Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by EnderWayne333, Jan 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EnderWayne333 Hunter DRC Veteran

Beste Simon (Dracindo) en Erik (thegoosebumpers),
    U weet nog over de 1.8 minecraft skins, ik heb daar een skin van gemaakt zoals u zei.
    Als ik mijn kleren uitdoe, zit ik in mijn onderbroek. Arda was chagerijnig en banned mij van de DRC - Network server, voor offensive skin. Ik zat met hem te praten via teamspeak, maar volgens mij overdrijft hij wel een beetje.... Wat er daarna gebeurde... Hij banned mij ook nog voor 3 dagen van de DRC teamspeak :O
    Ik snap wel dat mijn skin overdreven is met mijn ondergoed, maar ik vond het best wel grappig.
    Maar ja, ik kan geen league meer spelen voor 3 dagen, want we kunnen geen premade. :(

Misschien kunt U aan Arda vragen ofdat jij of hem mij unbanned, want ik vind dit niet leuk...
    Anders wacht ik wel 3 dagen.

Vriendelijke groet, EnderWayne333

• Like Like x 1
  2. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Hallo,

Ik heb je 3x gewaarschuwd en nog steeds ging je door. Daarna ga je nog verder met je kinderlijke gedrag op de TS Chat.

• Like Like x 1
  3. EnderWayne333 Hunter DRC Veteran

Arda -.- Ik zit altijd op de DRC teamspeak, Ik zit er graag op want het is mijn favoriete TS
    Anders zou ik heel graag een unban willen van TS, mijn ban van de DRC server maakt me niet veel uit, maar ik had gister afgesproken met Erik om vandaag weer League te doen maar dat kan nu niet.
    Beste Arda, Wilt U alsjeblieft een unban geven?

Last edited: Jan 25, 2015
    • Like Like x 1
  4. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

1. Jij mag hier niet reageren.
    2. Kinderen die met ziektes schelden krijgen een permanente ban. Report het hier, bij 'Klachten', wij kijken en als het zo is, bannen we ze.
    3.
    Het is grappig om zo nu en dan eens te doen, maar als een moderator zegt dat het genoeg is, dan is het genoeg.

• Like Like x 4
  5. EnderWayne333 Hunter DRC Veteran

Ik wil League spelen, maar Erik en Demi gaan zonder mij
    Het maakt mij niet uit, ik wacht wel gewoon...

6. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ter aanvulling die Moderator die ook in zn onderbroek was had ik ook gewaarschuwd en hij heeft ook nog naar me geluisterd. Als je één keer doet heb ik geen problemen mee. Ik had je 3x gewaarschuwt met een kick. 6x in Teamspeak gezegt trek je kleren aan. En als je nog kinderachtig doet met
    <00:03:19> "Dwayne": Senpai suck my ass. En toen ik het zag
    <00:13:52> "Dwayne": Ik moet offline babes <3. Dus je hebt dit dik verdient.

• Like Like x 1
  7. EnderWayne333 Hunter DRC Veteran

Maar Arda jij zegt heel de tijd mijn naam, en zegt dan: Dwayne, je weet toch dat je lelijk bent?
    Jij weet zelf dat je soms Random dingen tegen mij zegt, net zoals gister voordat Demi en Erik kwamen.
    Je verveelde je en was niks aan het doen en dan zeg je soms die dingen...

• Like Like x 1
  8. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Jij zegt ook random dingen tegen mij.
    Dwayne: "Arda is mijn beste vriend".

Maar als ik dit letterlijk ga vertalen dan begrijp jij ook dat dit ook grof is.

Edit: En ik weet niet hoe je in het echt eruit zie dus weet ik niet of ik je lelijk vind of niet.

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.