Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Stryde_Ronzi, Jan 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stryde_Ronzi Coal Miner DRC Veteran

-meisjepeisje
    -survival
    -Zij/hij heeft (eigelijk)mijn paard, geld en saddle gestolen
    -tussen 14:00 t/m 15:15 10 januari 2015
    - hier zie je haar een paard aan mij verkopen ,ik had haar al betaald zodat ik de paard alvast kon bekijken, maar ze had mij geen acces gegeven om de paard te berijden uit eindelijk vroeg ik haar mijn geld en saddle terug omdat ze moeilijk ging doen over dat ik de paard niet mag berijden. daarom vroeg ik mijn geld en saddle terug. maar dan liep ze naar haar huis dak en logt ze uit, later komt ze weer online en vroeg ik haar mijn geld terug, toen zei ze dat ik haar bestolen heb van haar paard. ik kon niet meer tpen omdat ik al weg was van de stallen
    2015-01-10_14.32.41.png
    -Ze beweer dat ik haar paard wil stelen terwijl het eigelijk niet zo is ik heb haar veel kansen gegeven om mijn geld en spullen terug te geven

• Agree Agree x 1
  2. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Allereerst:

Art. 16:We vergoeden geen spullen of geld.
    Deze regel houdt in dat je geen spullen zal terugkrijgen. Je moet er dus ook niet om zeuren. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld als je gerollbackt bent, doodgegaan bent,... Je hoeft er niet om te zeuren. We geven toch niets terug. Dit geld ook als er een servercrash was of een update
    -------------------------

Ten 2e.
    Neem zoiets altijd op, of vraag een stafflid erbij om te controleren of hij/zij de spullen wel terug geeft.

• Agree Agree x 1
  3. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Maar je ging een paard van haar kopen voor 25DRC?

• Funny Funny x 1
  4. Stryde_Ronzi Coal Miner DRC Veteran

ik ging een paard van haar kopen maar ik heb geen paard van haar gekregen(ze heeft geen give pet gedaan) en nu loopt ze weg met mijn geld, daarna beweert ze dat ik haar paard wou stelen

5. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Maar ik bedoel, je ging haar 25 DRC betalen voor dat paard. [​IMG]

• Like Like x 1
    • Funny Funny x 1
  6. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Art. 12: Ruilen met andere spelers doe je op eigen risico.
    Deze regel houdt in dat je niet moet klagen als je spullen kwijt bent geraakt bij het ruilen met andere spelers. Hierbij verwijs ik je graag naar Art. 16.
    Art. 16:We vergoeden geen spullen of geld.
    Deze regel houdt in dat je geen spullen zal terugkrijgen. Je moet er dus ook niet om zeuren. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld als je gerollbackt bent, doodgegaan bent,... Je hoeft er niet om te zeuren. We geven toch niets terug. Dit geld ook als er een servercrash was of een update

Denk dat deze regels duidelijk genoeg zijn. Ben je er overigens niet zeker van dat de andere je de spullen geeft, haal dan iemand van de Staff erbij. Mocht er niemand van de Staff aanwezig zijn, wacht dan met handelen.

#slotje

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.