Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by shawn dhooge, Jan 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shawn dhooge Newbie DRC Player

Anesitad kickte me vriend op de server met tekst erop dat ik ge ipbant was waarom mag mijn vriend niet gwn op de server spelen ik weet dat ik gebant was op men premium acc gebant was maar ik was niet bij hem ik was op ps3 bezig

• Funny Funny x 1
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

LETOP! Als je liegt met een unban app zal je NOOIT unbanned worden!!

*Minecraft naam:
    *Wat heb je gedaan:
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

Kopieer wat in het zwart staat, en vul het gewoon even verder in, in je eigen topic!
    Als je dingen overslaat met het * ervoor, kunnen we je helaas niet verder helpen.
    En zal je topic gesloten worden.

3. shawn dhooge Newbie DRC Player

Tuinkabouter12
    Men vriend zat effe op de server omdat ik zei dat het een goede server was en hij wou er eens op spelen want thuis bij hem is zijn pc kapot en heeft hij geen minecraft dus hij wou dat bij mij eens spelen dus ik maakte een cracked acc voor hem en zo kon hij spelen maar toen werd hij grkickt ofz met tekst erop van dat hij ip banned was
    @Anesitas

4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Zoiets is onmogelijk voor mij om te controleren. En zoals ik ingame al zei, het was wel heel toevallig dat dat account gemaakt werd zodra dit account banned was.

Ik ga het IP unbannen, in de hoop dat dit in de toekomst niet meer gebeuren zal.

Thread Status:
Not open for further replies.