatste lijn van de regels ff:
    Er is geen discussie mogelijk over de regels en/of hun interpretatie!

11. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Even voor de duidelijkheid, ER IS NIET GEHACKT, er is door ons alleen misbruik gemaakt door de krachten van bruqaj, en dat is niet hacken. Laat dat duidelijk zijn.

12. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

ik gebruik gwn zijn woorden

13. behringer Gold Miner DRC Veteran

Gaat iedereen nou bijdehand doen jullie weten best wat ik bedoel en er werd gezegd dat het vergoed wordt dus ik wil weten wat.!

14. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Ja, ik heb er gewoon geen zin in om, stel ik zou geunbant worden, als een of 't andere hacker gezien te worden, terwijl ik dat niet ben.

15. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

er word niet vergoed, staat in de regels, art16

16. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ik wou al net zeggen @Aviccii_

1. Misbruik maken van je rank is NIET hacken. Hacken is iets heel anders, miss is opzoeken van de betekenis 'hacken' op google een goed idee. Site: www.google.nl :p

2. Er staat heel duidelijk in de regels, wat al eerder werd gezegd, dat er GEEN spullen worden vergoed.

3. Ook staat er in de regels dat één topic voor iets genoeg is. Dit is, ook werd dit al eerder gezegd, al je 5e topic?!

4. Een andere regel is respect hebben voor anderen. In een van je reacties aan @Wadu436 heb je echt gewoon geen respect voor hem. Dit is een open topic, laat even duidelijk zijn dat niet alleen mods of hoger hoeven te reageren op alle onzin die jij hier zegt.

5. Jelle heeft eerder al duidelijk gemaakt dat hij er mee bezig is een een leven heeft. Als jij dat niet hebt, hoeft dat niet te zeggen dat anderen dat ook niet moeten hebben.

6. Opnieuw beginnen in minecraft is af en toe ook wel eens leuk. Veranderingen horen erbij.

7. Laten we nou allemaal niet zo flauw doen over deze onzin hierzo, dit gebeurt nou eenmaal af en toe in een factions server. Ik begrijp dat je boos bent over het misbruiken van iemands rank, maar Bruqaj heeft, zei Jelle eerder ook al, al een IP-Ban op zijn naam staan. Anderen hebben ook al de consequenties, waaronder ook @Aviccii_

Stop nou maar gewoon eventjes met al je gezeur en wacht het af. Hierdoor irriteer je o.a. Jelle ook alleen maar en hou je hem van z'n werk af, waardoor het alleen maar langer gaat duren.

Alvast bedankt.

• Like Like x 4
  17. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

je bent hier srsly al 5 topics over aan het aanmaken dude, calm your ... down bro

18. hijden Redstone Miner DRC Veteran

De meeste van ons hebben school/werk en in mijn geval geen Internet.
    Heb gewoon geduld we lossen het ZO SNEL MOGELIJK op.
    Zie ik nog 1 topic hierover verzoek ik jelle je een forum ban te geven.

Verstuurd vanaf mijn miele broodrooster met Spotify

19. behringer Gold Miner DRC Veteran

Oke Het enige dat ik duidelijk wil maken is dat:

Er is niet gehackt maar wel rank misbruik maar jullie wisten waarschijnlijk wel wat ik bedoel....
    Ik zie het zo Ik werd oneerlijk geraid door rankmisbruik en ze beloofd mij een vergoeding en later op forum krijg ik te horen dat ik geen vergoeding krijg dus ik wil weten wat het nu wordt?

mvg behringer

20. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

dude na 5 keer denk ik dat de staff het wel begrepen heeft, ze kunnen zoiets ook niet natrekken in 1 2 3 jij zou eens beter wat rustiger blijven afwachten ipv de staff gaan afsnauwen...

Thread Status:
Not open for further replies.